Lidostas "Rīga" pievedceļa otrās kārtas rekonstrukciju veiks SIA "A.C.B."
Lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas otrās kārtas būvdarbus veiks SIA "A.C.B.", ar kuru noslēgts līgums par 3,8 miljoniem eiro (aptuveni 2,5 miljoni latu), aģentūru LETA informēja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas otrās kārtas būvdarbus veiks SIA "A.C.B.", ar kuru noslēgts līgums par 3,8 miljoniem eiro (aptuveni 2,5 miljoni latu), aģentūru LETA informēja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
No kopējās summas aptuveni 68% jeb 2,6 miljoni eiro (aptuveni 1,7 miljoni latu) būs Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējums.
LETA jau ziņoja, ka projekta otrās kārtas ietvaros plānots izbūvēt pirmajā kārtā rekonstruētā pievedceļa turpinājumu un jaunu pārvadu pār Zolitūdes ielu, kā arī jaunas rampas un nobrauktuves esošajam pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi. Tas tiks pārbūvēts par pilnu divu līmeņu krustojumu ar pagriezienu iespējām visos virzienos.
Rekonstrukcijas laikā tiks izbūvētas arī divas vietējās satiksmes joslas aptuveni 1,1 kilometra garumā abās K.Ulmaņa gatves pusēs, likvidējot tiešas nobrauktuves no autoceļa uz ceļa piegulošajā zonā izvietotajiem infrastruktūras objektiem. Tāpat iecerēts slēgt trīs esošās apgriešanās vietas vienā līmenī posmā no Lielirbes ielas līdz pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi, tādējādi uzlabojot satiksmes drošību.
Būvdarbus paredzēts uzsākt aprīļa otrajā pusē. Būvniecības ilgums būs astoņi mēneši. Tomēr LAD projekta vadītājs Juris Tauriņš aģentūrai LETA iepriekš atzina, ka nepieciešamības gadījumā daļa darbu tiks pārcelta uz 2005.gadu.
"A.C.B." un AS "Latvijas tilti" konsorcijs, piesaistot apakšuzņēmējus specifisko darbu veikšanai, īstenoja lidostas pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi rekonstrukcijas pirmo kārtu.
Rekonstrukcijas pirmās kārtas izmaksas bija aptuveni 2,76 miljoni eiro (aptuveni 1,8 miljoni latu), no kuriem ES finansējums bija 2 miljoni eiro (aptuveni 1,3 miljoni latu). Galvenie rekonstrukcijas darbi tika pabeigti pērn novembrī.
No kopējās summas aptuveni 68% jeb 2,6 miljoni eiro (aptuveni 1,7 miljoni latu) būs Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējums.
LETA jau ziņoja, ka projekta otrās kārtas ietvaros plānots izbūvēt pirmajā kārtā rekonstruētā pievedceļa turpinājumu un jaunu pārvadu pār Zolitūdes ielu, kā arī jaunas rampas un nobrauktuves esošajam pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi. Tas tiks pārbūvēts par pilnu divu līmeņu krustojumu ar pagriezienu iespējām visos virzienos.
Rekonstrukcijas laikā tiks izbūvētas arī divas vietējās satiksmes joslas aptuveni 1,1 kilometra garumā abās K.Ulmaņa gatves pusēs, likvidējot tiešas nobrauktuves no autoceļa uz ceļa piegulošajā zonā izvietotajiem infrastruktūras objektiem. Tāpat iecerēts slēgt trīs esošās apgriešanās vietas vienā līmenī posmā no Lielirbes ielas līdz pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi, tādējādi uzlabojot satiksmes drošību.
Būvdarbus paredzēts uzsākt aprīļa otrajā pusē. Būvniecības ilgums būs astoņi mēneši. Tomēr LAD projekta vadītājs Juris Tauriņš aģentūrai LETA iepriekš atzina, ka nepieciešamības gadījumā daļa darbu tiks pārcelta uz 2005.gadu.
"A.C.B." un AS "Latvijas tilti" konsorcijs, piesaistot apakšuzņēmējus specifisko darbu veikšanai, īstenoja lidostas pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi rekonstrukcijas pirmo kārtu.
Rekonstrukcijas pirmās kārtas izmaksas bija aptuveni 2,76 miljoni eiro (aptuveni 1,8 miljoni latu), no kuriem ES finansējums bija 2 miljoni eiro (aptuveni 1,3 miljoni latu). Galvenie rekonstrukcijas darbi tika pabeigti pērn novembrī.