Liepājā par ES naudu taps jauni veloceliņi
Piesaistot Eiropas Savienības finansējumu, Liepājā plānota jaunu veloceliņu izbūve 7.6 kilometru garumā.
Piesaistot Eiropas Savienības finansējumu, Liepājā plānota jaunu veloceliņu izbūve 7.6 kilometru garumā.
Projekts Veloceliņa izbūve Liepājā paredz izbūvēt jaunus veloceliņu posmus, kuri tiks sasaistīti ar jau esošajiem veloceliņiem; izveidot velosipēdu stāvvietas; labiekārtot vienu atpūtas vietu; izveidot un izvietot norādes, marķējumu; izbūvēt apgaismojuma sistēmas; veikt apzaļumošanas un citus labiekārtošanas darbus.
Pēc projekta īstenošanas ar velosipēdu būs iespējams izbraukt cauri visai pilsētai pa vienu velomaršrutu 11.9 kilometru garumā. Šajā maršrutā būs septiņi apskates vērti tūrisma objekti (piemēram, Dienvidu forti, Liepājas Lutera baznīca, Jūrmalas parks u.c.), četras atpūtas vietas, būs izveidoti saskares punkti ar sabiedriskā transporta – tramvaja, autobusa vai vilciena – pieturvietām.
Pēc Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroja informācijas velotūristu skaits, kas ierodas pilsētā, ar katru gadu pieaug. Pieaug arī pilsētas iedzīvotāju skaits, kuri pārvietojas ar velosipēdiem. Salīdzinot ar autotūristiem, velotūristi esot izdevīgāki uzņēmējiem, kuri sniedz tūrisma pakalpojumus, jo labprātāk piestāj pie muzejiem un citām apskates un izklaides vietām.
Liepājā ir seši veloceliņu posmi. Trīs veloceliņu posmi (Jūrmalas parkā, Promenādē un Brīvības ielā) ir apvienoti ar gājēju celiņiem vai ietvēm. Diemžēl neviens no minētajiem veloceliņu posmiem nav savstarpēji savienots, līdz ar to tie pilnībā nepilda savu funkciju – nodrošināt ērtu un drošu pārvietošanos visas pilsētas teritorijā. Lai apvienotu šos veloceliņus, nepieciešams izbūvēt jaunas velosipēdistiem domātas trases vai arī ielu infrastruktūra jārekonstruē tā, lai veidotos savienojošie posmi, projekta ideju pamato pašvaldība.
Projekts Veloceliņa izbūve Liepājā paredz izbūvēt jaunus veloceliņu posmus, kuri tiks sasaistīti ar jau esošajiem veloceliņiem; izveidot velosipēdu stāvvietas; labiekārtot vienu atpūtas vietu; izveidot un izvietot norādes, marķējumu; izbūvēt apgaismojuma sistēmas; veikt apzaļumošanas un citus labiekārtošanas darbus.
Pēc projekta īstenošanas ar velosipēdu būs iespējams izbraukt cauri visai pilsētai pa vienu velomaršrutu 11.9 kilometru garumā. Šajā maršrutā būs septiņi apskates vērti tūrisma objekti (piemēram, Dienvidu forti, Liepājas Lutera baznīca, Jūrmalas parks u.c.), četras atpūtas vietas, būs izveidoti saskares punkti ar sabiedriskā transporta – tramvaja, autobusa vai vilciena – pieturvietām.
Pēc Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroja informācijas velotūristu skaits, kas ierodas pilsētā, ar katru gadu pieaug. Pieaug arī pilsētas iedzīvotāju skaits, kuri pārvietojas ar velosipēdiem. Salīdzinot ar autotūristiem, velotūristi esot izdevīgāki uzņēmējiem, kuri sniedz tūrisma pakalpojumus, jo labprātāk piestāj pie muzejiem un citām apskates un izklaides vietām.
Liepājā ir seši veloceliņu posmi. Trīs veloceliņu posmi (Jūrmalas parkā, Promenādē un Brīvības ielā) ir apvienoti ar gājēju celiņiem vai ietvēm. Diemžēl neviens no minētajiem veloceliņu posmiem nav savstarpēji savienots, līdz ar to tie pilnībā nepilda savu funkciju – nodrošināt ērtu un drošu pārvietošanos visas pilsētas teritorijā. Lai apvienotu šos veloceliņus, nepieciešams izbūvēt jaunas velosipēdistiem domātas trases vai arī ielu infrastruktūra jārekonstruē tā, lai veidotos savienojošie posmi, projekta ideju pamato pašvaldība.