Lietus ūdens kanalizācijas sistēmas maģistrālo kolektoru un sūkņu staciju uzturēšana Rīgā no 2010.gada līdz 2014. gadam
Reģistrācijas datums 07. 07. 2009
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums Rīgas domes Satiksmes departaments
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000158490
Pasta adrese: Ģertrūdes iela 36
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1011 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i)
Kontaktpersona (-as) Gundega Ozoliņa; Natālija Konuškina Telefons: 67012787; 67012793
E-pasts: Gundega.Ozolina@riga.lv; Natalija.Konuskina@riga.lv Fakss: 67012702
Interneta adrese(ja piemērojams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL):
Pircēja profila adrese (URL):
Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
■ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
□ Citādi: lūdzu, aizpildiet Pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
□ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
■ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citas (Lūdzu norādīt) □ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
■ Citas (Lūdzu norādīt) Satiksmes infrastruktūra
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
Lietus ūdens kanalizācijas sistēmas maģistrālo kolektoru un sūkņu staciju uzturēšana Rīgā no 2010.gada līdz 2014. gadam
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi □ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi ■
Būvdarbu realizācija □ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 16
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/18/EK II Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Rīga
Nuts kods LV006 Nuts kods LV006 Nuts kods LV006
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidi □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (ja piemērojams)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0
attiecībā uz □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un to līgumu vērtība (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Lietus ūdens kanalizācijas sistēmas maģistrālo kolektoru un sūkņu staciju uzturēšana Rīgā no 2010.gada 1.janvāra līdz 2014.gada 31.decembrim. Iepirkums paredz visu darbu kompleksa izpildi Lietus ūdens kanalizācijas sistēmas maģistrālo kolektoru un sūkņu staciju uzturēšanas darbu veikšanai atbilstoši darbu daudzumu, darbu veidu un izmaksu sarakstam.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 90480000-5
Papildus priekšmets (-i)
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Sakaņā ar konkursa nolikumu.
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja paredzēts): VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 01 / 01 / 2010 (dd/mm/gggg)
Izpilde 31 / 12 / 2014 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Piedāvājuma nodrošinājums Ls 100 000 saskaņā ar konkursa nolikumu.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Saskaņā ar uzturēšanas darbu gada izmaksu sadalījuma pa mēnešiem sarakstu, Pasūtītājs pārskaita Komersanta bankas kontā līdz katra mēneša 15.datumam avansu līdz 30% no šajā mēnesī plānoto darbu izmaksām. Ja normatīvajos aktos, piem., pašvaldības saistošajos noteikumos par attiecīgā gada budžeta apstiprināšanu, tiek noteikts maksimālais avansa maksājumu apjoms, kurš ir mazāks par 30%, šī normatīvā akta nosacījums ir saistošs Pasūtītājam un Komersantam
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
Ja pretendents ir personu grupa, kura konkursā iegūs tiesības slēgt līgumu, tad šī grupa līdz līguma noslēgšanai izveido personālsabiedrību.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ ■ NĒ □
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts: Ņemot vērā faktu, ka Lietus ūdens kanalizācijas sistēmas maģistrālo kolektoru un sūkņu staciju ikdienas uzturēšana tiek finansēta no pašvaldības budžeta un katra taksācijas gada budžets tiek apstiprināts Rīgas domē ar atsevišķiem saistošajiem noteikumiem, iepirkuma priekšmeta ietvaros pasūtītājs noslēdz līgumu uz pieciem gadiem (no 2010.gada 1. janvāra līdz 2014.gada 31. decembrim), ar nosacījumu, ka finanšu līdzekļi iepirkuma izpildei tiek paredzēti tikai vienam gadam un katru kalendāro gadu tiek slēgta papildus vienošanās pie līguma, kurā tiek atrunāts konkrēts darbu apjoms, izmaksas un darbu veidi, kuri budžeta piešķirtā finansējuma ietvaros izpildītājam jāveic katrā no kalendārajiem gadiem. Pasūtītājs atkarībā no piešķirtā finansējuma var izmainīt plānoto darbu apjomu, izslēgt darbu veidus, kā arī var izmainīt līdzekļu sadalījumu pa darbu veidiem, kā arī vienpusēji līgumu izbeigt, ja finansējums netiek piešķirts. Ja budžets nav apstiprināts līdz iepriekšējā gada 31.decembrim, puses atbilstoši piešķirtajiem līdzekļiem papildus vienošanos slēdz uz īsāku termiņu, bet pēc budžeta apstiprināšanas - uz atlikušo kalendārā gada daļu.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, Pasūtītājs izslēdz pretendentu no turpmākās dalības iepirkuma procedūrā, kā arī neizskata pretendenta piedāvājumu, ja: 1.1. pretendents ar tiesas spriedumu ir atzīts par vainīgu līdzdalībā noziedzīgā organizācijā, korupcijā, krāpnieciskās darbībās finanšu jomā vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijā; 1.2. pretendents ir pasludināts par maksātnespējīgu, atrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība ir apturēta vai pārtraukta, ir uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; 1.3. pretendentam ir nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parāds Latvijā vai valstī, kur tas reģistrēts; 1.4. attiecībā uz pretendentu ir stājies spēkā tiesas spriedums vai citas kompetentas institūcijas atzinums par būtisku attiecīgo nozari regulējošo normatīvo aktu pārkāpumu, kā arī vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību būtisku pārkāpumu pēdējo 3 gadu laikā no piedāvājumu iesniegšanas dienas, kā arī pretendentam likumā noteiktajā kārtībā pēdējo trīs gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas dienas ir konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi; 1.5. pretendents ir iesniedzis nepatiesu informāciju savas kvalifikācijas novērtēšanai vai vispār nav iesniedzis pieprasīto informāciju. 1.6. Nolikuma 1.1. punktā minētais noteikums attiecas gan uz pašu pretendentu, gan uz fiziskajām personām, kurām ir pretendenta pārstāvības tiesības, un fiziskajām personām, kurām ir lēmumu pieņemšanas un uzraudzības tiesības attiecībā uz šo pretendentu. 2. Pretendentam ir jābūt reģistrētam Komercreģistrā. Gadījumā, ja pretendents ir vairāku personu apvienība (turpmāk tekstā – apvienība), tad uz visām personām attiecas1.punkts. 3. Pretendentam ir jābūt tiesībām veikt darbus ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvniecības jomā, ko apliecina reģistrā reģistrācijaa Būvkomersantu reģistrā (ja pretendents ir apvienība, tad šī punkta prasība attiecas uz katru apvienības dalībnieku). 4. Pretendenta vai, ja pretendents ir apvienība, tad visiem apvienības dalībniekiem kopā personāla sastāvā jābūt 3 darbiniekiem kā es ar spēkā esošu Latvijas siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas inženieru savienības izsniegto būvprakses sertifikātu ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvdarbu vadīšanas un būvuzraudzības jomā. 5. Pretendentam vai, ja pretendents ir apvienība, tad visiem apvienības dalībniekiem kopā personāla sastāvā ir jābūt vismaz 2 darbiniekiem ar spēkā esošu Latvijas Еlektroenerģētiķu un Еnergobūvnieku asociācijas Speсializētā Sertifikāсijas сentra Elektroprakses izsniegto būvprakses sertifikātu (Elektroietaišu ekspluatācija, ekspluatācijas darbu vadīšana un uzraudzība, Еlektroietaišu izbūvē izbūves darbu vadīšana un būvuzraudzība) un vismaz 1 darbiniekam ar sertifikātu elektroietaišu līdz 1 kv tehnisko parametru pārbaudē un mērīšanā. Un citas prasības saskaņā ar nolikumu.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1.likviditātes koeficients: apgrozāmie līdzekļi/īstermiņa saistības >0,7; pozitīvs pašu kapitāls. Ja pretendents ir apvienība, tad katra apvienības dalībnieka finanšu un saimnieciskās darbības rādītājiem jāatbilst šajā punktā paredzētajām prasībām. 2. Pretendenta vidējam viena gada izmaksu apjomam izpildītajiem darbiem ārējo kanalizācijas tīklu izbūvē un rekonstrukcijā pēdējo trīs gadu (2006, 2007, 2008) laikā jābūt vismaz 100% apmērā no pretendenta iesniegtās piedāvājuma cenas ar PVN viena gada uzturēšanas darbu veikšanai. Ja pretendents ir apvienība, tad vismaz vienam apvienības dalībniekam jāatbilst šajā punktā minētajām prasībām. 3.Pretendenta vai, ja pretendents ir apvienība, tad tā apvienības dalībnieka, kurš izpildīs būvniecības darbus un ir reģistrēts Būvkomersantu reģistrā, rīcībā jābūt apdrošināšanas sabiedrības apliecinājumam par iespēju apdrošināt pretendenta civiltiesisko atbildību atbilstoši Ministru kabineta 28.06.2005. noteikumiem nr.454 "Noteikumi par civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu būvniecībā". Šī apdrošināšana attiecas uz tehniskajā specifikācijā norādītajiem būvdarbiem. Un citas prasības saskaņā ar nolikumu Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
1. Pretendenta vai, ja pretendents ir apvienība, tad visu apvienības dalībnieku kopā, rīcībā jābūt nepieciešamajiem tehniskajiem līdzekļiem.2. Pretendents var nodrošināt vismaz 5 vienlaicīgi strādājošas patstāvīgas brigādes. Pretendentam jābūt pietiekošam sūknēšanas iekārtas operatoru skaitam, lai nodrošināt ekonomisku un nepārtrauktu lietus ūdens pārsūknēšanu. Sūknēšanas operatora kvalifikācijai jāatbilst specifikāciju prasībām. Ja pretendents ir apvienība, tad visiem apvienības dalībniekiem kopā jānodrošina šī punkta prasība. 3. Pretendentam vai vismaz vienam apvienības dalībniekam jābūt trīs atbilstošiem sertifikātiem : Kvalitātes vadības sistēmas spēkā esošam ISO 9001:2000 sertifikātam, Vides pārvaldība sistēmas spēkā esošam ISO 14001:2004 sertifikātam un Arodveselības un darba drošības vadības sistēmas spēkā esošam OHSAS 18001:2007 sertifikātam. Un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikumu. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvu vai administratīvu aktu:
Būvniecības likums ; 28.05.2005.MK noteikumi Nr.453 "Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi"
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IEDAĻA IV: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jānorāda jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu □
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar ■
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru norādīt nav iespējams pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus, vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumentā
Kritēriji Īpatsvars
1 . Cena 70
2 . Kvalitātes nodrošināšanas plāns 15
3 . Darba organizācija 15
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
Nr. RD SD 2009/5
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 31 / 08 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 10.00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā ■ nē □
Ja jā, cena (tikai cipariem) 18,00 Valūta: LVL
Maksājuma noteikumi un veids:
skaidrā naudā Rīgas domes Satiksmes departamenta kasē vai ar pārskaitījumu uz Rīgas domes Satiksmes departamenta kontu : LV03UNLA0023400004010,SEB Unibanka, kods UNLALV2X
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 31 / 08 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks: 10.00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (ja zināms) (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumos vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūra)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnesī (-os): 0 VAI dienās: 90 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 31 / 08 / 2009 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): 10.00; Rīgas domes Satiksmes departaments,Ģertrūdes iela 36, Rīga ,608.telpa
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □
Visas ieinteresētās personas
IEDAĻA VI: PAPILDU INFORMĀCJA VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LLĪGUMS IR SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams) Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, ja nepieciešams, pozīciju VI.4.3)
Precīza informācija par termiņu (-iem), lai iesniegtu pārsūdzību:
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 12.nodaļas 83.,84. pantu.
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 67326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 07 / 07 / 2009 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT SPECIFIKĀCIJAS UN PAPILDU DOKUMENTĀCIJU (IESKAITOT DOKUMENTUS CENU APTAUJAI, KĀ ARĪ DINAMISKAJAI IEPIRKUMU SISTĒMAI)
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV) Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildu priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās: no līdz Valūta:
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU(ja piemērojams)
Darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām