Logu un durvju tirgus Latvijā- piesātināts
Lasot būvniecības medijus, pārsteidz tik bieži sastopamās ziņas par arvien jaunām logu un durvju ražotnēm. Nelielajā Latvijas tirgū darbojas liels skaits šāda veida firmu.
Lasot būvniecības medijus, pārsteidz tik bieži sastopamās ziņas par arvien jaunām logu un durvju ražotnēm. Nelielajā Latvijas tirgū darbojas liels skaits šāda veida firmu.
Latvijas tirgū tiek piedāvāti koka, plastmasas un alumīnija logi un durvis. Katrs var izvēlēties sev piemērotākos un atbilstošākos.
Pašmāju ražotājiem Latvijas tirgus ir mazs, tas pie tam ir ļoti piesātināts, tādēļ veiksmīgas izdzīvošanas formulā viens no būtiskākajiem nosacījumiem ir produkcijas realizācija vismaz Baltijas tirgus mērogā.
2001.gadā dažādu plastmasas izstrādājumu eksporta apjoms bijis 15,3 miljoni latu. Salīdzinājumā ar 2000.gadu tas pieaudzis par 21,6 procentiem. Diemžēl arī imports neatpaliek, arī šeit vērojams pieaugums.
Lielā konkurence tirgū veido savas sekas- daļa logu un durvju ražotāju un tirgotāju piedāvā preces par neadekvāti zemām izmaksām. Vai uz šī rēķina zaudētāja nav kvalitāteģ
Logu un durvju ražotāju asociācija (LLDR) sadarbībā ar VARAM Būvniecības departamentu 2001.gadā izstrādāja Nolikumu par ražotņu tehnisko un kvalitātes apstiprinājumu, kas paredz novērtēt un sertificēt (vai nesertificēt) Latvijas tirgū strādājošās logu ražotnes.
Novērtēšanai izstrādāts vienkāršots ražotņu tehniskās un kvalitātes nodrošināšanas modelis, kurā ietvertas galvenās ES prasības, un šo pakalpojumu bez maksas var saņemt jebkura LLDR iestājusies ražošanas firma.
Latvijā šobrīd darbojas vairāk kā 60 uzņēmumu, kas sevi dēvē par logu ražotājiem, taču tikai apmēram tikai pusei ir Latvijas atbilstības novērtēšanas sertifikāti.
Retums nav arī dažādi "kaktu" ražotāji, no kuriem cilvēki iegādājas apšaubāmas kvalitātes produkciju. Aizsargāts nav neviens.
Lai noskaidrotu ko plašāk par to, kā Latvijas tirgū jūtas logu un durvju ražotāji un kā viņi tiek galā ar lielo konkurenci, portālā veidojam jaunu aktuālo tēmu par logu un durvju tirgu Latvijā.
Ja arī Jums ir ko teikt šajā sakarā, sūtiet savus komentārus ! Priecāsimies uzzināt Jūsu domas!
Linda Tunte,
www.building.lv
Latvijas tirgū tiek piedāvāti koka, plastmasas un alumīnija logi un durvis. Katrs var izvēlēties sev piemērotākos un atbilstošākos.
Pašmāju ražotājiem Latvijas tirgus ir mazs, tas pie tam ir ļoti piesātināts, tādēļ veiksmīgas izdzīvošanas formulā viens no būtiskākajiem nosacījumiem ir produkcijas realizācija vismaz Baltijas tirgus mērogā.
2001.gadā dažādu plastmasas izstrādājumu eksporta apjoms bijis 15,3 miljoni latu. Salīdzinājumā ar 2000.gadu tas pieaudzis par 21,6 procentiem. Diemžēl arī imports neatpaliek, arī šeit vērojams pieaugums.
Lielā konkurence tirgū veido savas sekas- daļa logu un durvju ražotāju un tirgotāju piedāvā preces par neadekvāti zemām izmaksām. Vai uz šī rēķina zaudētāja nav kvalitāteģ
Logu un durvju ražotāju asociācija (LLDR) sadarbībā ar VARAM Būvniecības departamentu 2001.gadā izstrādāja Nolikumu par ražotņu tehnisko un kvalitātes apstiprinājumu, kas paredz novērtēt un sertificēt (vai nesertificēt) Latvijas tirgū strādājošās logu ražotnes.
Novērtēšanai izstrādāts vienkāršots ražotņu tehniskās un kvalitātes nodrošināšanas modelis, kurā ietvertas galvenās ES prasības, un šo pakalpojumu bez maksas var saņemt jebkura LLDR iestājusies ražošanas firma.
Latvijā šobrīd darbojas vairāk kā 60 uzņēmumu, kas sevi dēvē par logu ražotājiem, taču tikai apmēram tikai pusei ir Latvijas atbilstības novērtēšanas sertifikāti.
Retums nav arī dažādi "kaktu" ražotāji, no kuriem cilvēki iegādājas apšaubāmas kvalitātes produkciju. Aizsargāts nav neviens.
Lai noskaidrotu ko plašāk par to, kā Latvijas tirgū jūtas logu un durvju ražotāji un kā viņi tiek galā ar lielo konkurenci, portālā veidojam jaunu aktuālo tēmu par logu un durvju tirgu Latvijā.
Ja arī Jums ir ko teikt šajā sakarā, sūtiet savus komentārus ! Priecāsimies uzzināt Jūsu domas!
Linda Tunte,
www.building.lv