Mainās transportlīdzekļu kustība pie Slāvu dzelzceļa pārvada
No 23. janvāra transportlīdzekļu satiksme no Slāvu rotācijas apļa uz Slāvu dzelzceļa pārvadu tiks organizēta pa pagaidu uzbrauktuvi – ziņo Slāvu maģistrālā transporta mezgla galvenais būvuzņēmējs AS "Dienvidu tilts".
No 23. janvāra transportlīdzekļu satiksme no Slāvu rotācijas apļa uz Slāvu dzelzceļa pārvadu tiks organizēta pa pagaidu uzbrauktuvi – ziņo Slāvu maģistrālā transporta mezgla galvenais būvuzņēmējs AS "Dienvidu tilts". Pagaidu uzbrauktuve izveidota blakus esošajai uzbrauktuvei, saglabājot divas braukšanas joslas. Satiksme virzienā no Slāvu dzelzceļa pārvada uz Slāvu rotācijas apli tiks organizēta tāpat, kā līdz šim.
Šādas satiksmes organizācijas izmaiņas ir nepieciešamas, lai būvdarbu veicēji varētu turpināt balstu izbūvi jaunā trīs līmeņu satiksmes mezgla estakādēm patreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā.
Atļautais braukšanas ātrums pa jauno pagaidu uzbrauktuvi būs identisks kā visā Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecības zonā – 30 kilometri stundā. Kravas transportlīdzekļu satiksme, kuru pilna masa ir lielāka par 3,5 tonnām, tiks organizēta pa uzbrauktuves labo malējo braukšanas joslu. Līdz ar pagaidu uzbrauktuves izveidošanu, būs satiksmes izmaiņas arī pa Slāvu dzelzceļa pārvadam paralēli esošo piebraucamo ceļu virzienā no dzīvojamā masīva uz Slāvu rotācijas apli. Aicinām autovadītājus uzmanīgi sekot līdzi ceļa zīmēm.
Kā ziņots, 2008. gada augustā tika uzsākta Slāvu maģistrālā transporta mezgla jeb Dienvidu tilta labā krasta pievedceļu būvniecība, kas ietver Slāvu dzelzceļa pārvada paplašināšanu, ierīkojot astoņas braukšanas joslas, un trīs līmeņu satiksmes mezgla izbūvi patreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā. Slāvu maģistrālais transporta mezgls pēc sarežģītības un darba apjoma ir vēl nebijuša mēroga satiksmes infrastruktūras objekts Latvijā.
Saskaņā ar līgumu starp Rīgas domes Satiksmes departamentu un galveno būvuzņēmēju AS "Dienvidu tilts" Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecība ir jāpabeidz 2011. gadā. Saskaņā ar Rīgas domes Satiksmes departamenta nosacījumiem būvdarbu veicējam ir jāstrādā, nepārtraucot auto un dzelzceļa transporta satiksmi.
Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūves rezultātā Slāvu dzelzceļa pārvads būs vairāk kā divas reizes platāks nekā šobrīd. Ielu, dzelzceļa pārvada, trīs līmeņu šķērsojuma estakāžu, gājēju un velosipēdistu ceļu kopplatība būs vismaz 117 000 m2. Tā ir aptuveni 29 futbola laukumu platība. Būvniecības gaitā paredzēti rekonstrukcijas darbi inženierkomunikācijām kopumā 50 km garumā. Tāds ir attālums no Rīgas līdz Siguldai. Būvniecības procesā plānots izmantot aptuveni 46 000 m3 betona, 8 800 t tērauda un 46 000 m3 dažādu veidu asfaltbetona.
Informācija: AS "Dienvidu tilts"
Jeļena Mariševa
dienvidutilts@latnet.lv
67096171
Šādas satiksmes organizācijas izmaiņas ir nepieciešamas, lai būvdarbu veicēji varētu turpināt balstu izbūvi jaunā trīs līmeņu satiksmes mezgla estakādēm patreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā.
Atļautais braukšanas ātrums pa jauno pagaidu uzbrauktuvi būs identisks kā visā Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecības zonā – 30 kilometri stundā. Kravas transportlīdzekļu satiksme, kuru pilna masa ir lielāka par 3,5 tonnām, tiks organizēta pa uzbrauktuves labo malējo braukšanas joslu. Līdz ar pagaidu uzbrauktuves izveidošanu, būs satiksmes izmaiņas arī pa Slāvu dzelzceļa pārvadam paralēli esošo piebraucamo ceļu virzienā no dzīvojamā masīva uz Slāvu rotācijas apli. Aicinām autovadītājus uzmanīgi sekot līdzi ceļa zīmēm.
Kā ziņots, 2008. gada augustā tika uzsākta Slāvu maģistrālā transporta mezgla jeb Dienvidu tilta labā krasta pievedceļu būvniecība, kas ietver Slāvu dzelzceļa pārvada paplašināšanu, ierīkojot astoņas braukšanas joslas, un trīs līmeņu satiksmes mezgla izbūvi patreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā. Slāvu maģistrālais transporta mezgls pēc sarežģītības un darba apjoma ir vēl nebijuša mēroga satiksmes infrastruktūras objekts Latvijā.
Saskaņā ar līgumu starp Rīgas domes Satiksmes departamentu un galveno būvuzņēmēju AS "Dienvidu tilts" Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecība ir jāpabeidz 2011. gadā. Saskaņā ar Rīgas domes Satiksmes departamenta nosacījumiem būvdarbu veicējam ir jāstrādā, nepārtraucot auto un dzelzceļa transporta satiksmi.
Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūves rezultātā Slāvu dzelzceļa pārvads būs vairāk kā divas reizes platāks nekā šobrīd. Ielu, dzelzceļa pārvada, trīs līmeņu šķērsojuma estakāžu, gājēju un velosipēdistu ceļu kopplatība būs vismaz 117 000 m2. Tā ir aptuveni 29 futbola laukumu platība. Būvniecības gaitā paredzēti rekonstrukcijas darbi inženierkomunikācijām kopumā 50 km garumā. Tāds ir attālums no Rīgas līdz Siguldai. Būvniecības procesā plānots izmantot aptuveni 46 000 m3 betona, 8 800 t tērauda un 46 000 m3 dažādu veidu asfaltbetona.
Informācija: AS "Dienvidu tilts"
Jeļena Mariševa
dienvidutilts@latnet.lv
67096171