Māja I strauji augošais dalībnieku skaits aktualizē jautājumu par investīcijām Starptautiskā izstāžu centra Ķīpsalā paplašināšanā
Līdz 2006. gada 16. janvārim starptautiskajai būvniecības industrijas izstādei Māja I 2006 pieteikušos dalībnieku skaits un ekspozīcijas platība ir sasniegusi maksimālo apjomu, tādēļ tiek nopietni domāts par investīcijām, lai nākotnē, iespējams, paplašinātu Starptautisko izstāžu centru Ķīpsalā.
Līdz 2006. gada 16. janvārim starptautiskajai būvniecības industrijas izstādei "Māja I 2006" pieteikušos dalībnieku skaits un ekspozīcijas platība ir sasniegusi maksimālo apjomu, tādēļ tiek nopietni domāts par investīcijām, lai nākotnē, iespējams, paplašinātu Starptautisko izstāžu centru Ķīpsalā.
Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības BT 1 ģenerāldirektors Viesturs Tīle atzīst, ka tuvākajā nākotnē ir jāīsteno plāni par nozīmīgām investīcijām izstāžu centra paplašināšanai un attīstībai, jo arvien vairāk uzņēmēju vēlas izmantot šo mārketinga instrumentu sava biznesa labā sīvas konkurences apstākļos. "Visu izstāžu apjomi ar katru gadu palielinās, un izstāde "Māja I" ir stabils līderis BT 1 projektu vidū. Tas prasa meklēt jaunus risinājumus gan izstādes infrastruktūrā, gan servisa nodrošināšanā," stāsta uzņēmuma vadītājs.
Augošais būvniecības un nekustamā īpašuma tirgus strauji palielina pieprasījumu pēc dažādiem specifiskiem mārketinga instrumentiem, tai skaitā būvniecības izstādēm. Šogad pirmoreiz izstādes kontraktācija beigusies jau trīs mēnešus pirms izstādes sākuma. Jo laicīgāk ir zināms izstādes piedāvājums, jo labāk dalībnieki var sagatavoties un izstādē prezentēt savas iespējas, kā arī jau laicīgi informēt potenciālos apmeklētājus. Savukārt apmeklētāji jau laikus zina, ko sagaidīs izstādē. Tādējādi, savlaicīgi nokomplektēta izstāde nodrošina gan dalībniekiem, gan apmeklētājiem veiksmīgāku savu mērķu realizāciju.
Savlaicīgas gatavošanās izstādei priekšrocības ļoti labi apzinās un izmanto izstādes dalībnieki. Kā stāsta SIA "PAA" direktors Pēteris Treicis, "mēs jau vairākus gadus piedalāmies starptautiskās izstādēs gan tepat Latvijā, gan arī ārzemēs. Izstāžu rūdījums ir devis pārliecību, ka lielus panākumus varam gūt ar savlaicīgu plānošanu un situācijas izvērtēšanu. Uzskatu, ka izstādes ir uzņēmuma attīstības virziena un nākotnes mērķu atspoguļojums. Šajā gadā liksim uzsvaru uz vannas istabas koncepcijas popularizēšanu, piedāvājot projekta plānošanu, mūsu jaunāko produkciju un servisa pakalpojumus. Tendences rāda, ka klients ir kļuvis prasīgs - bez vienkāršas produkta iegādes ir svarīgs interjera projekts, individuāla dizaina iespējas un augstvērtīgs serviss." Kā zināms, SIA "PAA" ir Latvijas uzņēmums, kas izgatavo tehniski nevainojamas, vizuāli pievilcīgas un laikmeta tendencēm atbilstošas vannas.
Šobrīd izstādei "Māja I 2006", kas notiks no 15. līdz 19.martam, ir pieteikušās jau 492 būvniecības nozares kompānijas. Būs pārstāvēti uzņēmumi no Vācijas, Polijas, Somijas, Krievijas, Zviedrijas, Baltijas un citām valstīm, kopā veidojot komunikāciju platformu biznesa darījumiem.
"Māja I" ataino mūsdienu celtniecības attīstības tendences, tehnoloģiju jaunumus un to izmantošanu, kā arī sekmē tiešu dialogu starp būvniecības un citu saistītu nozaru profesionāļiem un galapatērētājiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Eiropā, Krievijā un citos reģionos. Izstādi "Māja I" organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar Latvijas Būvmateriālu ražotāju asociāciju, Latvijas Būvmateriālu tirgotāju asociāciju un Latvijas Logu un durvju ražotāju asociāciju, Ekonomikas ministrijas Būvniecības departamentu, Latvijas Nekustamo īpašumu darījumu asociāciju LANĪDA un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru.
Papildu informācija:
Inese Libere, BT 1 mediju koordinatore
Tālr.: 7065011, e-pasts: inese.libere@bt1.lv
Ilze Stebera, BT 1 sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr.: 7065007, e-pasts: ilze.stebera@bt1.lv
Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības BT 1 ģenerāldirektors Viesturs Tīle atzīst, ka tuvākajā nākotnē ir jāīsteno plāni par nozīmīgām investīcijām izstāžu centra paplašināšanai un attīstībai, jo arvien vairāk uzņēmēju vēlas izmantot šo mārketinga instrumentu sava biznesa labā sīvas konkurences apstākļos. "Visu izstāžu apjomi ar katru gadu palielinās, un izstāde "Māja I" ir stabils līderis BT 1 projektu vidū. Tas prasa meklēt jaunus risinājumus gan izstādes infrastruktūrā, gan servisa nodrošināšanā," stāsta uzņēmuma vadītājs.
Augošais būvniecības un nekustamā īpašuma tirgus strauji palielina pieprasījumu pēc dažādiem specifiskiem mārketinga instrumentiem, tai skaitā būvniecības izstādēm. Šogad pirmoreiz izstādes kontraktācija beigusies jau trīs mēnešus pirms izstādes sākuma. Jo laicīgāk ir zināms izstādes piedāvājums, jo labāk dalībnieki var sagatavoties un izstādē prezentēt savas iespējas, kā arī jau laicīgi informēt potenciālos apmeklētājus. Savukārt apmeklētāji jau laikus zina, ko sagaidīs izstādē. Tādējādi, savlaicīgi nokomplektēta izstāde nodrošina gan dalībniekiem, gan apmeklētājiem veiksmīgāku savu mērķu realizāciju.
Savlaicīgas gatavošanās izstādei priekšrocības ļoti labi apzinās un izmanto izstādes dalībnieki. Kā stāsta SIA "PAA" direktors Pēteris Treicis, "mēs jau vairākus gadus piedalāmies starptautiskās izstādēs gan tepat Latvijā, gan arī ārzemēs. Izstāžu rūdījums ir devis pārliecību, ka lielus panākumus varam gūt ar savlaicīgu plānošanu un situācijas izvērtēšanu. Uzskatu, ka izstādes ir uzņēmuma attīstības virziena un nākotnes mērķu atspoguļojums. Šajā gadā liksim uzsvaru uz vannas istabas koncepcijas popularizēšanu, piedāvājot projekta plānošanu, mūsu jaunāko produkciju un servisa pakalpojumus. Tendences rāda, ka klients ir kļuvis prasīgs - bez vienkāršas produkta iegādes ir svarīgs interjera projekts, individuāla dizaina iespējas un augstvērtīgs serviss." Kā zināms, SIA "PAA" ir Latvijas uzņēmums, kas izgatavo tehniski nevainojamas, vizuāli pievilcīgas un laikmeta tendencēm atbilstošas vannas.
Šobrīd izstādei "Māja I 2006", kas notiks no 15. līdz 19.martam, ir pieteikušās jau 492 būvniecības nozares kompānijas. Būs pārstāvēti uzņēmumi no Vācijas, Polijas, Somijas, Krievijas, Zviedrijas, Baltijas un citām valstīm, kopā veidojot komunikāciju platformu biznesa darījumiem.
"Māja I" ataino mūsdienu celtniecības attīstības tendences, tehnoloģiju jaunumus un to izmantošanu, kā arī sekmē tiešu dialogu starp būvniecības un citu saistītu nozaru profesionāļiem un galapatērētājiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Eiropā, Krievijā un citos reģionos. Izstādi "Māja I" organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar Latvijas Būvmateriālu ražotāju asociāciju, Latvijas Būvmateriālu tirgotāju asociāciju un Latvijas Logu un durvju ražotāju asociāciju, Ekonomikas ministrijas Būvniecības departamentu, Latvijas Nekustamo īpašumu darījumu asociāciju LANĪDA un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru.
Papildu informācija:
Inese Libere, BT 1 mediju koordinatore
Tālr.: 7065011, e-pasts: inese.libere@bt1.lv
Ilze Stebera, BT 1 sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr.: 7065007, e-pasts: ilze.stebera@bt1.lv