Meklēs risinājumus autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātajām problēmām
Šodien speciālisti domās, kā risināt problēmas, kas atklātas par Eiropas Savienības (ES) līdzekļiem īstenotajā vērienīgajā Ķekavas-Iecavas autoceļa rekonstrukcijā.
Šodien speciālisti domās, kā risināt problēmas, kas atklātas par Eiropas Savienības (ES) līdzekļiem īstenotajā vērienīgajā Ķekavas-Iecavas autoceļa rekonstrukcijā.
Būvfirmas "Šlokenbeka" rīkotājdirektors Māris Paiders žurnālistiem iepriekš teica, ka nepietiekamā ģeoloģiskā novērtējuma dēļ būvdarbu laikā atklājušās problēmas, kuru novēršanai varētu būt nepieciešami daudz līdzekļu.
Viņš skaidroja, ka ceļa būves vietā atklāti pazemes avoti, kuru dēļ būvniecības vietā ieplūdis liels ūdens daudzums. Par labāko risinājumu Paiders uzskata rievsienu izveidi, taču tas projektu varētu sadārdzināt par aptuveni miljonu latu.
Ja risinājums netiks rasts, tad rekonstrukcija, kas jāpabeidz līdz šā gada rudenim, aizkavēsies, skaidroja uzņēmuma pārstāvis un piebilda, ka laika ir ļoti maz.
Paiders gan norādīja, ka pagaidām "nekāda lielā traģēdija tā nav", jo tā varot gadīties arī citās vietās.
Galvenais būvuzņēmums projektā ir SIA "A.C.B.", savukārt "Šlokenbeka" ir apakšuzņēmums. Paiders informēja, ka ir padarīti vairāk nekā puse darbu. Projektēšanu veica "Ceļuprojekts".
Jau ziņots, ka projekta laikā tiks atjaunots ceļš "Via Baltica" posmā no 25. līdz 42,9.kilometram. Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināts brauktuves asfaltbetona segums, palielināta ceļa segas nestspēja, uzlabota satiksmes drošība pieslēgumos un krustojumos, kā arī uzbūvēts tilts pāri Ķekaviņas upei un šķērsojums ar dzelzceļu Jelgavas-Krustpils posmā.
Projekta vērtība ir 27,8 miljoni eiro jeb aptuveni 19,5 miljoni latu, kas, pēc Satiksmes ministrijas sniegtās informācijas, ir viens no pēdējos gados vērtīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem.
Būvfirmas "Šlokenbeka" rīkotājdirektors Māris Paiders žurnālistiem iepriekš teica, ka nepietiekamā ģeoloģiskā novērtējuma dēļ būvdarbu laikā atklājušās problēmas, kuru novēršanai varētu būt nepieciešami daudz līdzekļu.
Viņš skaidroja, ka ceļa būves vietā atklāti pazemes avoti, kuru dēļ būvniecības vietā ieplūdis liels ūdens daudzums. Par labāko risinājumu Paiders uzskata rievsienu izveidi, taču tas projektu varētu sadārdzināt par aptuveni miljonu latu.
Ja risinājums netiks rasts, tad rekonstrukcija, kas jāpabeidz līdz šā gada rudenim, aizkavēsies, skaidroja uzņēmuma pārstāvis un piebilda, ka laika ir ļoti maz.
Paiders gan norādīja, ka pagaidām "nekāda lielā traģēdija tā nav", jo tā varot gadīties arī citās vietās.
Galvenais būvuzņēmums projektā ir SIA "A.C.B.", savukārt "Šlokenbeka" ir apakšuzņēmums. Paiders informēja, ka ir padarīti vairāk nekā puse darbu. Projektēšanu veica "Ceļuprojekts".
Jau ziņots, ka projekta laikā tiks atjaunots ceļš "Via Baltica" posmā no 25. līdz 42,9.kilometram. Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināts brauktuves asfaltbetona segums, palielināta ceļa segas nestspēja, uzlabota satiksmes drošība pieslēgumos un krustojumos, kā arī uzbūvēts tilts pāri Ķekaviņas upei un šķērsojums ar dzelzceļu Jelgavas-Krustpils posmā.
Projekta vērtība ir 27,8 miljoni eiro jeb aptuveni 19,5 miljoni latu, kas, pēc Satiksmes ministrijas sniegtās informācijas, ir viens no pēdējos gados vērtīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem.