building.lv skaitļos

Lietotāji online33
Aktīvie uzņēmumi19067
Nozares raksti32977
Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu : building.lv - par būvniecību Latvijā

Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu

Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu

Intervija ar SIA VIVACOLOR Mārketinga nodaļas vadītāju Inetu Romanovsku.

autors: Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu
Foto: Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu; autors: Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu
Intervija ar SIA VIVACOLOR Mārketinga nodaļas vadītāju Inetu Romanovsku.

Kurā no būvniecības izstādēm piedalīsieties un ko gribat parādīt apmeklētajiem?
Izstādēs nebijām piedalījušies kopš 2000.gada, taču šogad atkal to darīsim. Piedalīsimies izstādē "Māja I", demonstrēsim jaunas toņu kombinācijas, ko esam izstrādājuši kopā ar profesionālu interjera stilisti un apvienojuši katalogā- "Dabas toņi jūsu mājās". Tas būs kā sava veida palīgs visiem, kas vēlas iekārtot, krāsot savu dzīvojamo vidi, šeit ir jau gatavi piemēri, kā to veiksmīgi izdarīt. Ar šo katalogu palīdzību māju varēsiet iekārtot lētāk, nekā izmantojot dizainera pakalpojumus. Izstādē piedalīsimies ar ļoti lielu paraugu stendu "Symphony Grande", kurā tiks nodrošināta arī triju veidu gaisma- āra, mākslīgā un dienas, lai interesenti uz vietas varētu redzēt, kā konkrētais tonis izskatās dažādās gaismās. Šogad arī veikalos ieviesīsim jaunās toņu kartes Symphony Opus I un Opus II, kas nomainīs vecās Monicolor Nova toņu kartes, un stendus.

Kāpēc izvēlējāties tieši BT1 rīkoto izstādi?
Mēs visus gadus esam bijuši uzticīgi izstādei Māja I. Šī izstāde ir liela, visi mūsu ārzemju partneri zina Ķīpsalu, tur ir ērta piebraukšana. Skonto hallē, manuprāt, ir vairāk izstāde ģimenei. Bet konkurence ir laba lieta, kaut arī uzskatu, ka mazajai Latvijai divas būvniecības izstādes tomēr ir par daudz.

Cik viegli vai grūti ir būt ražotājiem Latvijā?
Katram jau ir savas problēmas, arī ražotājiem. Lielākās neērtības mums sagādā tas, ka mūsu produktiem ir sezonāls raksturs. Lai no tā izvairītos, meklējam sadarbības partnerus ārzemēs, diezgan daudz eksportējam. Šobrīd savu produkciju eksportējam uz 14 valstīm.

Vai tas, ka krāsas ražojat Latvijā, rada kādas papildus ērtības Latvijas pircējiem?
Tā kā ražojam tepat Latvijā, jebkurā brīdī esam gatavi uzklausīt klientu pretenzijas vai ieteikumus. Jebkuras krāsas kvalitāti varam pārbaudīt savā laboratorijā un, ja atklājam defektus, atdodam naudu atpakaļ. Strādājam atbilstoši integrētās kvalitātes un vides pārvaldības standartu prasībām. Uzņēmums ir sertificēts atbilstoši ISO 9002 un 14001 standartu prasībām. Nepieciešamības gadījumā izbraucam pie klientiem uz objektu un sniedzam konsultācijas. Plaša informācija atrodama arī mūsu mājas lapā www.vivacolor.lv. Uz klientu jautājumiem esam gatavi atbildēt gan pa telefonu, gan pa e-pastu. Esam ļoti atvērti klientiem.

Vai notikuši kādi jaunumi arī kompānijas iekšienē?
Jā. Pagājušā gadā notika logo maiņa. Vecais logo tapa ap 1993.gadu, taču laika gaitā radās problēmas ar drukāšanu, jo logo ir mazs, tas ir 6 krāsās. Bez tam Igaunijā vienai firmai tika izveidots logo, kas ir ļoti līdzīgs mūsējam. Tāpēc notika konkurss, kurā uzvarēja Latvijas piedāvātais logo, kuru daudzi jau ir pamanījuši. Līdz ar logo maiņu mums jāmaina arī iepakojums. Lai veidotos labāka produktu atpazīstamība, mēģinām tos strukturizēt. Esam pievienojušies Responsible Care programmai, kas ir vēl viens solis videi nodarītā kaitējuma samazināšanā, kā arī esam viena no kompānijām, kas savu un klientu izlietoto iepakojumu apsaimnieko paši.

Kas, Jūsuprāt, ir VIVACOLOR knifi, kāpēc būtu jāizvēlas tieši Jūsu produkti?
Galvenos knifus es nemaz nedrīkstu atklāt (Smejas).
Visas krāsas savā būtībā ir līdzīgas, atšķirīga ir tikai to reklāma, pasniegšanas veids. Mēs bijām pirmie, kas sadūšojās pāriet no produktu reklāmas uz asociatīvo reklāmu. Jo patiesībā cilvēks pērk nevis krāsu, bet ideju par skaistu dzīvojamo vidi. Cilvēkam ar katru toni ir kaut kādas asociācijas, meklējot krāsu viņš pārdevējam raksturo, apraksta kādu krāsu vēlas. Sarkanā, piemēram, saistās ar zemenēm, tā radās doma veidot reklāmas ar zemenēm. Šī bija veiksmīga reklāma, parādījušies pat tās plaģiāti. Mēs pārdodam sapni par labāku un saulaināku dzīvesvietu.

Kā veidojas sadarbība ar veikaliem?
Pēdējā laikā esam īpaši piestrādājuši pie veikalu iekārtojuma. Mums ir sava veikalu koncepcija, kuru dīleri var izvēlēties. Piedāvājam veikalu vadītājiem pašiem iekārtot mūsu stendus, piedāvājam visus tam nepieciešamos plakātus u.c. sīkumus. Paši savu veikalu Krūzes ielā esam iekārtojuši tā, kādus gribētu redzēt mūsu stendus visos veikalos.

Kāds problēmas visbiežāk rodas krāsojot?
Cilvēki pārāk maz vērības pievērš virsmas sagatavošanai pirms krāsošanas. Ne velti mūsu laboratorijās ir izstrādāti gari etiķešu teksti, kas tiek līmēti uz visām bundžām. Cilvēkiem ir slinkums tos lasīt. Pēc tam rodas problēmas, ja virsma nav atbilstoši sagatavota. Mēs kvalitāti varam garantēt tikai tad, ja visi priekšnosacījumi ir izpildīti. 2/3 krāsošanas darba ir jāvelta virsmas sagatavei.
Ja pareizi visu izdara, krāsa kalpo ilgāk un kvalitatīvāk. Uzskatām, ka visiem pārdevējiem, kas strādā ar mūsu krāsām ir jāiziet speciāla apmācība. Kad pārdevēji iziet apmācības Krāsu skolā , saņem "Vivacolor" sertifikātu.

Kā Jūs pati visas šīs lietas apguvāt? Kā nonācāt "Vivacolor"?
Esmu šeit jau diezgan sen. Pirms tam strādāju ministrijā. Uz šejieni uzaicināja pirmais "Vivacolor" prezidents, tad es strādāju par personāla vadītāju, palīdzēju risināt administratīvos jautājumus. Laika gaitā redzējām, ka nepieciešams izveidot speciālu mārketinga nodaļu un man piedāvāja to vadīt. Kad vairs nespēju viena tikt galā ar saviem darbiem, man iedeva palīgu. Esam strādājuši veiksmīgi, tagad mūsu pakļautībā ir arī veikals un Krāsu skola.

Kāpēc izvēlējāties tieši mārketingu?
Man patīk un interesē šīs lietas. Īpaši interesējos par preču markas (brenda) attīstību, daudz esmu lasījusi literatūru par šo tēmu. Pirms "Vivacolor" logo maiņas veicām dažādus pētījumus, aptaujas, kuru jautājumi daudziem šķita pat muļķīgi. Jautājām, ar ko cilvēkiem asociējas "Vivacolor" kā cilvēks, kā personība- ar kādu sporta veidu viņš nodarbojas, ko ēd, kādus laikrakstus lasa u.tml. Mums "Vivacolor" ir dzīva persona, ar kuru ik dienas runājam, kas mums dod jaunas idejas un padomus.
Man patīk, ka šajā darbā katra diena ir citāda, šeit nav rutīnas. "Vivacolor" ir ļoti laba atpazīstamība tirgū, un tas pierāda, ka mēs strādājam pareizi.

Vai šajā straujajā tempā, starp daudzajiem darbiem Jums atliek laika arī sev, kādiem vaļaspriekiem?
Es biju pārgurusi pēc studijām RBI un sanāca gads atpūtai- man piedzima otrs dēliņš. Man ir ģimene, divi dēli, darbs, māja, dārzs? Vaļaspriekiem īpaši daudz laika neatliek. Tomēr ir viens hobijs, no kura nespēju atteikties- grāmatu lasīšana, vakaros, kad bērni jau aizmiguši, labprāt lasu. Patīk arī pašai strādāt dārzā- katru gadu to pārveidoju. Darbs paņem lielāko daļu mana laika.

Linds Tunte,
www.building.lv


Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.