building.lv skaitļos

Lietotāji online20
Aktīvie uzņēmumi20986
Nozares ziņas33101
N.Ušakovs uzdod veikt "Rīgas namu pārvaldnieka" klientu apkalpošanas centru darbinieku atkārtotu atestāciju : building.lv - par būvniecību Latvijā

N.Ušakovs uzdod veikt "Rīgas namu pārvaldnieka" klientu apkalpošanas centru darbinieku atkārtotu atestāciju

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs uzdevis apvienotās namu pārvaldes SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" vadībai veikt uzņēmuma klientu apkalpošanas darbinieku atkārtotu atestāciju.


"Pēdējā laikā esmu saņēmis sūdzības no rīdziniekiem par to, ka nav iespējams sazvanīt namu pārvaldes klientu apkalpošanas centrus. Tas nav pieļaujams. Tāpēc "Rīgas namu pārvaldniekam" uzdots veikt darbinieku atkārtotu atestāciju un nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu," norāda N.Ušakovs.

""Rīgas namu pārvaldniekam" arī jāievieš regulāra klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles sistēma," uzsver domes priekšsēdētājs.

Lai uzlabotu uzņēmuma pieejamību klientiem, apvienotajai namu pārvaldei ir uzdots izveidot vienotu zvanu centru, tam jāsāk darboties tuvāko mēnešu laikā. Līdz ar vienotā zvanu centra izveidi ikvienam klientam būs nodrošināta iespēja nekavējoties sazināties ar uzņēmumu par jebkuru jautājumu.

Pašlaik SIA " Rīgas namu pārvaldnieks" ir 17 klientu apkalpošanas centri dažādos Rīgas mikrorajonos.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.