NO-Berlevåg: Konsultatīvie inženiertehniskie un celtniecības pakalpojumi
*
NO-Berlevåg: Konsultatīvie inženiertehniskie un celtniecības pakalpojumi
2010/S 62-092549
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Berlevåg kommune
Torget 4
Kontaktpersona: Drift
Ievērībai: Nils Teigen
9980 Berlevåg
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78782000
E-pasts: postmottak@berlevag.kommune.no
Fakss +47 78981981
Interneta adrese(-s)
Līgumslēdzējas iestādes vispārējā adrese www.berlevag.kommune.no
Pircēja profila adrese http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA7150
Papildu informāciju var saņemt: Atelier 2 AS
Postboks 2146 , Altaveien 310
Ievērībai: Per Egil Guttormsen
9507 Alta
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78449084
E-pasts: arkitektkontor@atelier2.no
Fakss +47 78449081
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Atelier 2 AS
Postboks 2146 , Altaveien 310
Ievērībai: Per Egil Guttormsen
9507 Alta
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78449084
E-pasts: arkitektkontor@atelier2.no
Fakss +47 78449081
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Atelier 2 AS
Postboks 2146 , Altaveien 310
Ievērībai: Per Egil Guttormsen
9507 Alta
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78449084
E-pasts: arkitektkontor@atelier2.no
Fakss +47 78449081
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
Reģionāla vai vietēja iestāde
Izglītība
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
Berlevåg school and swimming pool alterations and renovation.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorija: Nr. 12
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta Berlevåg, Norway.
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts
Consultancy services for construction, electricity and HVAC and sanitation for alterations and renovation of Berlevåg school.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71310000
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās
Jā
piedāvājumi jāiesniedz par vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas
Complete construction, electrotechnical and HVAC and sanitation consultancy services for the alteration and renovation of Berlevåg school.
II.2.2) Iespējas
Nē
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Partijas Nr.: 1 NOSAUKUMS Construction consultancy services
1) ĪSS APRAKSTS
Consultancy services for construction works for the alteration and renovation of Berlevåg school and swimming pool.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71312000
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
For the whole of the assignment for construction works.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Partijas Nr.: 2 NOSAUKUMS Electrotechnical consultancy services
1) ĪSS APRAKSTS
Consultancy services for electrotechnical works for the alteration and renovation of Berlevåg school and swimming pool.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71314100
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
For the whole of the assignment for electrotechnical works.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Partijas Nr.: 3 NOSAUKUMS HVAC and sanitation consultancy services
1) ĪSS APRAKSTS
Consultancy services for HVAC and sanitation works for the alteration and renovation of Berlevåg school and swimming pool.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71321300, 71321400
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
For the whole of the assignment for HVAC and sanitation works.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas
See the tender documents.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
See the tender documents.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības
See the tender documents.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi
Nē
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Evidence of enrolment on the professional or trade register, as required by national law, in the country where the company is established.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
Other documentation required (please state below).
See the tender documents.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: The company’s most recent annual report including new information of relevance to the company’s accounting figures.
Presentation of the company’s annual accounts, or extracts thereof.
Statement of the company’s turnover, of relevance to this contract, for previous years.
See the tender documents.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda See the tender documents.
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Overview of the company's total manpower.
Manpower proposed for this contract (organisation chart) with names and CV's of the key personnel who will be responsible for its execution (for service and works contracts).
A list of the principal deliveries effected, or main services provided, by the company, in the past 3 years, with the values, dates and recipients (for supply and service contracts).
A statement of the company's health, environment and safety policy.
A statement of the quality assurance/quality control system operated by the company.
Other documentation required (please state below).
See the tender documents.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi)
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole
Nē
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem 7.5.2010
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
10.5.2010 - 12:00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums
Ilgums mēnešos: 2 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 11.5.2010 - 08:00
Vieta Atelier 2 AS' office, Altaveien 310, 9515 Alta, NORWAY.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA
See the tender documents.
(NT Ref:201899).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
29.3.2010
NO-Berlevåg: Konsultatīvie inženiertehniskie un celtniecības pakalpojumi
2010/S 62-092549
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Pakalpojumi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Berlevåg kommune
Torget 4
Kontaktpersona: Drift
Ievērībai: Nils Teigen
9980 Berlevåg
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78782000
E-pasts: postmottak@berlevag.kommune.no
Fakss +47 78981981
Interneta adrese(-s)
Līgumslēdzējas iestādes vispārējā adrese www.berlevag.kommune.no
Pircēja profila adrese http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA7150
Papildu informāciju var saņemt: Atelier 2 AS
Postboks 2146 , Altaveien 310
Ievērībai: Per Egil Guttormsen
9507 Alta
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78449084
E-pasts: arkitektkontor@atelier2.no
Fakss +47 78449081
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Atelier 2 AS
Postboks 2146 , Altaveien 310
Ievērībai: Per Egil Guttormsen
9507 Alta
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78449084
E-pasts: arkitektkontor@atelier2.no
Fakss +47 78449081
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Atelier 2 AS
Postboks 2146 , Altaveien 310
Ievērībai: Per Egil Guttormsen
9507 Alta
NORVĒĢIJA
Telefons +47 78449084
E-pasts: arkitektkontor@atelier2.no
Fakss +47 78449081
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
Reģionāla vai vietēja iestāde
Izglītība
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
Berlevåg school and swimming pool alterations and renovation.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorija: Nr. 12
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta Berlevåg, Norway.
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts
Consultancy services for construction, electricity and HVAC and sanitation for alterations and renovation of Berlevåg school.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71310000
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās
Jā
piedāvājumi jāiesniedz par vienu vai vairākām daļām
II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas
Complete construction, electrotechnical and HVAC and sanitation consultancy services for the alteration and renovation of Berlevåg school.
II.2.2) Iespējas
Nē
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Partijas Nr.: 1 NOSAUKUMS Construction consultancy services
1) ĪSS APRAKSTS
Consultancy services for construction works for the alteration and renovation of Berlevåg school and swimming pool.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71312000
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
For the whole of the assignment for construction works.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Partijas Nr.: 2 NOSAUKUMS Electrotechnical consultancy services
1) ĪSS APRAKSTS
Consultancy services for electrotechnical works for the alteration and renovation of Berlevåg school and swimming pool.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71314100
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
For the whole of the assignment for electrotechnical works.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Partijas Nr.: 3 NOSAUKUMS HVAC and sanitation consultancy services
1) ĪSS APRAKSTS
Consultancy services for HVAC and sanitation works for the alteration and renovation of Berlevåg school and swimming pool.
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
71321300, 71321400
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
For the whole of the assignment for HVAC and sanitation works.
4) NORĀDE UZ LĪGUMA ATŠĶIRĪGU DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU UZSĀKŠANU/PABEIGŠANU
5) PAPILDU INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas
See the tender documents.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
See the tender documents.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības
See the tender documents.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi
Nē
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Evidence of enrolment on the professional or trade register, as required by national law, in the country where the company is established.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
Other documentation required (please state below).
See the tender documents.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: The company’s most recent annual report including new information of relevance to the company’s accounting figures.
Presentation of the company’s annual accounts, or extracts thereof.
Statement of the company’s turnover, of relevance to this contract, for previous years.
See the tender documents.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda See the tender documents.
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Overview of the company's total manpower.
Manpower proposed for this contract (organisation chart) with names and CV's of the key personnel who will be responsible for its execution (for service and works contracts).
A list of the principal deliveries effected, or main services provided, by the company, in the past 3 years, with the values, dates and recipients (for supply and service contracts).
A statement of the company's health, environment and safety policy.
A statement of the quality assurance/quality control system operated by the company.
Other documentation required (please state below).
See the tender documents.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi)
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole
Nē
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem 7.5.2010
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
10.5.2010 - 12:00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums
Ilgums mēnešos: 2 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai
Datums: 11.5.2010 - 08:00
Vieta Atelier 2 AS' office, Altaveien 310, 9515 Alta, NORWAY.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA
See the tender documents.
(NT Ref:201899).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
29.3.2010