building.lv skaitļos

Lietotāji online11
Aktīvie uzņēmumi18957
Nozares raksti32969
NO-Moelv: Vidusskolas celtniecības darbi : building.lv - par būvniecību Latvijā

NO-Moelv: Vidusskolas celtniecības darbi

Termiņš - 18-01-2010 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Gymnastics hall:

NO-Moelv: Vidusskolas celtniecības darbi

2009/S 245-351703

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Būvdarbi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Ringsaker kommune, Åsmarkvegen 3, Kontakti Bygg og eiendom, Ievērībai Stein Westad, N-2390 Moelv. Tālr. +47 62335507 / 91703948. E-pasts stein.westad@ringsaker.kommune.no. Fakss +47 62335501.

Interneta adrese(-s):

Pasūtītāja vispārējā adrese: www.ringsaker.kommune.no.

Pircēja profila adrese: http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA3581.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs.
Izglītība.

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Brøttum primary and secondary school prequalification gymnastics hall.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Projektēšana un būvdarbu realizācija.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Brøttum, Norway.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Gymnastics hall:
A double gym hall which shall be situated on the east side and against the existing secondary school building shall be constructed. The existing secondary school building and the administration building shall remain during construction stage 1 and will therefore give clear guidelines for the offered solutions. The evaluated gross area for the gymnastics is just under 750 m². This area is only given so that interested turnkey contractors shall have an indication of the size of the assignment. Estimated construction start is 1.9.2010.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45214220.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Evidence of enrolment on the professional or trade register, as required by national law, in the country where the company is established.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
Other documentation required (please state below).
In cases of co-operation:
Contract for binding co-operation and joint and several solidity signed by all the co-operation partners.
Co-operating contractors shall send a joint enquiry. It shall be clear in the enquiry who shall represent the group in contact with the awarding authority.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Other documentation required (please state below).
Profit and loss accounts and the balance with notes as well as the annual report and the auditor's report for the last 2 years. In addition a cash flow analysis for companies who are obliged to provide this.
Ringsaker municipality reserves the right to carry out a credit check of the contractor via a credit rating company.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: If it is more than 6 months since the last annual accounts the profit and loss accounts and the balance are required for the last half year. If the contractor cannot provide the above mentioned documentation or will document that the financial situation is different to what the documents suggest, he can document his economic and financial position by other documents which are relevant for the company's accounting figures/finances. The reason why the requested documents cannot be provided or why they are misleading shall be given in particular.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Manpower proposed for this contract (organisation chart) with names and CV's of the key personnel who will be responsible for its execution (for service and works contracts).
Other documentation required (please state below).
The contractor must show that he has or can get local or central certification for the project.
This is to be documented by central certification or documentation which makes it probable that the contractor will get local certification.
Satisfactory ability for fulfil the contract, including good architectural competence, including design, colour choice and interior and consultant engineers. Documented by:
An overview of the company's three principal references from turnkey contracts with a contract value of at least 80 000 000 NOK in the last 3 years including the name of the builder's representative, e-mail addresses and telephone number. The municipality will contact these references. In addition emphasis will be put on internal references with relevant contractors. CV for the offered consultant competence for the project, including for PGL with a reference list of relevant assignments. Three references for PGL shall be given with e-mail addresses and telephone number. The municipality will contact the references. In addition emphasis will be put on internal references. Documentation that all professions are covered with good consultant competence. If the contractor will offer resources from another company's capacity it shall be documented in the form of a binding statement which states that the tender will have the use of the necessary resources for the whole of the contract period.
The contractor shall have a good and well functioning quality assurance system (ISO 9000) or equivalent. Documented by documentation for ISO9000 certification or equivalent or a short account of the company's HES system.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Slēgta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
Paredzētais minimālais skaits: 5. Maksimālais skaits: 7
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu: Satisfactory ability to fulfil the contract, including good architectural competence, including design, colour choice and interior and consultant engineers: Weighting 80 %.
Good and well functioning quality assurance system (ISO9000) or equivalent: Weighting 20 %.
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
18.1.2010 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
4.2.2010.
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
(NT Ref:194423).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
17.12.2009.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.