building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19067
Nozares raksti32977
NO-Oslo: Elektrības vadu instalācijas darbi : building.lv - par būvniecību Latvijā

NO-Oslo: Elektrības vadu instalācijas darbi

Termiņš - 04-02-2010 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: The Health Directorate would like to enter into a framework agreement for electro services. This involves electrician services for low voltage and high voltage with the accompanying electrical material and cabling services. The framework agreement will be for 2 years with an option for an extension of 1+1 year.

NO-Oslo: Elektrības vadu instalācijas darbi

2009/S 246-353069

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Helsedirektoratet, Postboks 7000 St. Olavs plass, Kontakti Plan og økonomi, Ievērībai Jan Henrik Skogen, N-0130 Oslo. Tālr. +47 24163316. E-pasts jsk@helsedir.no.

Interneta adrese(-s):

Pasūtītāja vispārējā adrese: www.helsedir.no.

Pircēja profila adrese: http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA11509.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Helsedirektoratet, Resepsjonen, 1. etasje, Universitetsgata 2, Postboks 7000 St. Olavs plass, Kontakti Plan og økonomi, Ievērībai Jan Henrik Skogen, N-0130 Oslo. Tālr. +47 24163316. URL: www.helsedir.no.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas.
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi.

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Framework agreement for electro services.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 27.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: The Health Directorate, Norway.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Pamatnolīguma izveidi
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju.
Pamatnolīguma darbības laiks: gados: 4.
Paredzamā iepirkumu kopējā vērtība visā pamatnolīguma darbības laikā:
Paredzamā vērtība, bez PVN:
diapazons robežās: no 1 500 000 līdz 2 500 000 NOK.
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
The Health Directorate would like to enter into a framework agreement for electro services. This involves electrician services for low voltage and high voltage with the accompanying electrical material and cabling services.
The framework agreement will be for 2 years with an option for an extension of 1+1 year.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

45310000, 45317000, 50711000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
The Health Directorate estimates the value of the framework agreement to be 1 500 000 - 2 500 000 NOK excluding VAT over a 4 year period.
II.2.2) Iespējas:
Jā.
Šo iespēju apraksts: Option for an extension of 1+1 year.
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits: 2
atkārtotu piegāžu vai pakalpojumu līgumu gadījumā, plānotais laika grafiks turpmākajiem līgumiem: mēnešos: 12 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža).
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 48 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža).

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
See the tender documents.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: The company’s most recent annual report including new information of relevance to the company’s accounting figures.
Presentation of the company’s annual accounts, or extracts thereof.
Statement of the company’s turnover, of relevance to this contract, for previous years.
Other documentation required (please state below).
Credit rating from a recognised credit rating institution (not older than 6 months).
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Sufficient economic and financial capacity to fulfil the framework agreement.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Overview of the company's total manpower.
Manpower proposed for this contract (organisation chart) with names and CV's of the key personnel who will be responsible for its execution (for service and works contracts).
A list of the principal deliveries effected, or main services provided, by the company, in the past three years, with the values, dates and recipients (for supply and service contracts).
A statement of the company's health, environment and safety policy.
A statement of the quality assurance/quality control system operated by the company.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda:
Sufficient technical and professional capacity and competence to fulfil the framework agreement.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
09/5947.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 28.1.2010.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
4.2.2010 - 13:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Ilgums mēnešos: 2 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 4.2.2010 - 13:00.
Vieta: The Health Directorate, Oslo, Norway.

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
(NT Ref:194360).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Helsedirektoratet, Postboks 7000 St. Olavs plass, N-0103 Oslo. E-pasts jsk@helsedir.no. Tālr. +47 24163316. URL: www.helsedir.no.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

Helsedirektoratet, Postboks 7000 St. Olavs plass, N-3400 Oslo. E-pasts jsk@helsedir.no. Tālr. +47 24163316. URL: www.helsedir.no.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
18.12.2009.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.