building.lv skaitļos

Lietotāji online20
Aktīvie uzņēmumi18981
Nozares raksti32973
NO-Oslo: Remonta, tehniskās apkopes un saistītie pakalpojumi attiecībā uz ceļiem un citām iekārtām : building.lv - par būvniecību Latvijā

NO-Oslo: Remonta, tehniskās apkopes un saistītie pakalpojumi attiecībā uz ceļiem un citām iekārtām

Dokumentu iesniegšanas termiņš - 17.03.2009. Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: The contract is for operational and maintenance assignments on the road network in Oslo municipality. The tender documents^apostrofs;s annex 1 "Description of the services included in the assignment" is an account of what the contract includes, the contract^apostrofs;s geographical stretch and special conditions which have to be taken into consideration. The following services are included in the assignment: — Winter maintenance, — Spring cleaning, — Emptying drains, — Asphalt repairs, — Operational patrol, — Mechanical cleaning and maintenance of green areas, — Bus stops/shelters, — Various daywork. The works are described in relative detail with deadlines for when each of the elements shall be carried out. The contractor can, however, choose the methods for carrying out the work in the most efficient way possible without compromising the quality requirements. The contract is for 4 years and 1 month. The assignment shall start on 1.8.2009 and finish on 1.9.2013. (This is an expansion/adjustment in accordance with the existing contract)

NO-Oslo: Remonta, tehniskās apkopes un saistītie pakalpojumi attiecībā uz ceļiem un citām iekārtām

2009/S 13-018602

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Samferdselsetaten Oslo kommune, Pb. 6703 Etterstad, Kontakti Bydrift, Ievērībai Even Aasgaard, N-0609 Oslo. Tālr. +47 23493087. E-pasts even.aasgaard@sam.oslo.kommune.no.

Interneta adrese(-s):

Pasūtītāja vispārējā adrese: https://lextra.oslo.kommune.no/app/koeportal/innkjop.portal.

Pircēja profila adrese: http://www.doffin.no/search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA8772.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs.
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi.
Citas: Transport.

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
1-SAM-2009 Oeration and maintenance services in the North area in the period 2009-2013.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 27.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Oslo, area Nord - districts Bjerke, Grorud, Stovner and Alna, Norway.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
The contract is for operational and maintenance assignments on the road network in Oslo municipality. The tender documents's annex 1 "Description of the services included in the assignment" is an account of what the contract includes, the contract's geographical stretch and special conditions which have to be taken into consideration. The following services are included in the assignment:
— Winter maintenance,
— Spring cleaning,
— Emptying drains,
— Asphalt repairs,
— Operational patrol,
— Mechanical cleaning and maintenance of green areas,
— Bus stops/shelters,
— Various daywork.
The works are described in relative detail with deadlines for when each of the elements shall be carried out. The contractor can, however, choose the methods for carrying out the work in the most efficient way possible without compromising the quality requirements.
The contract is for 4 years and 1 month.
The assignment shall start on 1.8.2009 and finish on 1.9.2013. (This is an expansion/adjustment in accordance with the existing contract).
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

50230000, 45233139, 45233140, 45233141, 45233142.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Uzsākšana: 1.8.2009. izpilde: 1.9.2013.

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
The contractor shall provide joint security for their contractual obligations in the execution period. The security shall be provided before the assignment starts. The awarding authority is not obliged to pay instalments before the contractor's security has been received.
The security for the contractor's contractual obligations, including liability for delayed fulfilment, shall make up 10 % of the contract sum unless otherwise agreed.
The security shall be a surety from a bank, insurance company or other credit institution. The surety promise from the guarantor shall be to the awarding authority and it shall not be limited in any way other than as a result of the regulations here.
The guarantor's liability shall not be limited by/subject to any missing premium payments or other breaches from the company which is providing the security.
The guarantor's liability cannot be made valid by the awarding authority without the contractor having had a reasonable deadline to correct the conditions that have been complained about.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
See the tender documents.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Company registration certificate.
Value added tax certificate (National requirement).
Company tax certificate (National requirement).
Self-declaration in compliance with Appendix 2 (HSE) of the Norwegian procurement regulations (National requirement).
Other documentation required (please state below).
Foreign companies shall provide certificates from equivalent authorities to the Norwegian authorities.
Foreign companies: Account that the company is registered in a trade register or company register as described in the law in the country where the contractor is established.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — The company's last 3 annual accounts including notes, the board's annual reports and the auditor's reports, as well as recent information which is relevant for the company's accounting figures.
And.
— Credit rating, not older than 1 year which is based on the last known accounting figures. The rating shall be carried out by a publically recognised credit rating institution.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: — The contractor shall have the economic capacity to fulfil the assignment/contract.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Account of the contractor's principal assignments of an equivalent or similar nature in the last 3 years, including the assignmetn's value, length and the awarding authority,
— Overview of the total manpower with an organisation chart,
— List which shows the machines, tools, materials or technical equipment which the contractor can use for this assignment,
— Proof of competence for work notification shall be provided,
— Account of the company's quality assurance/control system for the operation and maintenance of roads, as well as a statement of when this was last updated. The routines for control of own employees and those from sub suppliers shall be included,
— Account of how enquiries from the public are handled, including capacity and availability,
— Provision of the relevant environmental documentation, e.g. data sheet for the chosen products which will be used for fulfilment of the assignment as well as an overview of how environmentally friendly the operational equipment is.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Requirement 1: The contractor is required to have experience from equivalent or similar assignments.
Requirement 2: The contractor is required to have experience from work on roads in busy town areas.
Requirement 3: The contractor is required to have sufficient manpower for carrying out the assignment.
Requirement 4: The contractor is required to have adapted machines, tools, materials and technical equipment for fulfilment of the assignment.
Requirement 5: The contractor's manpower for this assignment are required to have passed courses in work notification.
Requirement 6: The contractor is required to have a good and well functioning quality assurance/control system, including service routines as regards the public for the services.
Requirement 7: The contractor is required to have environmental competence and use environmentally friendly operational equipment (machines) and methods.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 17.3.2009.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
17.3.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Citas: Norwegian.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Līdz: 1.7.2009.
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 17.3.2009 - 13:00.
Vieta: The transport department's premises in Strømsveien 102, Oslo, Norway.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
The contractors.

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
The tender documents with annexes can be downloaded from Oslo municipality's procurement portal:

https://lextra.oslo.kommune.no/app/koeportal/innkjop.portal
All communication with the tenderers will go via the portal.
(NT Ref:153376).
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
19.1.2009.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.