Nākamgad satiksmei atklās nelielu jaunuzbūvētā Saulkrastu apvedceļa posmu
Nākamā gada rudenī plānots satiksmei atklāt nelielu jaunuzbūvētā Saulkrastu apvedceļa posmu, kas tiks savienots ar esošo ceļu, šodien žurnālistus informēja ceļu būves uzņēmuma "A.C.B." tehniskais direktors Andris Treijs.
Nākamā gada rudenī plānots satiksmei atklāt nelielu jaunuzbūvētā Saulkrastu apvedceļa posmu, kas tiks savienots ar esošo ceļu, šodien žurnālistus informēja ceļu būves uzņēmuma "A.C.B." tehniskais direktors Andris Treijs.
Jaunā ceļa posms, kuru varēs izmantot transportlīdzekļi, būs aptuveni divus kilometrus garš.
Savukārt pilnībā Saulkrastu apvedceļu satiksmei plānots atvērt pēc projekta realizācijas - 2007.gadā. Lai gan atsevišķi ceļa posmi tiks pabeigti jau nākamgad, tos nevarēs izmantot transporta kustībai, jo šiem posmiem nav savienojumu ar esošo ceļu.
Treijs sacīja, ka patlaban darbi pie Saulkrastu apvedceļa pirmā un otrā posma realizācijas norit, pat apsteidzot grafiku. Darbi tiks turpināti arī ziemā, kas citos projektos netiek darīts.
Dienā objektā strādājot aptuveni 100 strādnieki, darbos ir iesaistīts arī liels skaits dažādas tehnikas.
Savukārt trešā apvedceļa posma realizāciju plānots uzsākt nākamā gada sākumā.
Kā ziņots, Saulkrastu apvedceļa būvniecība tiek realizēta trīs posmos. Pirmā un otrā posma būvniecību realizē "A.C.B.", bet konkursā par trešā posma būvniecību uzvarējusi SIA "Binders" un "A.C.B." apvienība.
Pirmā un otrā posma būvdarbi izmaksās 65,83 miljonus eiro (45,5 miljonus latu), bet trešā posma būvniecība izmaksās 47,176 miljonus eiro (33 miljonus latu), ieskaitot pievienotās vērtības nodokli.
Projekts tiek līdzfinansēts no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda.
Saulkrastu apvedceļš tiks izbūvēts, lai atslogotu Tallinas šoseju posmā no Lilastes līdz Skultei un paaugstinātu "Via Baltica" caurlaides spēju Saulkrastu rajonā.
Jaunā ceļa posms, kuru varēs izmantot transportlīdzekļi, būs aptuveni divus kilometrus garš.
Savukārt pilnībā Saulkrastu apvedceļu satiksmei plānots atvērt pēc projekta realizācijas - 2007.gadā. Lai gan atsevišķi ceļa posmi tiks pabeigti jau nākamgad, tos nevarēs izmantot transporta kustībai, jo šiem posmiem nav savienojumu ar esošo ceļu.
Treijs sacīja, ka patlaban darbi pie Saulkrastu apvedceļa pirmā un otrā posma realizācijas norit, pat apsteidzot grafiku. Darbi tiks turpināti arī ziemā, kas citos projektos netiek darīts.
Dienā objektā strādājot aptuveni 100 strādnieki, darbos ir iesaistīts arī liels skaits dažādas tehnikas.
Savukārt trešā apvedceļa posma realizāciju plānots uzsākt nākamā gada sākumā.
Kā ziņots, Saulkrastu apvedceļa būvniecība tiek realizēta trīs posmos. Pirmā un otrā posma būvniecību realizē "A.C.B.", bet konkursā par trešā posma būvniecību uzvarējusi SIA "Binders" un "A.C.B." apvienība.
Pirmā un otrā posma būvdarbi izmaksās 65,83 miljonus eiro (45,5 miljonus latu), bet trešā posma būvniecība izmaksās 47,176 miljonus eiro (33 miljonus latu), ieskaitot pievienotās vērtības nodokli.
Projekts tiek līdzfinansēts no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda.
Saulkrastu apvedceļš tiks izbūvēts, lai atslogotu Tallinas šoseju posmā no Lilastes līdz Skultei un paaugstinātu "Via Baltica" caurlaides spēju Saulkrastu rajonā.