Naktī no 10. uz 11. martu autotransporta kustība Krasta ielā pie jaunbūvējamā Dienvidu tilta tiks pārslēgta uz apbraucamā ceļa 3.posmu
Sakarā ar būvniecības darbiem Dienvidu tilta trasē satiksme pa Krasta ielas posmu pie izbūvējamās estakādes tiks novirzīta pa apbraucamā ceļa 3. posmu naktī no 10. uz 11. martu. Apbraucamā ceļa trešais posms, līdzīgi kā pirmie divi, nemainīs transporta līdzekļu caurlaides spējas. Tiks saglabāta esošā trīs joslu satiksme.
Sakarā ar būvniecības darbiem Dienvidu tilta trasē satiksme pa Krasta ielas posmu pie izbūvējamās estakādes tiks novirzīta pa apbraucamā ceļa 3. posmu naktī no 10. uz 11. martu. Apbraucamā ceļa trešais posms, līdzīgi kā pirmie divi, nemainīs transporta līdzekļu caurlaides spējas. Tiks saglabāta esošā trīs joslu satiksme.
Dienvidu tilta labā krasta pagaidu apbraucamā ceļa trešā posma organizēšana ir nepieciešama, lai nodrošinātu Dienvidu tilta estakāžu būvniecības 3. etapu.
Kā jau tika ziņots agrāk, Dienvidu tilta trases realizācija sadalīta trīs kārtās:
Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums- 2,5 km. Trase ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielām līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Jāatzīmē, ka šī estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.
Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija, vienlaicīgi ar norādīto tiks veikta arī Slāvu rotācijas apļa 3- līmeņu estakādes būvniecība.
Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielām. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena.
RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
marija.abeltina@riga.lv
dace.kirke@riga.lv
t. 7012916, 7037924
Dienvidu tilta labā krasta pagaidu apbraucamā ceļa trešā posma organizēšana ir nepieciešama, lai nodrošinātu Dienvidu tilta estakāžu būvniecības 3. etapu.
Kā jau tika ziņots agrāk, Dienvidu tilta trases realizācija sadalīta trīs kārtās:
Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums- 2,5 km. Trase ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielām līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Jāatzīmē, ka šī estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.
Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija, vienlaicīgi ar norādīto tiks veikta arī Slāvu rotācijas apļa 3- līmeņu estakādes būvniecība.
Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielām. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena.
RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
marija.abeltina@riga.lv
dace.kirke@riga.lv
t. 7012916, 7037924