No 26.-29.augustam RTU aicina uz starptautisku vasaras skolu doktorantūras studentiem
No 26. līdz 29. augustam Rīgas Tehniskajā universitātē (RTU) notiks Inženierekonomikas fakultātes organizētā starptautiskā vasaras skola doktorantūras studentiem «Development of Research Methods: Management of Knowledge», kurā pulcēsies 29 doktorantūras studenti no Latvijas, Lietuvas, Bulgārijas un Čehijas, ziņo RTU vortāls.
No 26. līdz 29. augustam Rīgas Tehniskajā universitātē (RTU) notiks Inženierekonomikas fakultātes organizētā starptautiskā vasaras skola doktorantūras studentiem «Development of Research Methods: Management of Knowledge», kurā pulcēsies 29 doktorantūras studenti no Latvijas, Lietuvas, Bulgārijas un Čehijas, ziņo RTU vortāls.
Vasaras skolas dalībnieki ir Rīgas Tehniskās universitātes, Latvijas Universitātes (LU), Biznesa augstskolas «Turība», Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa vadības augstskolas, Banku augstskolas, Vilnius Gediminas Tehniskās universitātes (Lietuva), Sofijas Tehniskās universitātes (Bulgārija) un Brno Tehnoloģiskās universitātes (Čehija) doktorantūras studenti. Viņi klausīsies priekšlasījumus, strādās darba grupās un piedalīsies diskusijās.
Vasaras skolas tēmas «Development of Research Methods: Management of Knowledge» kontekstā doktoranti mācīsies domāt radoši, meklēt piemērotākās pētniecības metodes menedžmenta un mārketinga paņēmienu novērtēšanai un zināšanu menedžmenta izpētei.
Vasaras skolas dalībnieki ir Rīgas Tehniskās universitātes, Latvijas Universitātes (LU), Biznesa augstskolas «Turība», Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa vadības augstskolas, Banku augstskolas, Vilnius Gediminas Tehniskās universitātes (Lietuva), Sofijas Tehniskās universitātes (Bulgārija) un Brno Tehnoloģiskās universitātes (Čehija) doktorantūras studenti. Viņi klausīsies priekšlasījumus, strādās darba grupās un piedalīsies diskusijās.
Vasaras skolas tēmas «Development of Research Methods: Management of Knowledge» kontekstā doktoranti mācīsies domāt radoši, meklēt piemērotākās pētniecības metodes menedžmenta un mārketinga paņēmienu novērtēšanai un zināšanu menedžmenta izpētei.