Noslēdzies ceturtais FIA NEZ posms
Ceturtajā FIA NEZ un otrajā Latvijas čempionāta posmā B2000 klasē visus trīs pjedestāla pakāpienus ieņēma latvieši.
Pērnavā noslēdzies ceturtais FIA NEZ un otrs Latvijas čempionāta posms. B2000 klasē visus trīs pjedestāla pakāpienus ieņem latvieši. Neparasti tika sadalīts apļu skaits pirmajā braucienā sacensību dalībnieki brauca 12 apļus, bet otrajā 20 apļus. Abos divos sacīkstes braucienos asa cīņa izraisījās starp abiem pieredzējušajiem Latvijas autošosejas braucējiem Jāni Horeliku un Arni Jurševski. Kvalifikācijas braucienos Horelikam otrs labākais laiks aiz Arņa Jurševska atbilstoši arī starta pozīcijas pirmajai sacīkstei: Jurševskim pirmā starta pozīcija, Horelikam otrā. Sacīkstes gaitā izstājās mūsu kaimiņzemju braucēji Kulli un Pihlaks, problēmas ar ātrumkārbu un ritošo daļu. Pirmajā braucienā uzvaru izcīna Jurševskis un Horeliks palika otrais, Sprūde trešais.
Otrajam braucienam gan Kulli, gan Pihlakam izdevās savest kārtībā savas sacīkšu automašīnas. Pirmie četri sacīkstes dalībnieki startē apgrieztā kārtībā. Pihlakam pirmā, Sprūdem otrā, Horelikam trešā starta pozīcija, Jurševskim ceturtā. Tiek dots starts otrajam braucienam, kur sacensību dalībniekiem jāveic 20 apļi. Pašā sacīkstes sākumā Horeliks apdzen gan Pihlaku, gan Sprūdi. Drīz vien arī Jurševskim izdodas apdzīt Pihlaku ar Sprūdi. Sīva cīņa norisinās starp Jāni Horeliku un Arni Jurševski.
Jurševskis cenšoties apsteigt sacīkstes līderi Horeliku pieļauj kļūdu un teju spēj savaldīt savu auto neļaujot mašīnai izlidot no trases. Jurševskim izdodas sagalabāt otro pozīciju. Jānis Horeliks finišē pirmais, Kulli trešais. Posma uzvarētājs tiek noteikts pēc otrā brauciena, protams, ņemot vērā arī pirmā brauciena rezultātus, taču vēl ir jāņem vērā tāda lieta kā kvalifikācijas rezultāti, kur Arnim Jurševskim bija labāks laiks nekā Jānim Horelikam. Uz pjedestāla Jurševskis- pirmā vieta, Horeliks- otrā, Sprūde trešā.
Pēc četriem posmiem FIA NEZ čempionāta līderis ir Sprūde ar 135 punktiem, otrs Jānis Horeliks ar 130 punktiem. Igauņu braucējs Kulli ar 123 punktiem ir trešais, Jurševskim 120 punkti un Pihlakam 84 punkti.
Latvijas čempionāta ieskaitē vadībā izvirzās Jānis Horeliks.
Otrajam braucienam gan Kulli, gan Pihlakam izdevās savest kārtībā savas sacīkšu automašīnas. Pirmie četri sacīkstes dalībnieki startē apgrieztā kārtībā. Pihlakam pirmā, Sprūdem otrā, Horelikam trešā starta pozīcija, Jurševskim ceturtā. Tiek dots starts otrajam braucienam, kur sacensību dalībniekiem jāveic 20 apļi. Pašā sacīkstes sākumā Horeliks apdzen gan Pihlaku, gan Sprūdi. Drīz vien arī Jurševskim izdodas apdzīt Pihlaku ar Sprūdi. Sīva cīņa norisinās starp Jāni Horeliku un Arni Jurševski.
Jurševskis cenšoties apsteigt sacīkstes līderi Horeliku pieļauj kļūdu un teju spēj savaldīt savu auto neļaujot mašīnai izlidot no trases. Jurševskim izdodas sagalabāt otro pozīciju. Jānis Horeliks finišē pirmais, Kulli trešais. Posma uzvarētājs tiek noteikts pēc otrā brauciena, protams, ņemot vērā arī pirmā brauciena rezultātus, taču vēl ir jāņem vērā tāda lieta kā kvalifikācijas rezultāti, kur Arnim Jurševskim bija labāks laiks nekā Jānim Horelikam. Uz pjedestāla Jurševskis- pirmā vieta, Horeliks- otrā, Sprūde trešā.
Pēc četriem posmiem FIA NEZ čempionāta līderis ir Sprūde ar 135 punktiem, otrs Jānis Horeliks ar 130 punktiem. Igauņu braucējs Kulli ar 123 punktiem ir trešais, Jurševskim 120 punkti un Pihlakam 84 punkti.
Latvijas čempionāta ieskaitē vadībā izvirzās Jānis Horeliks.