building.lv skaitļos

Lietotāji online23
Aktīvie uzņēmumi19916
Nozares ziņas33033
OPOP granulu katli – tik pat kvalitatīvi, kā Vācijā ražotie, toties daudz lētāki! : building.lv - par būvniecību Latvijā

OPOP granulu katli – tik pat kvalitatīvi, kā Vācijā ražotie, toties daudz lētāki!

OPOP granulu katli – tik pat kvalitatīvi, kā Vācijā ražotie, toties daudz lētāki!

Kādiem kritērjiem jāatbilst granulu apkures katlam privātmājas vajadzībām? Lietderības koeficients, laba siltumatdeve, neliels granulu patēriņš, parocīga vai automātiska tīrīšana, kā arī kvalitatīvs serviss. Čehijā ražotajiem OPOP granulu apkures katliem, ko Latvijas tirgū piedāvā uzņēmums "Commodus", piemīt visas augstāk minētās priekšrocības.

Kādiem kritērjiem jāatbilst granulu apkures katlam privātmājas vajadzībām? Lietderības koeficients, laba siltumatdeve, neliels granulu patēriņš, parocīga vai automātiska tīrīšana, kā arī kvalitatīvs serviss. Čehijā ražotajiem OPOP granulu apkures katliem, ko Latvijas tirgū piedāvā uzņēmums "Commodus", piemīt visas augstāk minētās priekšrocības.

autors: OPOP granulu katli – tik pat kvalitatīvi, kā Vācijā ražotie, toties daudz lētāki!
Foto: OPOP granulu katli – tik pat kvalitatīvi, kā Vācijā ražotie, toties daudz lētāki!; autors: OPOP granulu katli – tik pat kvalitatīvi, kā Vācijā ražotie, toties daudz lētāki!

"Black Star Comfort" sērijas granulu apkures katls ir jātīra daudz retāk, jo tas aprīkots ar automātisku tīrīšanu. Granulu apkures katla korpuss tiek ražots Čehijā, savukārt degli ar automātisku vadību izstrādā Dānijā - uzņēmumā Nordjysk Bioenergi (NBE). OPOP granulu apkures katli ir pieprasīti visā Eiropā, jo ir kvalitatīvi un aprīkoti ar jaunākajām tehnoloģijām, cenas ziņā krietni pārspējot savus Austrijā un Vācijā ražotos konkurentus .

OPOP granulu katls Latvijā maksā no 2700 - 2850 EURO, atkarībā no izvēlētās jaudas un modeļa.

ĪPieprasītākie ir OPOP granulu apkures katli ar automātisku tīrīšanu no Woody un Black Star sērijas. Tie atšķiras ar uzbūvi un izmantotajām tehnoloģijām.

OPOP "Black Star Kompakt" sērijas granulu katli pieejami ar jaudu no 10 līdz 40 kW, to korpuss tiek izstrādāts no 5 mm bieza tērauda. Katla tvertne (to var izvēlēties dažādas ietilpības un izmēra 80, 110 vai 140 kg) ir savienojama ar katlu, tāpēc šie granulu apkures katli ir kompakti. Vidējie izmēri - platums (ar tvertni) - 98cm, dziļums - 80cm, augstums – 100cm. Katlu ar granulām būs jāpapildina 1-2 reizes nedēļā atkarībā no tvertnes ietilpības.

"Black Star Kompakt" granulu apkures katlu var uzstādīt dzīvoklī vai mājā, kur nav iespējams izbūvēt speciālu katlu telpu.

Pēc vajadzības, "Black Star Kompakt" apkures katlu var aprīkot ar lielāku atsevišķi uzstādāmu tvertni ar ietilpību 220kg, 300kg vai 350kg. Vairāk informācijas var atrast šeit.

"Black Star Comfort" sērijas granulu katla galvenā priekšrocība ir tas, ka katls ir aprīkots ar automātisku tīrīšanu. Proti, kad tas noteiktu laiku darbojies (dedzinājis granulas), ieslēdzas automātiskā tīrīšana, un iekšpusē no katla sieniņām notīra nosēdumus. Kad darbs ir pabeigts, tīrīšanas režīms automātiski izslēdzas, taupot elektroenerģiju.
Katlam bez automātiskās tīrīšanas, apkopi jāveic pašam un regulāri. Pat milimetru bieza nosēdumu kārta uz apkures katla sieniņām veido siltumizolācijas slāni, kas ievērojami samazina tā lietderības koeficientu – siltuma daudzumu, kas tiek novadīts apkurei vai siltā ūdens sagatavošanai.

Automātiskā tīrīšana granulu apkures katlu sadārdzina apmēram par 700-950 EURO, taču klienti to bieži izvēlas, novērtējot ērtības. Tiesa, reizi 3-4 nedēļās vajadzētu pārliecināties, vai degkamerā un mehāniskās tīrīšanas aparātā nav uzkrājušies nosēdumi vai izdedži, vajadzības gadījumā šīs vietas vajag iztīrīt.

Šim granulu apkures katlam ir arī salīdzinoši lielāka pelnu kaste, kur automātiski tiek novadīti pelni. Tā ir jāiztīra apmēram vienu reizi 3 nedēļās. Lai iekārta ilgāk kalpotu, korpuss ir izstrādāts no 8 mm bieza tērauda un tam ir garākas dūmgāzes caurules, lai vairāk siltuma paliktu apkurei. Katls ir aprīkots ar papildus degkameru, kā arī ir iespēja izvēlēties vēlamā lieluma granulu tvertni ar ietilpību no 110 līdz 300 kilogramiem.

Visiem OPOP granulu apkures katliem ir vismaz trīskārša aizsardzība pret aizdegšanos, vertikālais siltummainis, kā arī tie ir aprīkoti ar automātisku aizdegšanas funkciju. To kvalitāti apliecina sertifikāts, kas iegūts apkures iekārtas testējot sertificētā laboratorijā Dānijā. Testu rezultāti apliecina, ka, atkarībā no modeļa, OPOP granulu katla lietderības koeficients ir 91-94,8%.

Apkures katla korpusam ražotājs dod piecu gadu garantijas laiku. Savukārt granulu degļa garantijas laiks lielā mērā atkarīgs no paša saimnieka.

Ja apkures iekārtai reizi gadā tiek veikta tehniskā apkope, ražotājs granulu deglim apņemas nodrošināt piecu gadu garantijas remontu.

Savukārt, ja netiek veikta tehniskā apkope, granulu deglim tiek dota Latvijas likumdošanā noteiktā 2 gadu garantija. SIA "Commodus" veic granulu katlu tehnisko apkopi, tā maksā EUR 80. Plašāka informācija pieejama šeit. Veicot tehnisko apkopi, servisa darbinieks pārbauda, kādā tehniskajā stāvoklī ir apkures katls, nomaina aizdedzināšanas mehānismu, iztīra grūti aizsniedzamos elementus u.c..

"Commodus" var iegādāties jebkāda modeļa granulu apkures katlus ar jaudu līdz 40 kw, piegādi veic 2-3 darba dienu laikā. Ja nepieciešama arī uzstādīšana, to veic 1 līdz 3 nedēļu laikā. Plašajā produkcijas klāstā ir pieejami arī lielas jaudas (līdz pat 200 kilovatu) granulu apkures katli, tos no ražotāja piegādā pēc pasūtījuma.

Internetam pieslēgtu granulu katlu var saremontēt no attāluma.

Jebkuras sērijas un modeļa OPOP granulu apkures katlu ir iespējams pieslēgt internetam. Saimnieks to var vadīt un pārraudzīt no mobilā tālruņa vai datora. Jaunākie katlu modeļi ir aprīkoti ar skārienjutīgu pulti, kuru, pieslēdzot datoram vai rūteram, apkures iekārtu var ērti vadīt un kontrolēt attālināti. Pēc klientu vēlmju apzināšanas, vairākas reizes mēnesī tiek veikti uzlabojumi un jauninājumi iekārtas programmnodrošinājumā. Tas dod vēl vienu būtisku priekšrocību.

Ja granulu katls pēkšņi nestrādā, apkalpojošā servisa darbinieki tam var pieslēgties no attāluma, izvērtēt situāciju un, iespējams, novērst problēmu.

Šajā gadījumā klientam nav stundām ilgi jāgaida, kamēr atbrauks servisa meistars. "90% gadījumu mums izdodas granulu apkures katlu salabot attālināti," uzsver "Commodus" remonta un instalāciju vadītājs Sandis Ainārs. Protams, var gadīties, ka iekārtai ir tehniskas problēmas un tās novērst var tikai klātienē.

Latvijā daudzi uzņēmumi tirgo granulu apkures katlus, liela daļa šo iekārtu ir kvalitatīvas. Taču ne visi uzņēmumi spēj nodrošināt ātru un kvalitatīvu servisu, un pēc apkures katla iegādes saimnieks ar to paliek gluži viens, vajadzības gadījumā nav pat, kam pavaicāt padomu.

"Mēs, uzņēmums "Commodus", sniedzam atbalstu un padomu saviem klientiem arī pēc tam, kad apkures iekārtu esam pārdevuši un uzstādījuši. Klienti mums zvana, un mēs vienmēr esam gatavi konsultēt gan pirms, gan pēc apkures iekārtas iegādes. Mūsu mērķis ir gan jaunam, gan vecam klientam palīdzēt izvēlēties optimālāko risinājumu un būt par pastāvīgu sadarbības partneri apkures jomā," uzsver Sandis Ainārs.

"Commodus" nodrošina vienu no ātrākajiem servisiem Latvijā.

Ja apkures katla darbībā rodas problēmas, servisa darbinieks ierodas un veic remontu 1 dienas laikā, bet attālākos Latvijas rajonos - 2 dienu laikā. No 2014. gada uzņēmumam būs servisa darbinieki Latvijas reģionos, nodrošinot ļoti ātru servisu visā Latvijas teritorijā.

Uzņēmums "Commodus" piedāvā ne tikai granulu, bet arī cietā kurināmā katlus, siltumsūkņus un cita veida apkures iekārtas – varēsim ieteikt vispiemērotāko apkures risinājumu.

Plašāka informācija pieejama mājas lapā www.commodus.lv , bezmaksas konsultācijas pa tālruni 27088108 vai 27761173.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.