Pakalpojumu kvalitātes jomā visvairāk sūdzas par būvniecību
Janvārī PTAC par pamatotu atzinis vienu no šīm sūdzībām par būvpakalpojumu kvalitāti 541 lata vērtībā. Divas sūdzības par kopumā 500 latiem PTAC atzinis par nepamatotām, bet deviņas sūdzības par 5106 latus vērtiem būvniecības pakalpojumiem PTAC februāra sākumā vēl tika izskatītas.
No sūdzībām par saņemto pakalpojumu kvalitāti visvairāk - 12 sūdzības 6147 latu kopvērtībā - Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) janvārī saņemtas par būvniecības pakalpojumu kvalitāti, liecina PTAC sniegtā informācija.
Janvārī PTAC par pamatotu atzinis vienu no šīm sūdzībām par būvpakalpojumu kvalitāti 541 lata vērtībā. Divas sūdzības par kopumā 500 latiem PTAC atzinis par nepamatotām, bet deviņas sūdzības par 5106 latus vērtiem būvniecības pakalpojumiem PTAC februāra sākumā vēl tika izskatītas.
PTAC četras sūdzības janvārī saņēmis par 4203 latus vērtiem tūrisma pakalpojumiem. Līdz februāra sākumam centrs bija atzinis vienas sūdzības pamatotību, bet trīs sūdzības par 4203 latus vērtiem tūrisma pakalpojumiem vēl tika izskatītas.
Par avio pakalpojumiem janvārī saņemtas trīs sūdzības, bet to vērtību PTAC nav konkretizējis. Par mēbeļu individuālo pasūtījumu pakalpojumu kvalitāti janvārī PTAC saņemtas četras sūdzības 645 latu kopvērtībā, un līdz februāra sākumam tās vēl nebija izskatītas.
Par īres un komunālo pakalpojumu kvalitāti PTAC saņēmis divas sūdzības, bet par energoapgādes kvalitāti saņemta viena sūdzība.
Par citiem pakalpojumiem PTAC janvārī bija saņēmis 26 sūdzības 3902 latu kopvērtībā, no tām divas atzītas par nepamatotām, trīs nosūtītas izskatīšanai citām institūcijām, bet viena 236 latus vērta sūdzība janvārī tikusi atsaukta. 20 sūdzības par 3652 latus vērtiem pakalpojumiem PTAC vēl izskata.
Kopumā par pakalpojumu kvalitāti janvārī PTAC bija saņēmis 56 sūdzības 14 957 latu kopvērtībā. Viena no tām par 541 latu atrisināta par labu iesniedzējam, piecas sūdzības 500 latu vērtībā PTAC atzinis par nepamatotām, bet 44 sūdzības 13 666 latu vērtībā vēl tiek izskatītas.
Janvārī PTAC par pamatotu atzinis vienu no šīm sūdzībām par būvpakalpojumu kvalitāti 541 lata vērtībā. Divas sūdzības par kopumā 500 latiem PTAC atzinis par nepamatotām, bet deviņas sūdzības par 5106 latus vērtiem būvniecības pakalpojumiem PTAC februāra sākumā vēl tika izskatītas.
PTAC četras sūdzības janvārī saņēmis par 4203 latus vērtiem tūrisma pakalpojumiem. Līdz februāra sākumam centrs bija atzinis vienas sūdzības pamatotību, bet trīs sūdzības par 4203 latus vērtiem tūrisma pakalpojumiem vēl tika izskatītas.
Par avio pakalpojumiem janvārī saņemtas trīs sūdzības, bet to vērtību PTAC nav konkretizējis. Par mēbeļu individuālo pasūtījumu pakalpojumu kvalitāti janvārī PTAC saņemtas četras sūdzības 645 latu kopvērtībā, un līdz februāra sākumam tās vēl nebija izskatītas.
Par īres un komunālo pakalpojumu kvalitāti PTAC saņēmis divas sūdzības, bet par energoapgādes kvalitāti saņemta viena sūdzība.
Par citiem pakalpojumiem PTAC janvārī bija saņēmis 26 sūdzības 3902 latu kopvērtībā, no tām divas atzītas par nepamatotām, trīs nosūtītas izskatīšanai citām institūcijām, bet viena 236 latus vērta sūdzība janvārī tikusi atsaukta. 20 sūdzības par 3652 latus vērtiem pakalpojumiem PTAC vēl izskata.
Kopumā par pakalpojumu kvalitāti janvārī PTAC bija saņēmis 56 sūdzības 14 957 latu kopvērtībā. Viena no tām par 541 latu atrisināta par labu iesniedzējam, piecas sūdzības 500 latu vērtībā PTAC atzinis par nepamatotām, bet 44 sūdzības 13 666 latu vērtībā vēl tiek izskatītas.