Par SIA "Ludzas rajona slimnīca" jaunā korpusa būvniecības darbu veikšanu.
|
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I)
Pilns nosaukums SIA
"Ludzas rajona slimnīca" Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 40003258973 |
||
Pasta adrese Raiņa iela 43 | ||
Pilsēta: Ludza | Pasta indekss: LV- 5701 | Valsts Latvija |
Kontaktpunkts (-i) SIA "Ludzas rajona slimnīca" Latvija, Ludza, Raiņa
iela 43, LV-5701 Kontaktpersona (-as) Juris Atstupens |
Telefons (+371)5707091;(+371) 29489234 | |
E-pasts: rs.ludza@inbox.lv | Fakss: (+371) 5781110 | |
Interneta adrese (-es)(ja
piemērojams) Līgumslēdzēja vispārējā adrese (URL): Pircēja profila adrese (URL): |
Papildu informāciju var
saņemt: ■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os) □ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. I |
Specifikācijas un papildu dokumentāciju
(ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var
saņemt: ■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os) □ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. II |
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi
jānosūta: ■ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem) □ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. III |
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS
□
Ministrija vai kāda cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to
reģionālās vai vietējās apakšnodaļas □ Valsts vai federāla aģentūra/birojs ■ Reģionāla vai vietēja iestāde □ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs □ Publisko tiesību subjekts □ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptauticka organizācija □ Citi (Lūdzu norādīt) |
□ Vispārējie sabiedriskie
pakalpojumi □ Aizsardzība □ Sabiedriskā kārtība un drošība □ Vide □ Ekonomika un finanses ■ Veselība □ Dzīvokļu un komunālā saimniecība □ Sociālā aizsardzība □ Atpūta, kultūra un reliģija □ Izglītība □ Citi (Lūdzu norādīt) |
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■ |
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja
iestāde Par SIA "Ludzas rajona slimnīca" jaunā korpusa būvniecības darbu veikšanu. |
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma(-u) konkrētajam mērķim) | |||||
(a) Būvdarbi | ■ | (b) Piegāde | □ | (c) Pakalpojumi | □ |
Būvdarbu realizācija | ■ | Pirkums | □ | Pakalpojumu kategorija Nr. | 0 |
Projektēšana un būvdarbu realizācija | □ | Noma (Izpirkumnoma) | □ | (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/17/EK XVIIA un XVIIB Pielikumu) | |
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] | □ | Īrēšana | □ | ||
Īrējumpirkšana | □ | ||||
Minēto variantu kombinācija | □ |
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta | Galvenā piegādes vieta | Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta |
Ludza, Raiņa iela 43 | ||
Nuts kods LV005 | Nuts kods | Nuts kods |
II.1.3) Paziņojums paredz | |||
Iepirkuma līgumu | ■ | Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu | □ |
Pamatnolīguma izveidošanu | □ |
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (attiecīgā gadījumā) | |||
Pamatnolīgums ar vairākiem
uzņēmējiem Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0 VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0 |
□ |
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju |
□ |
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums: |
|||
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa
pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar
cpariem): Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta: vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta: |
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
SIA "Ludzas rajona slimnīca" vēlas slēgt līgumu par Ludzas rajona slimnīcas jaunā korpusa būvniecības darbu veikšanu, saskaņā ar izstrādāto tehnisko projektu |
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV) | ||||
Galvenā vārdnīca |
Papildvārdnīca (ja
piemērojams)
|
|||
Galvenais priekšmets | 45215100-8 | |||
Papildus priekšmets (-i) | ||||
II.1.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma
nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement JĀ ■ NĒ □ |
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai
par daļām, izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu) JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu): |
Tikai vienu daļu | □ | Vienu vai vairākām daļām | □ | Visām daļām | □ |
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma
variantus? JĀ □ NĒ ■ |
II.2) LĪGUMA APJOMS UN ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot
visas daļas un iespējas, ja piemērojams) Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai
cipariem): Valūta: |
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ
□ NĒ ■ Ja jā, šo iespēju apraksts: Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai: mēnešos: 14 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža) Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja ir paredzēts): 0 VAI robežās: no 0 līdz 0 Ja zināms, atkārtotu līgumu gadījumā plānotais laika grafiks turpmākajiem uzaicinājumiem uz konkursu: mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža) |
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 14 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas
brīža) vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) |
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja
piemērojams) Piedāvājuma izpildes nodrošinājums bankas garantijas formā 15 000 LVL apmērā |
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi
maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos
regulē Minimālais naudas līdzekļu un/vai kredītlīdzekļu apmērs, atskaitot pārējās atklātā konkursa uzvarētāja līgumsaistības, ir: 200 000 Ls |
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas
komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas
tiesības(ja piemērojams) |
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz
līguma izpildi JĀ □ NĒ ■ (ja piemērojams) Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts: |
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais
stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai
arodu reģistros Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Dokumenti par izveidi vai juridisko statusu, reģistrācijas vietu un uzņēmējdarbības veikšanas vietu oriģinālo dokumentu kopijas; Informācija par jebkādiem tiesas procesiem, kas vai nu notiek piedāvājuma iesniegšanas laikā, vai kas notikuši pēdējo piecu gadu laikā, un kuros pretendents ir bijis iesaistīts, lietā iesaistītās puses, un prasības summas apmērs; Norādi uz līguma daļu, ko būvdarbu veicējs un pakalpojumu sniedzējs paredzējis nodot apakšuzņēmējam; LR Uzņēmuma reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izziņa par paraksta tiesībām; PVN maksātāja reģistrācijas apliecības notariāli apstiprinātu kopija; Pretendenta un piedāvāto apakšuzņēmēju (ja tādi tiks iesaistīti pasūtījuma izpildē) licenču kopijas uzņēmējdarbības veikšanai Latvijas Republikā līguma paredzēto būvdarbu izpildē vai būvkomersanta reģistrācijas apliecības kopiju, ja licencei ir iztecējis derīguma termiņš; LR Valsts ieņēmumu dienesta vai citas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestādes citā valstī, kur pretendents reģistrēts, izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu (izsniegtu ne agrāk par sešiem mēnešiem pirms iesniegšanas dienas) |
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas | |
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai
izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Izziņa par savu kopējo finanšu apgrozījumu vai finanšu apgrozījumu, kas attiecas uz konkrēto iepirkumu par pēdējiem trijiem (3) gadiem; bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins, revidenta atzinums par gada pārskatu (ja to nosaka normatīvie akti) par katru no pēdējiem (3) gadiem – 2003.,2004. un 2005. gadiem; Pierādījumi par naudas līdzekļu pietiekamību šī līguma izpildei (pieeja kredītlīnijai(-ām) un citu finansu resursu pieejamība); Kredītiestādes apliecinājumus vai attiecīgās profesionālā riska apdrošināšanas sabiedrības pierādījumus, ka piegādātājs, pēc sava saimnieciskā un finansiālā stāvokļa, atbilst pasūtītāja izvirzītajām prasībām; Pilnvarojums iepirkumu komisijai atsauksmju pieprasīšanai no pretendentu apkalpojošās bankas; Kompetentas institūcijas izziņas, kas apliecina, ka pretendents nav atzīts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta (izsniegtu ne agrāk par sešiem mēnešiem pirms iesniegšanas dienas) |
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja
piemērojams): |
III.2.3) Tehniskās spējas | |
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai
izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Līdzīga veida un apjoma darbu veikšanas pieredze par katru no pēdējiem pieciem (5) gadiem, un pašlaik veicamo vai nolīgto darbu apraksts; un klienti, no kuriem varētu saņemt sīkāku informāciju par šādiem līgumiem; Informācija par nozīmīgākajām iekārtām un mehānismiem, kuras tiek piedāvātas līguma izpildei; Līguma izpildei piedāvātā vadības un tehniskā personāla kvalifikācija un pieredze; Apraksts, norādot pasākumus vides aizsardzības prasību nodrošināšanai, ko piegādātājs ir spējīgs īstenot, izpildot līgumu; Informāciju par būvdarbu veicēja un pakalpojumu sniedzēja vidējo nodarbināto skaitu pēdējo triju (3) gadu laikā |
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja
piemērojams): |
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi
(Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ
□ NĒ ■ Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □ Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □ |
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta
profesionālā kvalifikācija JĀ □
NĒ ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvo vai administratīvo aktu: |
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ □ NĒ ■ |
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids | ||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu,
kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta
konkursa un sarunu procedūra, cenu aptauja) Paredzētais uzņēmēju skaits vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0 Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu: |
||||||||||||||||||
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai
aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja) Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □ |
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu,
atzīmējiet attiecīgo (-os) kvadrātiņu(-us)) Piedāvājums ar viszemāko cenu □ vai Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar ■
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■ Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā) |
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi
līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams) LRS 2006/08 |
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu
JĀ ■
NĒ □ Ja jā: Periodisks informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □ Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) ■ Paziņojuma numurs OV: 2006/S 153-165248 12 / 08 / 2006 (dd/mm/gggg) Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) |
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un
papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai
aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā) Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem Datums: 26 / 10 / 2006 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00 |
Dokumentus izsniedz par samaksu
jā □ nē ■ Ja jā, cena (tikai cipariem) Valūta: Maksājuma noteikumi un veids: |
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu
saņemšanai Datums 26 / 10 / 2006 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00 |
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas
uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (slēgtas
vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā) Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) |
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot
piedāvājumā vai dalības pieteikumā ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV □ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □ Citas: lv; |
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā
pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūras
gadījumā) Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) VAI Ilgums mēnešos: 0 VAI dienās: 120 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma) |
IV.3.8) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi Datums: 26 / 10 / 2006 (dd/mm/gggg) Laiks: Vieta (ja piemērojams): Plkst. 11:00. SIA "Ludzas rajona slimnīca ", Raiņa iela 43, Ludza, Latvija Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □ Piedāvājumu atvēršanas sanāksmē var piedalīties visas ieinteresētās personas |
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja
piemērojams) JĀ □
NĒ □
Ja jā, plānotais laiks turpmāku paziņojumu publicēšanai: |
VI.2) LĪGUMS (-I) SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI
PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ □ NĒ ■ Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām): |
VI.3) Papildu informācija (ja
piemērojams) Paziņojums tiek publicēts sakarā ar piedāvājuma iesniegšanas termiņa pagarinājumu |
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
|
||||||||||||
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām
(ja piemērojams)
|
||||||||||||
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu,
aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, vajadzības gadījumā, pozīciju
VI4.3) Precīza informācija par pārsūdzību iesniegšanas termiņu (-iem): |
||||||||||||
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par
pārsūdzību iesniegšanu
|
||||||||||||
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 12 / 09 / 2006 (dd/mm/gggg) |
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU
Pilns nosaukums: reģ.Nr. |
||
Pasta adrese: | ||
Pilsēta: | Pasta indekss: LV- | Valsts: |
Kontaktpunkts (-i): Kontaktpersona (-as): |
Telefons: | |
E-pasts: | Fakss: | |
Interneta adrese (URL): |
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU DOKUMENTUS (IESKAITOT DOKUMENTUS ATTIECĪBĀ UZ DINAMISKO IEPIRKUMU SISTĒMU)
Pilns nosaukums: reģ.Nr. |
||
Pasta adrese: | ||
Pilsēta: | Pasta indekss: LV- | Valsts: |
Kontaktpunkts (-i): Kontaktpersona (-as): |
Telefons: | |
E-pasts: | Fakss: | |
Interneta adrese (URL): |
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums: reģ.Nr. |
||
Pasta adrese: | ||
Pilsēta: | Pasta indekss: LV- | Valsts: |
Kontaktpunkts (-i): Kontaktpersona (-as): |
Telefons: | |
E-pasts: | Fakss: | |
Interneta adrese (URL): |
PIELIKUMS B INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM |
Daļa Nr. 1 Nosaukums 1) ĪSS APRAKSTS 2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (ja piemērojams; tikai cipariem) Valūta: vai diapozons robežās no līdz Valūta:4)NORĀDE UZ ATŠĶIRĪGU LĪGUMA DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU DATUMU UZSĀKŠANAI/PABEIGŠANAI(ja piemērojams) Paredzētais datums (ja zināms)Piešķiršanas procedūras uzsākšanai 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža) vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg) 5)Papildu informācija par daļām |