Parakstīs līgumu par lidostas attīstības būvdarbiem
Šodien plkst.12 starptautiskajā lidostā "Rīga" tiks parakstīti līgumi par lidostas skrejceļa pagarināšanu, apgaismojuma rekonstrukciju un ūdens atvades sistēmas būvniecību.
Šodien plkst.12 starptautiskajā lidostā "Rīga" tiks parakstīti līgumi par lidostas skrejceļa pagarināšanu, apgaismojuma rekonstrukciju un ūdens atvades sistēmas būvniecību, aģentūru LETA informēja lidostā.
Preses konferencē lidostas VIP centrā piedalīsies satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC), Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretārs Jānis Maršāns, lidostas valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters (LPP/LC), kā arī uzņēmumu vadītāji, kas uzvarēja konkursā par būvdarbu veikšanu.
Vienlaikus klātesošie tiks iepazīstināti ar jauno izlidošanas sektoru termināļa ziemeļu ēkā un tā pasažieru plūsmu organizāciju.
Kā ziņots, SM izsludinātajā konkursā par lidostas "Rīga" skrejceļa pagarināšanu un manevrēšanas ceļu būvniecību uzvarējušas SIA "Saldus ceļinieks" un SIA "Abora", kas projektu apņēmušās realizēt par 15,3 miljoniem eiro (10,79 miljoniem latu).
Abi uzņēmumi izveidojuši juridisko personu grupu SC&A. Konkursam bija pieteikušies seši pretendenti.
Iepirkumu uzraudzības birojs arī atļāvis SM slēgt līgumus par apgaismojuma sistēmas un ūdens novadīšanas sistēmas rekonstrukciju.
Konkursā par apgaismojuma sistēmas rekonstrukciju uzvarējusi AS "A.C.B.". Līguma cena ir 2,05 miljoni latu. Šim konkursam bija pieteikušies četri pretendenti.
Konkursā par ūdens novadīšanas sistēmas būvniecību savukārt uzvarējusi pilnsabiedrība "Leminkainen Lemcon", kas projektu realizēs par 2,5 miljoniem latu.
SM minētajiem projektiem atvēlējusi 15,34 miljonus latu.
Jau ziņots, ka pērn SM noraidīja AS "A.C.B." piedāvājumu paplašināt lidostas "Rīga" skrejceļu un norādīja, ka piedāvātā darījuma uzcenojums ir pārāk liels, aģentūrai LETA pastāstīja SM Investīciju departamenta direktore Māra Tapiņa.
Kompānijas piedāvātā darījuma summa par 64% pārsniedza SM pieejamos līdzekļus šī projekta realizācijai. "A.C.B." bija vienīgais uzņēmums, kas bija pieteicies šim konkursam.
Lidostas skrejceļa pagarināšanas projekts paredz par 650 metriem pagarināt skrejceļu dienvidu virzienā, lai kopējais garums būtu 3150 metri.
Skrejceļš ir jāpagarina, lai no lidostas varētu pacelties visas lidmašīnas, arī tās, kuras pagaidām sava apmēra dēļ nevar izmantot Rīgas lidostu
Preses konferencē lidostas VIP centrā piedalīsies satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC), Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretārs Jānis Maršāns, lidostas valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters (LPP/LC), kā arī uzņēmumu vadītāji, kas uzvarēja konkursā par būvdarbu veikšanu.
Vienlaikus klātesošie tiks iepazīstināti ar jauno izlidošanas sektoru termināļa ziemeļu ēkā un tā pasažieru plūsmu organizāciju.
Kā ziņots, SM izsludinātajā konkursā par lidostas "Rīga" skrejceļa pagarināšanu un manevrēšanas ceļu būvniecību uzvarējušas SIA "Saldus ceļinieks" un SIA "Abora", kas projektu apņēmušās realizēt par 15,3 miljoniem eiro (10,79 miljoniem latu).
Abi uzņēmumi izveidojuši juridisko personu grupu SC&A. Konkursam bija pieteikušies seši pretendenti.
Iepirkumu uzraudzības birojs arī atļāvis SM slēgt līgumus par apgaismojuma sistēmas un ūdens novadīšanas sistēmas rekonstrukciju.
Konkursā par apgaismojuma sistēmas rekonstrukciju uzvarējusi AS "A.C.B.". Līguma cena ir 2,05 miljoni latu. Šim konkursam bija pieteikušies četri pretendenti.
Konkursā par ūdens novadīšanas sistēmas būvniecību savukārt uzvarējusi pilnsabiedrība "Leminkainen Lemcon", kas projektu realizēs par 2,5 miljoniem latu.
SM minētajiem projektiem atvēlējusi 15,34 miljonus latu.
Jau ziņots, ka pērn SM noraidīja AS "A.C.B." piedāvājumu paplašināt lidostas "Rīga" skrejceļu un norādīja, ka piedāvātā darījuma uzcenojums ir pārāk liels, aģentūrai LETA pastāstīja SM Investīciju departamenta direktore Māra Tapiņa.
Kompānijas piedāvātā darījuma summa par 64% pārsniedza SM pieejamos līdzekļus šī projekta realizācijai. "A.C.B." bija vienīgais uzņēmums, kas bija pieteicies šim konkursam.
Lidostas skrejceļa pagarināšanas projekts paredz par 650 metriem pagarināt skrejceļu dienvidu virzienā, lai kopējais garums būtu 3150 metri.
Skrejceļš ir jāpagarina, lai no lidostas varētu pacelties visas lidmašīnas, arī tās, kuras pagaidām sava apmēra dēļ nevar izmantot Rīgas lidostu