Parakstīts Dienvidu tilta projekta izstrādes nolikums
Rīgas Domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss parakstījis konkursa nolikumu par Daugavas Dienvidu tilta projekta uzdevuma un skiču projekta izstrādi.
Rīgas Domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss parakstījis konkursa nolikumu par Daugavas Dienvidu tilta projekta uzdevuma un skiču projekta izstrādi.
Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domes Informācijas un sabiedrisko attiecību nodaļa, konkursā, kas ilgs līdz šā gada 6.maijam, tiks izvērtēti projekti ar Dienvidu tilta galvenajiem tehniskajiem parametriem un tilta trasi, kā arī darba uzdevumu tilta būvētājiem.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka 4.februārī tika izdots rīkojums par atklāta konkursa "Par Daugavas Dienvidu tilta projektēšanas uzdevuma un skiču projekta izstrādi" organizēšanu.
Plānots, ka Dienvidu tilts savienos rotācijas apli pie Slāvu tilta ar Pārdaugavu.
Finansējumu konkursa organizēšanai plānots piešķirt no pilsētas attīstības fonda līdzekļiem.
Domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss izteicies, ka Dienvidu tilta celtniecību varētu pabeigt 2003.gada beigās, vēl pirms Ziemeļu tuneļa projekta realizācijas. Šie projekti neizslēdzot viens otru, un arī Ziemeļu tunelis būtu jābūvē.
Kā apgalvo Kreituss, Dienvidu tilta celtniecība varētu izmaksāt aptuveni 20 miljonus latu un to varētu finansēt ar pēcapmaksu vai izmantojot Koncesiju likuma iespējas - dibinot koncesionāru organizāciju. Speciālisti Kreitusam esot sacījuši, ka tiltu var uzbūvēt pusotra gada laikā.
Savukārt Ziemeļu tuneļa izveide būšot ilgstošs process, kas, pēc Kreitusa domām, varētu izmaksāt vairāk nekā 150 miljonus eiro (aptuveni 85 miljoni latu), tādēļ būtu diezgan grūti tuvākajā laikā atrast pietiekamus finansēšanas avotus.
Lai gan Rīgas iedzīvotāju vidū nav vienprātības par to, kurš no Daugavas šķērsojumiem - Dienvidu tilts vai Ziemeļu tunelis - būtu būvējams pirmais, tomēr saskaņā ar socioloģisko aptauju rezultātiem vairāk rīdzinieku uzskata, ka vispirms būtu jābūvē Ziemeļu tunelis.
Ilze Ancāne LETA
Copyright © LETA
Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domes Informācijas un sabiedrisko attiecību nodaļa, konkursā, kas ilgs līdz šā gada 6.maijam, tiks izvērtēti projekti ar Dienvidu tilta galvenajiem tehniskajiem parametriem un tilta trasi, kā arī darba uzdevumu tilta būvētājiem.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka 4.februārī tika izdots rīkojums par atklāta konkursa "Par Daugavas Dienvidu tilta projektēšanas uzdevuma un skiču projekta izstrādi" organizēšanu.
Plānots, ka Dienvidu tilts savienos rotācijas apli pie Slāvu tilta ar Pārdaugavu.
Finansējumu konkursa organizēšanai plānots piešķirt no pilsētas attīstības fonda līdzekļiem.
Domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss izteicies, ka Dienvidu tilta celtniecību varētu pabeigt 2003.gada beigās, vēl pirms Ziemeļu tuneļa projekta realizācijas. Šie projekti neizslēdzot viens otru, un arī Ziemeļu tunelis būtu jābūvē.
Kā apgalvo Kreituss, Dienvidu tilta celtniecība varētu izmaksāt aptuveni 20 miljonus latu un to varētu finansēt ar pēcapmaksu vai izmantojot Koncesiju likuma iespējas - dibinot koncesionāru organizāciju. Speciālisti Kreitusam esot sacījuši, ka tiltu var uzbūvēt pusotra gada laikā.
Savukārt Ziemeļu tuneļa izveide būšot ilgstošs process, kas, pēc Kreitusa domām, varētu izmaksāt vairāk nekā 150 miljonus eiro (aptuveni 85 miljoni latu), tādēļ būtu diezgan grūti tuvākajā laikā atrast pietiekamus finansēšanas avotus.
Lai gan Rīgas iedzīvotāju vidū nav vienprātības par to, kurš no Daugavas šķērsojumiem - Dienvidu tilts vai Ziemeļu tunelis - būtu būvējams pirmais, tomēr saskaņā ar socioloģisko aptauju rezultātiem vairāk rīdzinieku uzskata, ka vispirms būtu jābūvē Ziemeļu tunelis.
Ilze Ancāne LETA
Copyright © LETA