Parakstīs līgumu par Karostas kanāla sanāciju Liepājā
2013. gada 12. februārī plkst. 13.00 Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks Guntars Krieviņš un pilnsabiedrības "SB&B" vārdā - privātās sabiedrības ar ierobežo atbildību "Boskalis International B.V." direktors Mattijs Siebinga un Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Skonto Būve" valdes priekšsēdētājs Guntis Rāvis svinīgi parakstīs līgumu par vēsturiski piesārņotās vietas "Liepājas Karostas kanāls" projektēšanu un sanācijas darbu veikšanu.
Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde īsteno ES Kohēzijas fonda projektu "Vēsturiski piesārņotas vietas Liepājas ostas Karostas kanāla attīrīšana" Nr. 3DP/3.3.1.6.0/12/IPIA/VARAM/001, kura ietvaros ir noslēgusies iepirkuma procedūra "Vēsturiski piesārņotās vietas "Liepājas Karostas kanāls" projektēšana un sanācijas darbi", līdz ar to parakstīs līgumu ar iepirkuma procedūras uzvarētāju - pilnsabiedrību "SB & B".
Liepājas ostas Karostas kanāls (Nr. 17004/5138 Piesārņoto un potenciāli piesārņoto vietu reģistrā). Karostas kanāls ir mākslīga būve, kas ir izveidota 20 gs. sākumā. Kopš 1945. līdz 1994. gadam Karostas kanāls bija slēgta militāra teritorijā, kurā atradās Padomju Savienības, bet kopš 1991. gada Krievijas Federācijas jūras kara flotes zemūdeņu bāze. Militārās bāzes darbība ir atstājusi paliekošu ietekmi uz teritoriju, kuru Helsinku Komisija (HELCOM) ir noteikusi par vienu no deviņām vispiesārņotākajām teritorijām Latvijas Republikā ("karstais punkts" Nr.48, Liepājas pilsēta un osta). Karostas kanāla kopējā platība ir 874 897 m2, tai skaitā attīrāmā platība, kura sastāda 780 000 m2.