building.lv skaitļos

Lietotāji online90
Aktīvie uzņēmumi19990
Nozares ziņas33034
Pasaulē augstākā tilta būvniecībai izmantoti PERI veidņu risinājumi : building.lv - par būvniecību Latvijā

Pasaulē augstākā tilta būvniecībai izmantoti PERI veidņu risinājumi

Pasaulē augstākā tilta būvniecībai izmantoti PERI  veidņu risinājumi

Viena no šī brīža svarīgākajām starptautiskajām ziņām, lasāma arī Latvijas preses izdevumu pirmajās lappusēs, ir Milo tilta atklāšana Francijas dienvidos.

autors: Pasaulē augstākā tilta būvniecībai izmantoti PERI  veidņu risinājumi
Foto: Pasaulē augstākā tilta būvniecībai izmantoti PERI  veidņu risinājumi; autors: Pasaulē augstākā tilta būvniecībai izmantoti PERI  veidņu risinājumi
Viena no šī brīža svarīgākajām starptautiskajām ziņām, lasāma arī Latvijas preses izdevumu pirmajās lappusēs, ir Milo tilta atklāšana Francijas dienvidos. Tiltu 14.decembrī svinīgi atklāja Francijas prezidents Žaks Širaks, to nodēvējot par "mākslas un arhitektūras brīnumu".

Tilta brauktuves garums sasniedz 2,5 km, kas sastāv no astoņām sekcijām, ar garumu 2 x 204 m un 6 x 342 m. Konstrukcijas augstākais pilons ir 245 m augsts. Kopumā būvniecība ilga 3,5 gadus, tilta montāža tika veikta vienlaicīgi no abām pusēm.

PERI veidņu tehnoloģiju pielietojums nodrošināja pārliecinošus rezultātus. Ļoti īsā ciklā - 3 dienās, būvuzņēmējs spēja veikt kārtējās betona sekcijas betonēšanu. Betonējot tilta pilonus, ārējie veidņi tika pārvietoti hidrauliski, bez celtņa, izmantojot ACS paškāpjošās konsoles.

Vienlaicīgi tika nodrošināta ļoti augsta betona virsmas kvalitāte. Pilonu iekšējos veidņus pārvietoja ar celtņa palīdzību. Stingrā saskaņā ar būvniecības grafikiem, PERI nodrošināja veidņu un sastatņu piegādi objektā. Kopumā projekta realizācijai tika izmantoti 6 500 kv.m. veidņu, 196 ACS –R paškāpjošās konsoles, 96 SKSF240 (ar celtni pārvietojamās) konsoles, kā arī 12 speciālas konstrukcijas sastatņu moduļi.


Projekta autors ir pazīstamais angļu arhitekts Normans Fosters, kurš apstiprina, ka tilta izskatam piešķirtais tauriņa trauslums ir arī bijis viņa mērķis. No praktiskā viedokļa šis mākoņu ieskautais viadukts ļaus novērst milzīgos sastrēgumus, kādi tūrisma sezonā rodas, dodoties uz Vidusjūras piekrasti. Projekta realizētāji sola, ka tilts kalpos vismaz 120 gadus.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.