Pavasarī Ventspilī sāks jauna tilta pār Ventu būvniecību
Pavasarī plānots sākt vienu no apjomīgākajiem pilsētas transporta infrastruktūras projektiem - tilta būvniecību un rekonstrukciju pār Ventas upi, aģentūru LETA informēja Ventspils mērs Aivars Lembergs.
Pavasarī plānots sākt vienu no apjomīgākajiem pilsētas transporta infrastruktūras projektiem - tilta būvniecību un rekonstrukciju pār Ventas upi, aģentūru LETA informēja Ventspils mērs Aivars Lembergs.
Saskaņā ar projektu, jau šogad tiks sākta jauna tilta izbūve, tas atradīsies blakus dzelzceļa tiltam, tiks būvēti pievadceļi, kas tiks savienoti ar pilsētas ielām abos Ventas krastos.
Darbus pie jaunā tilta plānots pabeigt 2009.gadā un sākt pašreizējā tilta rekonstrukciju, izbūvējot divas papildu brauktuves automašīnām un gājēju ietves. Tiltam tiks atjaunots vai arī izbūvēts jauns pacelšanas mehānisms, skaidroja Lembergs.
Līdz 2009.gada beigām abiem tiltiem un pievadceļiem jābūt izbūvētiem. Kopējās tiltu un pievedceļu izmaksas ir apmērām 13 miljoni latu, no tiem 85% tiks finansēti no ES Kohēzijas fonda.
Izbūvējot jaunu tiltu un rekonstruējot veco ar paplašinātām braukšanas joslām, pilsētas abas puses tiks nodrošinātas ar nepārtrauktu satiksmi, bet teritorija starp abiem tiltiem tiks atvēlēta ražotnēm un nelielām kuģu piestātnēm, ko savienos ceļu tīkls.
Saskaņā ar projektu, jau šogad tiks sākta jauna tilta izbūve, tas atradīsies blakus dzelzceļa tiltam, tiks būvēti pievadceļi, kas tiks savienoti ar pilsētas ielām abos Ventas krastos.
Darbus pie jaunā tilta plānots pabeigt 2009.gadā un sākt pašreizējā tilta rekonstrukciju, izbūvējot divas papildu brauktuves automašīnām un gājēju ietves. Tiltam tiks atjaunots vai arī izbūvēts jauns pacelšanas mehānisms, skaidroja Lembergs.
Līdz 2009.gada beigām abiem tiltiem un pievadceļiem jābūt izbūvētiem. Kopējās tiltu un pievedceļu izmaksas ir apmērām 13 miljoni latu, no tiem 85% tiks finansēti no ES Kohēzijas fonda.
Izbūvējot jaunu tiltu un rekonstruējot veco ar paplašinātām braukšanas joslām, pilsētas abas puses tiks nodrošinātas ar nepārtrauktu satiksmi, bet teritorija starp abiem tiltiem tiks atvēlēta ražotnēm un nelielām kuģu piestātnēm, ko savienos ceļu tīkls.