Pilnsabiedrība "Dienvidu tilts" pārtaps par akciju sabiedrību
Uzņēmumā "Dienvidu tilts" apvienojušies seši celtniecības uzņēmumi - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".
Rīgas Dienvidu tilta būvētājs - pilnsabiedrība "Dienvidu tilts" - tiks pārveidots par akciju sabiedrību, to paredz uzņēmuma valdes lēmums par reorganizāciju.
Uzņēmumā "Dienvidu tilts" apvienojušies seši celtniecības uzņēmumi - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".
Kā ziņots, "Dienvidu tilts" uzvarēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta izsludinātajā konkursā. Būvniecības pirmo kārtu, kurā tiks uzcelts Dienvidu tilts, kā arī izbūvēti krustojumi ar Krasta un Bauskas ielu, iecerēts pabeigt līdz 2007.gadam. Pirmā kārta izmaksās aptuveni 85 miljonus latu. Finansēšanai plānots ņemt kredītu, kuru Rīgas dome nomaksātu 20-30 gados.
Otro kārtu, kurā paredzēts izbūvēt trīs līmeņu krustojumu Slāvu apļa vietā un Austrumu maģistrāles savienojumu ar "Via Baltica" ceļu, paredzēts pabeigt līdz 2010.gadam. Projekta trešā kārta, kurā paredzēta piebrauktuves izbūve no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, tiks pabeigta 2012.gadā.
Dienvidu tilta projekta otrās kārtas būvniecībai nepieciešamos 58,95 miljonus latu un trešajai kārtai vajadzīgos 25,52 miljonus latu Rīgas dome plāno piesaistīt kā Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējumu.
Uzņēmumā "Dienvidu tilts" apvienojušies seši celtniecības uzņēmumi - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".
Kā ziņots, "Dienvidu tilts" uzvarēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta izsludinātajā konkursā. Būvniecības pirmo kārtu, kurā tiks uzcelts Dienvidu tilts, kā arī izbūvēti krustojumi ar Krasta un Bauskas ielu, iecerēts pabeigt līdz 2007.gadam. Pirmā kārta izmaksās aptuveni 85 miljonus latu. Finansēšanai plānots ņemt kredītu, kuru Rīgas dome nomaksātu 20-30 gados.
Otro kārtu, kurā paredzēts izbūvēt trīs līmeņu krustojumu Slāvu apļa vietā un Austrumu maģistrāles savienojumu ar "Via Baltica" ceļu, paredzēts pabeigt līdz 2010.gadam. Projekta trešā kārta, kurā paredzēta piebrauktuves izbūve no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, tiks pabeigta 2012.gadā.
Dienvidu tilta projekta otrās kārtas būvniecībai nepieciešamos 58,95 miljonus latu un trešajai kārtai vajadzīgos 25,52 miljonus latu Rīgas dome plāno piesaistīt kā Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējumu.