building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19829
Nozares ziņas33032
Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā apkalpoti vairāk nekā 25 000 apmeklētāji : building.lv - par būvniecību Latvijā

Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā apkalpoti vairāk nekā 25 000 apmeklētāji

Šā gada pirmajos četros mēnešos Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā ir apkalpoti vairāk nekā 25 000 klientu. Apkalpoto klientu skaits šajos četros mēnešos ir trešdaļa no divu gadu laikā apkalpoto klientu skaita.

Šā gada pirmajos četros mēnešos Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā ir apkalpoti vairāk nekā 25 000 klientu. Apkalpoto klientu skaits šajos četros mēnešos ir trešdaļa no divu gadu laikā apkalpoto klientu skaita.

Pēdējo trīs gadu laikā Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā Amatu ielā 4 apkalpoti jau vairāk nekā 117 000 iedzīvotāju, kuriem sniegta plaša informācija un konsultācijas par būvniecības kārtību pilsētā, reklāmas izvietošanu, inženierkomunikāciju jautājumu risināšanu, zemju izmantošanas iespējām, kā arī tika saņemti būvniecības pieteikumi un izsniegti sagatavotie būvniecības dokumenti.

"Mums ir gandarījums, ka spējam tikt līdzi Pilsētas attīstības departamenta apmeklētāju skaita pieaugumam un vienlaicīgi attīstīt sniegto pakalpojumu kvalitāti," saka Klientu apkalpošanas centra vadītājas p.i. Līga Misjūna. "Klientu apkalpošanas speciālistam ir jāpārzina plašs jautājumu loks, lai spētu sniegt precīzu atbildi centra apmeklētājiem," piebilst L.Misjūna.

Klientu apkalpošanas centrs Amatu ielā 4 savu darbību uzsāka 2002. gada augustā. Statistika liecina, ka 5 gadu laikā apkalpoto klientu skaits (nedēļā) ir pieaudzis par 6 reizēm. Ja 2002.gadā nedēļā vidēji tikuši apkalpoti 200 iedzīvotāji, tad šā gada pirmajā ceturksnī nedēļā vidēji – 1200 iedzīvotājiem sniegti pakalpojumi, atbilstoši Pilsētas attīstības departamenta veicamajām funkcijām.

Jāatzīmē, ka sakarā ar pieaugušo apkalpoto klientu skaitu 2006. gadā Pilsētas attīstības departaments veica Klientu centra paplašināšanas darbus.
Sākotnēji Klientu apkalpošanas centrā tika piedāvāti četri pakalpojumi, bet sākot ar 2007. gadu pakalpojumu klāsts ir palielinājies. Šobrīd klientu apkalpošanas centrā var saņemt dažādu ar būvniecības jautājumiem Rīgas pilsētā saistītu informāciju, iesniegt un saņemt dažādus dokumentus – izziņas par zemes gabala atļauto izmantošanu, būvprojektus, reklāmu un izkārtņu dokumentāciju, būvatļaujas, vienkāršoto renovāciju un rekonstrukcijas dokumentus.

Pilsētas attīstības departamentā joprojām darbojas un tiek uzlaboti elektroniskie pakalpojumi, kas ir pieejami iedzīvotājiem departamenta mājas lapā www.rdpad.lv - būvnodevas kalkulators, izziņa par zemes izmantošanas iespējām, būvatļauju un būvprojektu meklētāji un citi.


RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
marija.abeltina@riga.lv
dace.kirke@riga.lv
t. 7012916, 7037924

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.