Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrs paplašinās
Pēdējo divu gadu laikā Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā Amatu ielā 4 apkalpoti jau vairāk nekā 87 000 iedzīvotāju, kuriem sniegta plaša informācija un konsultācijas par būvniecības kārtību pilsētā, reklāmas izvietošanu, inženierkomunikāciju jautājumu risināšanu, zemju izmantošanas iespējām, kā arī tika saņemti būvniecības pieteikumi un izsniegti sagatavotie būvniecības dokumenti.
Sakarā ar pieaugušo apkalpoto klientu skaitu Pilsētas attīstības departaments no 2006.gada 2. līdz 16. oktobrim veiks Klientu centra paplašināšanas darbus. Tiks izveidota lielāka un ērtāka uzgaidāmā telpa, informatīvie stendi, papildus darba vietas klientu apkalpošanas speciālistiem un tālruņa operatoriem. Pilsētas attīstības departaments jau iepriekš atvainojas apmeklētājiem par iespējamām neērtībām, Klientu apkalpošanas centra paplašināšanas laikā.
Pēdējo divu gadu laikā Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā Amatu ielā 4 apkalpoti jau vairāk nekā 87 000 iedzīvotāju, kuriem sniegta plaša informācija un konsultācijas par būvniecības kārtību pilsētā, reklāmas izvietošanu, inženierkomunikāciju jautājumu risināšanu, zemju izmantošanas iespējām, kā arī tika saņemti būvniecības pieteikumi un izsniegti sagatavotie būvniecības dokumenti.
"Šī ir rūpīgi plānota Klientu apkalpošanas centra paplašināšana. Mēs apzināmies, ka Pilsētas attīstības departamenta viens no būtiskākajiem uzdevumiem ir sniegt kvalitatīvus un ērtus pakalpojumus iedzīvotājiem. Tādēļ, sekojot līdzi apkalpoto klientu pieaugumam esam izlēmuši paplašināt mūsu Klientu apkalpošanas centru", saka Pilsētas attīstības departamenta direktora p.i. I.Graurs.
"Būvniecības nozare šobrīd piedzīvo strauju kāpumu, tādēļ pastāvīgi palielinās to cilvēku skaits, kas vēlās izmantot Pilsētas attīstības departamenta pakalpojumus. Lai to nodrošinātu sakārtotā veidā, tika izveidots Klientu apkalpošanas centrs. Tas ļauj izvairīties no liekas sēdēšanas rindās un dažādu speciālistu atkārtotiem kabinetu apmeklējumiem ", informē I.Graurs.
Klientu apkalpošanas centrs Amatu ielā 4 darbojas jau kopš 2002.gada augusta un uzsākot darbu tajā strādāja viens cilvēks. Statistika liecina, ka 4 gadu laikā apkalpoto klientu skaits nedēļā ir pieaudzis aptuveni 6 reizes.
Ja 2002.gadā nedēļā vidēji tikuši apkalpoti 200 iedzīvotāji, tad šogad – 1200 iedzīvotājiem sniegti pakalpojumi, atbilstoši Pilsētas attīstības departamenta veicamajām funkcijām.
Šobrīd vidējais laiks, kas tiek patērēts viena klienta apkalpošanai Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā ir 7 minūtes un gaidot savu kārtu informācijas saņemšanai vai dokumentu iesniegšanai viens apmeklētājs vidēji patērējis tikai 5 minūtes.
Pilsētas attīstības departamentā joprojām darbojas un tiek uzlaboti arī elektroniskie pakalpojumi, kas ir pieejami iedzīvotājiem caur departamenta mājas lapu www.rdpad.lv - būvnodevas kalkulators, izziņa par zemes izmantošanas iespējām, būvatļauju un būvprojektu meklētāji un citi.
RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
marija.abeltina@riga.lv
dace.kirke@riga.lv
t. 7012916, 7037924
Pēdējo divu gadu laikā Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā Amatu ielā 4 apkalpoti jau vairāk nekā 87 000 iedzīvotāju, kuriem sniegta plaša informācija un konsultācijas par būvniecības kārtību pilsētā, reklāmas izvietošanu, inženierkomunikāciju jautājumu risināšanu, zemju izmantošanas iespējām, kā arī tika saņemti būvniecības pieteikumi un izsniegti sagatavotie būvniecības dokumenti.
"Šī ir rūpīgi plānota Klientu apkalpošanas centra paplašināšana. Mēs apzināmies, ka Pilsētas attīstības departamenta viens no būtiskākajiem uzdevumiem ir sniegt kvalitatīvus un ērtus pakalpojumus iedzīvotājiem. Tādēļ, sekojot līdzi apkalpoto klientu pieaugumam esam izlēmuši paplašināt mūsu Klientu apkalpošanas centru", saka Pilsētas attīstības departamenta direktora p.i. I.Graurs.
"Būvniecības nozare šobrīd piedzīvo strauju kāpumu, tādēļ pastāvīgi palielinās to cilvēku skaits, kas vēlās izmantot Pilsētas attīstības departamenta pakalpojumus. Lai to nodrošinātu sakārtotā veidā, tika izveidots Klientu apkalpošanas centrs. Tas ļauj izvairīties no liekas sēdēšanas rindās un dažādu speciālistu atkārtotiem kabinetu apmeklējumiem ", informē I.Graurs.
Klientu apkalpošanas centrs Amatu ielā 4 darbojas jau kopš 2002.gada augusta un uzsākot darbu tajā strādāja viens cilvēks. Statistika liecina, ka 4 gadu laikā apkalpoto klientu skaits nedēļā ir pieaudzis aptuveni 6 reizes.
Ja 2002.gadā nedēļā vidēji tikuši apkalpoti 200 iedzīvotāji, tad šogad – 1200 iedzīvotājiem sniegti pakalpojumi, atbilstoši Pilsētas attīstības departamenta veicamajām funkcijām.
Šobrīd vidējais laiks, kas tiek patērēts viena klienta apkalpošanai Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā ir 7 minūtes un gaidot savu kārtu informācijas saņemšanai vai dokumentu iesniegšanai viens apmeklētājs vidēji patērējis tikai 5 minūtes.
Pilsētas attīstības departamentā joprojām darbojas un tiek uzlaboti arī elektroniskie pakalpojumi, kas ir pieejami iedzīvotājiem caur departamenta mājas lapu www.rdpad.lv - būvnodevas kalkulators, izziņa par zemes izmantošanas iespējām, būvatļauju un būvprojektu meklētāji un citi.
RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
marija.abeltina@riga.lv
dace.kirke@riga.lv
t. 7012916, 7037924