Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā šogad jau apkalpots vairāk nekā 21 tūkstotis pilsētnieku
No šī gada janvāra līdz jūlijam Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā Amatu ielā 4 apkalpots jau vairāk nekā 21 tūkstotis apmeklētāju, kuriem tikusi sniegta plaša informācija un konsultācijas par būvniecības kārtību pilsētā, saņemti būvniecības pieteikumi un izsniegti sagatavotie būvniecības dokumenti
No šī gada janvāra līdz jūlijam Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā Amatu ielā 4 apkalpots jau vairāk nekā 21 tūkstotis apmeklētāju, kuriem tikusi sniegta plaša informācija un konsultācijas par būvniecības kārtību pilsētā, saņemti būvniecības pieteikumi un izsniegti sagatavotie būvniecības dokumenti.
Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centra elektroniskā apkalpošanas sistēma liecina, ka kopš šī gada sākuma pēc informācijas vai pakalpojumiem, kas saistīti ar būvniecības kārtību pilsētā, reklāmas izvietošanu, inženierkomunikāciju jautājumu risināšanu un zemju izmantošanas iespējām mēnesī vidēji tikuši apkalpoti 4000 apmeklētāju, bet 1.pusgada laikā šis skaitlis pārsniedzis jau 21 tūkstoti iedzīvotāju.
".Pieaugošais apkalpoto klientu skaits liecina par to, ka mūsu pakalpojumi ir pieprasīti, ka cilvēki ir kļuvuši izglītotāki un vēlas sakārtot savas īpašuma lietas, un, apzinoties to, mūsu uzdevums ir turpināt uzlabot klientu servisa kvalitāti un sniedzamo pakalpojumu klāstu", uzskata Pilsētas attīstības departamenta direktors Vilnis Štrams.
"Jau tuvākajā laikā esošais Klientu apkalpošanas centrs tiks atkal paplašināts un paralēli klientu apkalpošanas speciālistiem iedzīvotāji šeit varēs saņemt arī profesionāla arhitekta, pilsētplānotāja, būvinženiera un ģeodēzijas dienesta speciālistu konsultācijas.", informē V.Štrams.
Klientu apkalpošanas centrs Amatu ielā 4 darbojas jau kopš 2002.gada augusta un uzsākot darbu tajā strādāja viens cilvēks. Pieejamā statistika liecina, ka 3 gadu laikā saņemto iesniegumu skaits nedēļā ir pieaudzis aptuveni divas reizes.
Ja 2002.gadā nedēļā vidēji tikuši saņemti 100 – 180 iesniegumu, tad šogad nedēļā vidēji tiek saņemti 300-400 iesniegumu no iedzīvotājiem saistībā ar Pilsētas attīstības departamenta sniedzamajiem pakalpojumiem.
Statistikas dati liecina, ka vidējais laiks, kas tiek patērēts viena klienta apkalpošanai Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā ir 6-8 minūtes un gaidot savu kārtu informācijas saņemšanai vai dokumentu iesniegšanai viens apmeklētājs vidēji patērējis tikai 3-4 minūtes.
Salīdzinot būvniecības rādītājus aktīvākajos vasaras mēnešos, redzams, ka būvniecības tempi turpina pieaugt - 2004.gada jūlija mēnesī Klientu apkalpošanas centrā kopumā tikuši apkalpoti 3503 apmeklētāji, šī gada jūlijā jau 3948 cilvēki.
Maksimālais klienta apkalpošanas laiks ir bijis 1 stunda, ko lielākajā daļā gadījumu ietekmējis tas, ka iesniedzamā dokumentācija nav bijusi sagatavota pilnīga un atbilstoši izvirzītajām prasībām vai arī viens klients iesniedzis vai saņ;emis vienlaicīgi 4-5 lietas.
Pilsētas attīstības departamentā joprojām darbojas un tiek uzlaboti ari elektroniski saņemamie pakalpojumi, kas ir pieejami iedzīvotājiem caur departamenta mājas lapu www.rdpad.lv. - būvnodevas kalkulators, izziņa par zemes izmantošanas iespējām, visa veida iesniegumu paraugi un veidlapas, akceptēto būvprojektu reģistrs un citi.
Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centra elektroniskā apkalpošanas sistēma liecina, ka kopš šī gada sākuma pēc informācijas vai pakalpojumiem, kas saistīti ar būvniecības kārtību pilsētā, reklāmas izvietošanu, inženierkomunikāciju jautājumu risināšanu un zemju izmantošanas iespējām mēnesī vidēji tikuši apkalpoti 4000 apmeklētāju, bet 1.pusgada laikā šis skaitlis pārsniedzis jau 21 tūkstoti iedzīvotāju.
".Pieaugošais apkalpoto klientu skaits liecina par to, ka mūsu pakalpojumi ir pieprasīti, ka cilvēki ir kļuvuši izglītotāki un vēlas sakārtot savas īpašuma lietas, un, apzinoties to, mūsu uzdevums ir turpināt uzlabot klientu servisa kvalitāti un sniedzamo pakalpojumu klāstu", uzskata Pilsētas attīstības departamenta direktors Vilnis Štrams.
"Jau tuvākajā laikā esošais Klientu apkalpošanas centrs tiks atkal paplašināts un paralēli klientu apkalpošanas speciālistiem iedzīvotāji šeit varēs saņemt arī profesionāla arhitekta, pilsētplānotāja, būvinženiera un ģeodēzijas dienesta speciālistu konsultācijas.", informē V.Štrams.
Klientu apkalpošanas centrs Amatu ielā 4 darbojas jau kopš 2002.gada augusta un uzsākot darbu tajā strādāja viens cilvēks. Pieejamā statistika liecina, ka 3 gadu laikā saņemto iesniegumu skaits nedēļā ir pieaudzis aptuveni divas reizes.
Ja 2002.gadā nedēļā vidēji tikuši saņemti 100 – 180 iesniegumu, tad šogad nedēļā vidēji tiek saņemti 300-400 iesniegumu no iedzīvotājiem saistībā ar Pilsētas attīstības departamenta sniedzamajiem pakalpojumiem.
Statistikas dati liecina, ka vidējais laiks, kas tiek patērēts viena klienta apkalpošanai Pilsētas attīstības departamenta Klientu centrā ir 6-8 minūtes un gaidot savu kārtu informācijas saņemšanai vai dokumentu iesniegšanai viens apmeklētājs vidēji patērējis tikai 3-4 minūtes.
Salīdzinot būvniecības rādītājus aktīvākajos vasaras mēnešos, redzams, ka būvniecības tempi turpina pieaugt - 2004.gada jūlija mēnesī Klientu apkalpošanas centrā kopumā tikuši apkalpoti 3503 apmeklētāji, šī gada jūlijā jau 3948 cilvēki.
Maksimālais klienta apkalpošanas laiks ir bijis 1 stunda, ko lielākajā daļā gadījumu ietekmējis tas, ka iesniedzamā dokumentācija nav bijusi sagatavota pilnīga un atbilstoši izvirzītajām prasībām vai arī viens klients iesniedzis vai saņ;emis vienlaicīgi 4-5 lietas.
Pilsētas attīstības departamentā joprojām darbojas un tiek uzlaboti ari elektroniski saņemamie pakalpojumi, kas ir pieejami iedzīvotājiem caur departamenta mājas lapu www.rdpad.lv. - būvnodevas kalkulators, izziņa par zemes izmantošanas iespējām, visa veida iesniegumu paraugi un veidlapas, akceptēto būvprojektu reģistrs un citi.