Prese: Austrumu maģistrāle purvā (Dienas Bizness)
Austrumu maģistrāles posms no Gaujas ielas līdz Meža prospektam būs gatavs šovasar, bet uz pilnu jaudu to izmantot vēl nevarēs. Šis Austrumu maģistrāles posms pilnībā sāks darboties tad, kad izbūvēs divu līmeņu satiksmes mezglus abos posma galos. Maģistrāles būvnieki atzīst, ka tā top neprognozēti smagi, jo apvidū ir līdz 7 metriem dziļš kūdras slānis un ļoti augsts gruntsūdeņu līmenis. Maģistrāles posmu būvē pilnsabiedrība A.C.B. un Ceļu pārvalde. A.C.B. tehniskais direktors Andris Treijs atzīst, ka būvniecība izrādījusies smaga.
Austrumu maģistrāles posms no Gaujas ielas līdz Meža prospektam būs gatavs šovasar, bet uz pilnu jaudu to izmantot vēl nevarēs. Šis Austrumu maģistrāles posms pilnībā sāks darboties tad, kad izbūvēs divu līmeņu satiksmes mezglus abos posma galos. Maģistrāles būvnieki atzīst, ka tā top neprognozēti smagi, jo apvidū ir līdz 7 metriem dziļš kūdras slānis un ļoti augsts gruntsūdeņu līmenis. Maģistrāles posmu būvē pilnsabiedrība A.C.B. un Ceļu pārvalde. A.C.B. tehniskais direktors Andris Treijs atzīst, ka būvniecība izrādījusies smaga.
«Purvs bija neparedzēti dziļš, bet ūdens līmenis - ļoti augsts, taču komunikācijas ir saliktas, un, kolīdz paliks siltāks, tiks veidots konstruktīvais slānis. Pabeigsim, kā solījām,» tā A.Treijs. Posma izmaksas ir 5,3 miljoni latu, neskaitot PVN, no tiem 75 % ir Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) finansējums, 20 % Rīgas pašvaldības finansējums un 5 % valsts līdzfinansējums.
«Purvs bija neparedzēti dziļš, bet ūdens līmenis - ļoti augsts, taču komunikācijas ir saliktas, un, kolīdz paliks siltāks, tiks veidots konstruktīvais slānis. Pabeigsim, kā solījām,» tā A.Treijs. Posma izmaksas ir 5,3 miljoni latu, neskaitot PVN, no tiem 75 % ir Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) finansējums, 20 % Rīgas pašvaldības finansējums un 5 % valsts līdzfinansējums.