RD komiteja atbalsta vairāku zemesgabalu iegādāšanos Dienvidu tilta būvniecībai
Rīgas domes (RD) Pilsētas īpašuma un privatizācijas lietu komiteja pirmdien atbalstīja vairāku zemesgabalu daļu iegādāšanos Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai, aģentūrai BNS pastāstīja RD Īpašuma departamenta preses sekretāre Liene Pētersone.
Rīgas domes (RD) Pilsētas īpašuma un privatizācijas lietu komiteja pirmdien atbalstīja vairāku zemesgabalu daļu iegādāšanos Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai, aģentūrai BNS pastāstīja RD Īpašuma departamenta preses sekretāre Liene Pētersone.
Viņa informēja, ka komiteja atbalstīja Jurim Losam piederošu zemesgabala daļu iegādāšanos Padures ielā par 293,2 tūkstošiem latu un Antoņinai Zukulei piederošu zemesgabala daļas iegādāšanos Ziepniekkalna ielā par 2318 latiem.
Zemesgabali atrodas ielu sarkano līniju robežās un ir nepieciešami Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai.
Galīgais lēmums par zemesgabalu iegādi būs jāpieņem Rīgas domei.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka Dienvidu tilta trešajā kārtā paredzēts izbūvēt pilnībā jaunu maģistrālu autoceļu un nobrauktuves Daugavas kreisajā krastā no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai jeb Zemgales virziena maģistrālo kustības mezglu.
Pēc domē sniegtās informācijas, Rīgas domei tilta būvniecības pirmā kārta, ieskaitot inflācijas sadārdzinājumu un bankas finansējuma procentu likmi, izmaksās 254,3 miljonus latu, bet tilta būvniecības otrajai kārtai paredzēts iztērēt 313,4 miljonus latu. Savukārt Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība posmā no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai varētu izmaksāt ne vairāk par 15 miljoniem latu.
Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts".
Viņa informēja, ka komiteja atbalstīja Jurim Losam piederošu zemesgabala daļu iegādāšanos Padures ielā par 293,2 tūkstošiem latu un Antoņinai Zukulei piederošu zemesgabala daļas iegādāšanos Ziepniekkalna ielā par 2318 latiem.
Zemesgabali atrodas ielu sarkano līniju robežās un ir nepieciešami Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai.
Galīgais lēmums par zemesgabalu iegādi būs jāpieņem Rīgas domei.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka Dienvidu tilta trešajā kārtā paredzēts izbūvēt pilnībā jaunu maģistrālu autoceļu un nobrauktuves Daugavas kreisajā krastā no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai jeb Zemgales virziena maģistrālo kustības mezglu.
Pēc domē sniegtās informācijas, Rīgas domei tilta būvniecības pirmā kārta, ieskaitot inflācijas sadārdzinājumu un bankas finansējuma procentu likmi, izmaksās 254,3 miljonus latu, bet tilta būvniecības otrajai kārtai paredzēts iztērēt 313,4 miljonus latu. Savukārt Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība posmā no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai varētu izmaksāt ne vairāk par 15 miljoniem latu.
Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts".