RO-Brasov: Notekūdeņu likvidēšanas iekārtas celtniecības darbi
Termiņš - 25-11-2009 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Statie de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142 200 PE. Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
RO-Brasov: Notekūdeņu likvidēšanas iekārtas celtniecības darbi
2009/S 174-251479
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Compania Apa Brasov, Str. Vlad Tepes, 13, Kontakti Director General, Ievērībai Dorin Fatu, RO-500092 Brasov. Tālr. +40 268408602. E-pasts apabrasov@apabrasov.ro. Fakss +40 268471427.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: http://www.apabrasov.ro.
Pircēja profila adrese: www.e-licitatie.ro.
Papildu informāciju var saņemt: Compania APA Brasov SA, str. Vlad Tepes, nr. 13, Kontakti Directia Programe Externe, Ievērībai Doru Sopterean, RO-500092 Brasov. Tālr. +40 268408606. E-pasts ispa@apabrasov.ro. Fakss +40 268408613.
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ūdensapgāde
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Statia de epurare Feldioara.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Realizācija un projektēšana.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Localitatea Feldioara, judetul Brasov.
NUTS kods: RO122 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Statie de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142 200 PE.
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
45232420, 71320000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Statie de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142 200 PE.
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 73 000 000 RON.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 50 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Garantie de participare 1 400 000 RON.
Garantie de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fonduri Europene 82 %.
Co-finantare nationala 18 %.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
Asociere.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Jā.
Conditiile speciale se regasesc in Fisa de Date a Achizitiei la punctul 3.1.2.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. Declaratii privind calitatea de participant la procedura;
2. Informatii despre ofertanti-info. generale despre ofertant, date despre societatea mixta/consortiu, imputernicire privind autoriz. semnarii ofertei si contractului, cazier judiciar al companiei;
3. Declaratii privind eligibilitatea-declaratie privind eligibilitatea, decl. privind neincadrarea in art. 181, certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, certificat de atestare fiscala, certificat pentru plata CAS, certificat pentru plata impozitelor si taxelor locale
4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente la data deschiderii ofertelor
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente la data deschiderii ofertelor
Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
1. Informatii privind sit.economico-financiara- scrisoare de bonitate bancara, declaratie privind cifra de afaceri si profitul, rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori
Nivel specific minim necesar: - acces la lichiditati, credite peste 4 000 000 RON pentru o perioada de 6 luni pe parcursul intregului contract pentru proiectul propusindependent de angajamentele pentru alte contracte.
— cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 10 000 000 EUR.
2. Bilant contabil- declaratie financiara recapitulativa(bilant) la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. Sistemul de asigurare a calitatii
Nivel specific minim necesar: certificat ISO 9001, certificat ISO 14001, certificat OHSAS 18001 sau documente echivalente.
2. Experienta ca antreprenor/proiectant-experienta ca antreprenor/proiectant, experienta in contracte similare, declaratie privind lista princ. lucrari executate in ultimii 5 ani.
Nivel specific minim necesar: Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 100 000 PE, atestat prin copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor.
Experienta ca proiectant principal de minim 5 ani dovedita prin Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 100 000, atestat prin copie dupa referinte semnate de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Referinta se va prezenta pentru fiecare lucrare de proiectare mentionata. Experienta similara inseamna proiectarea de lucrari cu CPV-uri similare cu cele ale prezentului contract.
3. Personalul contractorului implicat in proiect- personalul cheie angajat in contract, experienta profesionala a personalului cheie.
Nivel specific minim necesar conform pct.5.4.3 din fisa de date a achizitiei.
4. Lista componente majore ale echipamentului propus pentru executarea contractului
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele mentionate la pct. 5.4.4 din fisa de date.
5. Informatii privind subcontractorii
Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Nē
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 19.11.2009 - 12:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
25.11.2009 - 10:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Rumāņu valoda.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
Datums: 25.11.2009 - 10:00.
Vieta: Compania APA Brasov SA, str. Vlad Tepes, nr. 13, Brasov, ROMANIA.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā
Reprezentantii imputerniciti in scris ai operatorilor economici ofertanti.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Jā.
Atsauce uz projektu(-iem) un/vai programmu(-ām): Program Operational Sectorial de Mediu Axa 1- "Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata".
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Curtea de Apel Brasov Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal, B-dul Eroilor, nr. 5, RO-500007 Brasov. E-pasts cabrasov@just.ro. Tālr. +40 268414114. Fakss +40 268475146.
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, B-dul Stavropoleos, nr. 6, sector 3, RO-030084 Bucuresti. E-pasts office@cnsc.ro. Tālr. +40 213104641. URL: www.cnsc.ro. Fakss +40 213104642.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
Compania Apa Brasov SA - Biroul Juridic, str .Vlad Tepes, nr. 13, RO-500092 Brasov. E-pasts juridic@apabrasov.ro. Tālr. +40 268408632. Fakss +40 268408632.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
8.9.2009.
2009/S 174-251479
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Compania Apa Brasov, Str. Vlad Tepes, 13, Kontakti Director General, Ievērībai Dorin Fatu, RO-500092 Brasov. Tālr. +40 268408602. E-pasts apabrasov@apabrasov.ro. Fakss +40 268471427.
Interneta adrese(-es):
Līgumslēdzēja vispārējā adrese: http://www.apabrasov.ro.
Pircēja profila adrese: www.e-licitatie.ro.
Papildu informāciju var saņemt: Compania APA Brasov SA, str. Vlad Tepes, nr. 13, Kontakti Directia Programe Externe, Ievērībai Doru Sopterean, RO-500092 Brasov. Tālr. +40 268408606. E-pasts ispa@apabrasov.ro. Fakss +40 268408613.
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ūdensapgāde
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Statia de epurare Feldioara.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Realizācija un projektēšana.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Localitatea Feldioara, judetul Brasov.
NUTS kods: RO122 .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Statie de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142 200 PE.
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
45232420, 71320000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Nē
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Statie de epurare a apelor uzate menajere la SE Feldioara cu o capacitate de 142 200 PE.
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, fermentarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 73 000 000 RON.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 50 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Garantie de participare 1 400 000 RON.
Garantie de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fonduri Europene 82 %.
Co-finantare nationala 18 %.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
Asociere.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Jā.
Conditiile speciale se regasesc in Fisa de Date a Achizitiei la punctul 3.1.2.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. Declaratii privind calitatea de participant la procedura;
2. Informatii despre ofertanti-info. generale despre ofertant, date despre societatea mixta/consortiu, imputernicire privind autoriz. semnarii ofertei si contractului, cazier judiciar al companiei;
3. Declaratii privind eligibilitatea-declaratie privind eligibilitatea, decl. privind neincadrarea in art. 181, certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, certificat de atestare fiscala, certificat pentru plata CAS, certificat pentru plata impozitelor si taxelor locale
4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente la data deschiderii ofertelor
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente la data deschiderii ofertelor
Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
1. Informatii privind sit.economico-financiara- scrisoare de bonitate bancara, declaratie privind cifra de afaceri si profitul, rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori
Nivel specific minim necesar: - acces la lichiditati, credite peste 4 000 000 RON pentru o perioada de 6 luni pe parcursul intregului contract pentru proiectul propusindependent de angajamentele pentru alte contracte.
— cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 10 000 000 EUR.
2. Bilant contabil- declaratie financiara recapitulativa(bilant) la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. Sistemul de asigurare a calitatii
Nivel specific minim necesar: certificat ISO 9001, certificat ISO 14001, certificat OHSAS 18001 sau documente echivalente.
2. Experienta ca antreprenor/proiectant-experienta ca antreprenor/proiectant, experienta in contracte similare, declaratie privind lista princ. lucrari executate in ultimii 5 ani.
Nivel specific minim necesar: Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 100 000 PE, atestat prin copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor.
Experienta ca proiectant principal de minim 5 ani dovedita prin Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 100 000, atestat prin copie dupa referinte semnate de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Referinta se va prezenta pentru fiecare lucrare de proiectare mentionata. Experienta similara inseamna proiectarea de lucrari cu CPV-uri similare cu cele ale prezentului contract.
3. Personalul contractorului implicat in proiect- personalul cheie angajat in contract, experienta profesionala a personalului cheie.
Nivel specific minim necesar conform pct.5.4.3 din fisa de date a achizitiei.
4. Lista componente majore ale echipamentului propus pentru executarea contractului
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele mentionate la pct. 5.4.4 din fisa de date.
5. Informatii privind subcontractorii
Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Nē
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 19.11.2009 - 12:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
25.11.2009 - 10:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Rumāņu valoda.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
Datums: 25.11.2009 - 10:00.
Vieta: Compania APA Brasov SA, str. Vlad Tepes, nr. 13, Brasov, ROMANIA.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā
Reprezentantii imputerniciti in scris ai operatorilor economici ofertanti.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Jā.
Atsauce uz projektu(-iem) un/vai programmu(-ām): Program Operational Sectorial de Mediu Axa 1- "Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata".
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Curtea de Apel Brasov Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal, B-dul Eroilor, nr. 5, RO-500007 Brasov. E-pasts cabrasov@just.ro. Tālr. +40 268414114. Fakss +40 268475146.
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, B-dul Stavropoleos, nr. 6, sector 3, RO-030084 Bucuresti. E-pasts office@cnsc.ro. Tālr. +40 213104641. URL: www.cnsc.ro. Fakss +40 213104642.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
Compania Apa Brasov SA - Biroul Juridic, str .Vlad Tepes, nr. 13, RO-500092 Brasov. E-pasts juridic@apabrasov.ro. Tālr. +40 268408632. Fakss +40 268408632.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
8.9.2009.