building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi18957
Nozares raksti32969
RO-Cluj-Napoca: Celtniecības konsultāciju pakalpojumi : building.lv - par būvniecību Latvijā

RO-Cluj-Napoca: Celtniecības konsultāciju pakalpojumi

Termiņš - 22-02-2010 Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Managementul si supervizarea lucrarilor pentru Centrul BIOMEDCERC a carui descriere se gaseste in caietului de sarcini. Servicii de management si supervizare.

RO-Cluj-Napoca: Celtniecības konsultāciju pakalpojumi

2010/S 6-006439

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca, str. Emil Isac, nr. 13, Kontakti Birou Achizitii, Ievērībai Nicoleta Albu , Ildiko Mak, 400023 Cluj-Napoca, ROMÂNIA. Tālr. +40 264430896. E-pasts achizitii@umfcluj.ro. Fakss +40 264430896.

Interneta adrese(-s):

Pasūtītāja vispārējā adrese: www.umfcluj.ro.

Pircēja profila adrese: www.e-licitatie.ro.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas.
Izglītība.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Managementul si supervizarea lucrarilor pentru centrul BIOMEDCERC.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 11.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: comuna Ciurila, jud. Cluj.

NUTS kods: RO .
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Managementul si supervizarea lucrarilor pentru Centrul BIOMEDCERC a carui descriere se gaseste in caietului de sarcini. Servicii de management si supervizare.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71530000, 71250000, 71310000, 71520000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Managementul si supervizarea lucrarilor pentru Centrul BIOMEDCERC a carui descriere se gaseste in caietului de sarcini. Servicii de management si supervizare.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 2 149 155,75 RON.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 36 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža).

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Garantie de participare 20 000 RON - instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari.
Garantie de buna executie este 5 % din valoarea contractului -conf. art. 90/HG 925/2006.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fonduri atrase , venituri proprii.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Asociere.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Formular 19: Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
— Formular 6: Informatii generale despre ofertant,
— Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu,
— Formular 12: Trecutul Litigios al companiei.
Ca cerinta minima, urmatorul document trebuie sa fie anexate la formularul specific:
— Cazierul judiciar al firmei – eliberat de organele competente. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnata de catre persoanele autorizate,
— Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea,
— Formular 11: Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie anexate la formularul specific autoritatii competente:
— Certificatul de atestare fiscala – eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat,
— Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local ).
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autorizatie de functionare/ altele echivalente.
Certificat de inregistrare in copie legalizata.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Formular 20: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la datele de, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente). Aceste documente vor fi prezentate ca documente original sau copie legalizata la notariat.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Media cifrei de afaceri pe anul 2007 si 2008 mai mare decat 1 500 000 RON.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Formular 9 - Sistemul de asigurare a calitatii/sistemul de protectie a mediului/standarde de protectia muncii.
— Formular 13 Declaratie privind lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani,
— Formular 16 – Experienta in contracte similare,
— Formular 7 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere,
— Formular 17 Personalul cheie angajat in contract,
— Formular 14: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
5.4.7 Lista componentelor majore ale dotarilor solicitate pentru executarea contractului
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda:
Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis pentru activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructii.
Certificat ISO 14000 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis pentru activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructii.
Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis pentru activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructii.
1. Experienta similara in management si supervizare de lucrari dovedita prin:
Realizarea a cel putin a unui proiect in calitate de Coordonator si Supervizor a unui proiect care sa cuprinda lucrari de constructii civile de o complexitate similara incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari.
Proiectul solicitat ca si nivel specific minim necesar trebuie sa fi avut:
— valoarea de executie a proiectului de minim 25 000 000 RON fara TVA dovedita prin recomandare de la beneficiar,
— valoarea contractului de prestari servicii de Coordonare si Supervizare sa fie de minim 1 500 000 RON fara TVA si nu este limitata de valoarea estimata a prezentului contract.
Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 3 ani fata de data prezentarii ofertei.
— Manager de Proiect (COR 241919) – experienta minim 10 ani,
— Arhitect cu drept de semnatura OAR cu experienta minim 10 ani,
— Inginer constructor specialitatea CCIA cu experienta minim 7 ani,
— Inginer constructor specialitatea CFDP cu experienta minim 7 ani,
— Ingineri instalator/ingineri instalatori,
— Quantity Surveyor/Quantity Surveyori,
— Diriginte/diriginti de santier autorizat/autorizati,
— Inspector de specialitate protectia muncii (cod COR 241204),
— Medic cercetare,
— Medic veterinar sau Inginer zootehnist,
— Economist cu experienta de minim 5 ani,
— Expert achizitii publice cu experienta de minim 10 ani experienta profesionala.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar zemāk minētajiem kritērijiem:
1. Pretul ofertei. Īpatsvars: 55.
2. Oferta tehnica. Īpatsvars: 45.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
10.
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 19.2.2010 - 16:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu: nē
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
22.2.2010 - 10:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Rumāņu.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 90 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 22.2.2010 - 12:00.
Vieta: E. Isac, nr. 13, Sala Senatului, Cluj-Napoca, ROMANIA.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Persoane autorizate din partea Umf si ofertantilor.

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
Autoritatea contractanta are dreptul de a încheia contractul de achizitie publica doar dupa ce a verificat si confirmat existenta sursei de finantare conform art. 94/HG 925/2006.
Serviciile care fac obiectul acestei achizitii s-au propus a fi finantate din fonduri atrase prin Program Operational Sectorial, proiectul de investitii a fost promovat spre finantare fiind in etapa a 2-a de evaluare, si inca nu este aprobata finantarea.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Curtea de Apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, piata Stefan cel Mare, nr. 1, 400133 Cluj-Napoca, ROMÂNIA. Tālr. +40 264504300. URL: curtecj@just.ro. Fakss +40 264504313.

Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Stavopoleus, nr. 6, sector 3, 030084 Bucuresti, ROMÂNIA. E-pasts office@cnsc.ro. Tālr. +40 213104641. Fakss +40 213104313.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par termiņu(-iem), lai iesniegtu pārsūdzību: 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un document considerat nelegal.
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

Birou Juridic, Cluj-Napoca, str. E. Isac, nr. 13, 400023 Cluj-Napoca, ROMÂNIA. Tālr. +40 264597256/2188. Fakss +40 264430896.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
7.1.2010.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.