RO-Tulcea: Notekūdeņu likvidēšanas iekārtas celtniecības darbi
Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Macin cu o capacitate de 10 000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune. Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Isaccea cu o capacitate de 5.000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune. Descriere succinta: Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
RO-Tulcea: Notekūdeņu likvidēšanas iekārtas celtniecības darbi
2008/S 241-321116
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Aquaserv S.A., Str. Rezervorului, nr. 2, Kontakti Ion Biserica, RO-820131 Tulcea. Tālr. (0240) 52 43 10. E-pasts aquaserv_tl@yahoo.com. Fakss (0240) 52 43 10.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ūdensapgāde
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Statii de epurare in aglomerarile Macin si Isaccea.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Realizācija un projektēšana.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Orasul Macin, orasul Isaccea - jud.Tulcea.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Macin cu o capacitate de 10 000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Isaccea cu o capacitate de 5.000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Descriere succinta:
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
45232420, 71320000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Conform caietului de sarcini.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 81 000 000 RON.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 36 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
— Scrisoare de garantie bancara de participare – 150 000 lei,
— Scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fondul de Coeziune aproximativ 80,2 % Co-finantare nationala aproximativ 19,8 %.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
Acord de asociere/subcontracare legalizat.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
— Informatii generale despre ofertant,
— Date despre societatea mixta/consortiu,
— Imputernicirea notariala - Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului,
— Trecutul Litigios (cazierul judiciar),
— Declaratie privind eligibilitatea,
— Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006,
— Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul,
— Certificatul de atestare fiscala,
— Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor,
— Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru:
a) Persoane juridice romane:
— Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare /altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor,
— Certificat de inregistrare.
b) Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
— Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 500.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte,
— Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 2 500 000 euro,
— Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului),
— Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007,
— Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Experienta similara: realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 10 000 PE si realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 5 000 PE,
— Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare,
— Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei,
— Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei,
— Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului,
— Declaratie privitoare la subcontractanti,
— Declaratie privind principalii furnizori.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
CL 4.
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 26.1.2009 - 16:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
cena: 800 RON.
Maksājuma nosacījumi un veids:Conditii si modalitate de plata: la casieria unitati sau prin OP in contul RO 36 BRDE 370 SV 05787803700 deschis la BRD Tulcea.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
5.2.2009 - 10:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Rumāņu valoda.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
Datums: 5.2.2009 - 12:00.
Vieta: Primaria Tulcea, Str. Pacii, nr. 20, sala I 7.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā
Membrii comisiei de evaluare,reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori U.C.V.A.P.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Jā.
Atsauce uz projektu(-iem) un/vai programmu(-ām): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Tulcea".
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
1. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Str. Stavropoleos, nr 6, RO-030084 Bucuresti. E-pasts office@cnsc.ro. Tālr. (021) 310 46 41. URL: www.cnsc.ro. Fakss (021) 310 46 42.
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, RO-050091 Bucuresti. E-pasts infocabuc@just.ro. Tālr. (40-21) 319 51 80. URL: www.cabuc.ro. Fakss (40-21) 332 12 40.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par pārsūdzību iesniegšanas termiņu(-iem): In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
S.C. Aquaserv S.A. Tulcea, Str. Rezervorului, nr. 2, RO-820131 Tulcea. E-pasts aquaserv_tl@yahoo.com. Tālr. (40-240) 52 43 10. Fakss (40-240) 52 43 10.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
9.12.2008.
2008/S 241-321116
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU – SABIEDRISKIE PAKALPOJUMI
Būvdarbi
I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJS
I.1) NOSAUKUMS, ADRESE(-S) UN KONTAKTPUNKTS(-I):
Aquaserv S.A., Str. Rezervorului, nr. 2, Kontakti Ion Biserica, RO-820131 Tulcea. Tālr. (0240) 52 43 10. E-pasts aquaserv_tl@yahoo.com. Fakss (0240) 52 43 10.
Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Iepriekš minētajam(-iem) kontaktpunktam(-iem).
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJA GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Ūdensapgāde
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Statii de epurare in aglomerarile Macin si Isaccea.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Būvdarbi.
Realizācija un projektēšana.
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta: Orasul Macin, orasul Isaccea - jud.Tulcea.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Macin cu o capacitate de 10 000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Isaccea cu o capacitate de 5.000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Descriere succinta:
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV):
45232420, 71320000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):
Jā
II.1.8) Sadalījums daļās:
Nē
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus:
Jā
II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Conform caietului de sarcini.
Paredzamā vērtība, bez PVN: 81 000 000 RON.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 36 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
— Scrisoare de garantie bancara de participare – 150 000 lei,
— Scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Fondul de Coeziune aproximativ 80,2 % Co-finantare nationala aproximativ 19,8 %.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu(uzņēmēju) grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības:
Acord de asociere/subcontracare legalizat.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
— Informatii generale despre ofertant,
— Date despre societatea mixta/consortiu,
— Imputernicirea notariala - Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului,
— Trecutul Litigios (cazierul judiciar),
— Declaratie privind eligibilitatea,
— Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006,
— Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul,
— Certificatul de atestare fiscala,
— Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor,
— Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru:
a) Persoane juridice romane:
— Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare /altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor,
— Certificat de inregistrare.
b) Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
— Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 500.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte,
— Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 2 500 000 euro,
— Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului),
— Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007,
— Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: — Experienta similara: realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 10 000 PE si realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 5 000 PE,
— Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare,
— Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei,
— Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei,
— Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului,
— Declaratie privitoare la subcontractanti,
— Declaratie privind principalii furnizori.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:
Jā
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta procedūra
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,kas izvērtēts saskaņā ar kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko līgumslēdzējs piešķīris:
CL 4.
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 26.1.2009 - 16:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
cena: 800 RON.
Maksājuma nosacījumi un veids:Conditii si modalitate de plata: la casieria unitati sau prin OP in contul RO 36 BRDE 370 SV 05787803700 deschis la BRD Tulcea.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
5.2.2009 - 10:00.
IV.3.5) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Rumāņu valoda.
IV.3.6) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 120 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi:
Datums: 5.2.2009 - 12:00.
Vieta: Primaria Tulcea, Str. Pacii, nr. 20, sala I 7.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā
Membrii comisiei de evaluare,reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori U.C.V.A.P.
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS(-I) SAISTĪTS AR POJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Jā.
Atsauce uz projektu(-iem) un/vai programmu(-ām): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Tulcea".
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
1. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Str. Stavropoleos, nr 6, RO-030084 Bucuresti. E-pasts office@cnsc.ro. Tālr. (021) 310 46 41. URL: www.cnsc.ro. Fakss (021) 310 46 42.
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām:
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, RO-050091 Bucuresti. E-pasts infocabuc@just.ro. Tālr. (40-21) 319 51 80. URL: www.cabuc.ro. Fakss (40-21) 332 12 40.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
Precīza informācija par pārsūdzību iesniegšanas termiņu(-iem): In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:
S.C. Aquaserv S.A. Tulcea, Str. Rezervorului, nr. 2, RO-820131 Tulcea. E-pasts aquaserv_tl@yahoo.com. Tālr. (40-240) 52 43 10. Fakss (40-240) 52 43 10.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
9.12.2008.