building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi1693
Nozares raksti32878
RO-Tulcea: Projekts un projektēšanas sagatavošana, tāmēšana : building.lv - par būvniecību Latvijā

RO-Tulcea: Projekts un projektēšanas sagatavošana, tāmēšana

Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts: Elaborarea Planului integrat de dezvoltare urbana, a documentatiilor tehnico-economice si a cererilor de finantare pentru proiectele identificate prin Plan, pentru obtinerea unei finantari nerambursabile din POR Axa 1, domeniul 1.1 subdomeniu centre urbane.

RO-Tulcea: Projekts un projektēšanas sagatavošana, tāmēšana

2008/S 240-319552

PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Pakalpojumi

I IEDAĻA: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1) NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I):

Municipiul Tulcea, Strada Pacii, nr. 20, Kontakti Seviciul Investitii, Ievērībai Maria Iacob, RO-820033 Tulcea. Tālr. (0240) 51 19 92. E-pasts primtl@tim.ro. Fakss (0240) 51 12 30.

Interneta adrese(-s):
Pasūtītāja vispārējā adrese: primaria-tulcea.ro.

Papildu informāciju var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz cenu aptauju un dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt: Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os).

Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta: Primaria municipiului Tulcea, str. Pacii, nr. 20, parter Registratura, Kontakti Serv. Investitii, Ievērībai Iacob Maria, RO-820033 Tulcea. Tālr. (0240) 51 19 92. E-pasts primtl@tim.ro. Fakss (0240) 51 12 30. URL: www.primaria-tulcea.ro.
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS:
Reģionāla vai vietēja iestāde.
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi.
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā: nē

II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) APRAKSTS
II.1.1) Līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
Plan integrat de dezvoltare urbana municipiul Tulcea.
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta:
Pakalpojumi.
Pakalpojumu kategorija Nr. 12.
Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta: Municipiul Tulcea.
II.1.3) Paziņojums paredz:
Iepirkuma līgumu
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma(-u) apraksts:
Elaborarea Planului integrat de dezvoltare urbana, a documentatiilor tehnico-economice si a cererilor de finantare pentru proiectele identificate prin Plan, pentru obtinerea unei finantari nerambursabile din POR Axa 1, domeniul 1.1 subdomeniu centre urbane.
II.1.6) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV):

71242000, 71241000.
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement):

II.1.8) Sadalījums daļās:

II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus:

II.2) LĪGUMA APJOMS VAI ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas:
Etapa I - Elaborarea: Planului integrat de dezvoltare urbana, experize tehice, audit enegetic, studii de fezabilitate, documentatii de avizare a lucrarilor de interventie, documentatii pentru obtinere avize si autorizatii, cererile de finantare pentru proiectele anexate la plan precum si alte studii solicitate prin Ghidul solicitantului AXA 1, Domeniul 1.1 subdomeniu centre urbane.
Etapa II - Elaborare; PT, DDE, Asistenta tehnica pe perioada de executie cat si in perioada de garantie a lucrarilor, numai daca dupa etapa de evaluare stategica a Planului integrat si a cererilor de finnatare anexate, se obtine rezultat favorabil.
Paredzamā vērtība, bez PVN:
diapazons robežās: no 2 000 000 līdz 2 800 000 RON.
II.2.2) Iespējas:
Nē.
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ:
Līguma darbības laiks mēnešos: 6 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU
III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas:
Garantia de participare 30 000 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē:
Buget local si fonduri europene.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu (uzņēmēju) grupai, kurai piešķirtas līguma slēgšanas tiesības:
Asociere legalizata.
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi:
Nē.
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Declar privind eligibilitatea, Declar privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Declar privind calit de participant la procedura, Cazier judiciar sau certificat echiv pentru operator din afara României, Certific constat privind îndeplinirea oblig exigibile de plata a impozit si taxe catre stat si locale, precum si a contrib pentru asigurarile sociale de stat, Copie dupa Certific de Înregist, Copie dupa Act Constitutiv, Certif emis de ORC, Pentru persoane juridice straine: Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregist ca persoana juridica, în conformit cu prevederile legale din tara în care ofertantul este resident.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006 si .2007, Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea, Declaratie financiara, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 1 000 000 euro respectiv 3 843 100 lei (1 euro = 3,8431 lei la 5.12.2008).
Valoarea minima impusa pentru Lichiditate generala si Solvabilitate este: 100 %, respectiv 30 %.
III.2.3) Tehniskās spējas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Declar. privind Lista princip. Sevicii exec in ultimii 3 ani, Experienta similar, Declar. privind utilaj. Instal. echip. Teh. de care dispune operator ec, Inform referit. la personal angajat în contract, Certificat ISO 9001.
Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda: Declar. priv. principalele serv prestate în ultimii 3 ani continând valori per de prest beneficiari indif daca ei sunt aut contractante sau clienti privati. Prest de serv se confirma prin prez unor contractecertificatedoc. emise sau certificate de o aut competenta ori de clientul publicprivat beneficiar Cand beneficiarul este un client privat si din motive obiective op ec nu are posib obtinerii unei certificari confirmari din partea lui demonstrarea prest de serv se face prin declaratie a op ec;
Candidatii/ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca în intervalul solicitat au realizat cel putin o strategie de dezvoltare locala pentru adm publice locale din loc urbane de min 100 000 loc prin prezentarea copiilor dupa contract si a recomandarilor din partea acestor beneficiari aut publice locale;
Candidatii/ofertantii treb sa faca dovada faptului ca în intervalul solicitat au întocmit cel putin o documentatie tehnico-ec pentru adm publica pt obtinerii de finantari prin POR a carui valoare de investitie este de min 10 000 000 euro si care a fost aprobata de comisiile de evaluare ale POR;
Pentru demonstrarea experientei se vor atasa copii dupa contractul de prestari servicii, pv de predprimire, deciziile comisiilor POR privind eval tehnico-financiara si recomandare;
Candidatii/ofertantii treb sa faca dovada fapt ca în intervalul solicitat au derulat cel putin un contract de serv de consultanta pentru realiz de doc tehnicoec pt atragerii de fonduri nerambursabile cu o valoare de min 600 000 lei
Pt dem experientei se prezinta copia contract si pv de pred-primire Proportia din realiz contract aduse ca experienta aferente ofertantului/liderului Consortiul trebuie sa fi fost de min 50 % Pt experienta similara Declar ref la efective medii anuale ale personal angajat si al cadre de conducere în ultimii 3 ani Se prezinta CV format european cu informatii referitoare la studiile, preg profesionala si calificarea personal de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pt îndeplinirea contract de servicii Personal obligatoriu pt realizarea PIDU experienta mai departe in doc de atribuire.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi):
Nē.
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMULĪGUMIEM
III.3.1) Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija:
Nē.
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija:


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪRAS VEIDS
IV.1.1) Procedūras veids:
Atklāta.
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā:
IV.2) PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar kritēriji, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas, vai aprakstošā dokumetā
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole:
Nē.
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde:
IV.3.2) Iepriekšēja(-as) publikācija(-as) par šo pašu līgumu:
Nē.
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju vai aprakstošo dokumentu:
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem: 26.1.2009 - 16:00.
Dokumentus izsniedz par samaksu:
Cena: 50 RON.
Maksājuma noteikumi un veids: In numerar la caseria Primariei municipiului Tulcea, str. Concordiei nr. 1 sau OP cont RO44TREZ64124510220XXXXX- Trezoreria Tulcea.
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai:
2.2.2009 - 12:00.
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem:
IV.3.6) Valoda(-s), kuru(-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā:
Rumāņu valoda.
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums:
Darbības laiks dienās: 90 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Nosacījumi piedāvājumu atvēršanai:
Datums: 2.2.2009 - 13:00.
Vieta: Primaria municipiului Tulcea, strada Pacii, nr. 20, camera 106, localitatea: Tulcea.
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā: jā.
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori U.C.V.A.P.

VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS:
Nē.
VI.2) LĪGUMS IR SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI:
Nē.
VI.3) PAPILDU INFORMĀCIJA:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām:

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, RO-030084 Bucuresti. E-pasts office@cnsc.ro. Tālr. (021) 310 46 41. URL: www.cnsc.ro. Fakss (021) 310 46 42.
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana:
VI.4.3) Iestādes, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu:

Primaria Municipiului Tulcea Birou Contencios Administrativ, str Pacii, nr. 20, etaj 1, cam 106, RO-820033 Tulcea. E-pasts primtl@tim.ro. Tālr. (0240) 51 14 40. URL: www.primaria-tulcea.ro. Fakss (0240) 51 77 36.
VI.5) ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS:
8.12.2008.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.