Rendas bibliotēkas rekonstrukcija: 1. Vispārējie būvdarbi - jumts, fasādes, logi, durvis, grīdas, sienas, griesti, kāpnes. 2 specializētie darbi: elektroniskie , ūdensvads, kanalizācija, apkure, gaisa
Reģistrācijas datums 21. 01. 2008.
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Izmantojams informācijas sniegšanai saskaņā ar
Publisko iepirkumu likumu, ja paredzamā līgumcena publiskajiem
piegādes un pakalpojumu līgumiem ir mazāka par 92169 latiem, bet
publiskajiem būvdarbu līgumiem - mazāka par 3550844 latiem latu
I SADAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPERSONA(-AS)
Pilns nosaukums Rendas pagasta padome
(arī reģistrācijas numurs)LV90000003662
Pasta adrese "Vīgneri", Rendas pagasts, Kuldīgas rajons
Pilsēta: Pasta indekss: LV-3319 ValstsLV
Kontaktpersona(-as)Inta Freiberga Telefons 3347188, 26423852
E-pasts:pagasts@renda.lv Fakss:3347188
Interneta adrese (-es)(ja nepieciešams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL)www.renda.lv
Pircēja profila adrese (URL):
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija Jā □ Nē ■
Nolikumu un citu dokumentāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Piedāvājumi un pieteikumi jāiesniedz
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)
□ Ministrija vai jebkura cita valsts iestāde (arī tās reģionālās apakšnodaļas)
□ Valsts aģentūra/birojs
■ Pašvaldības iestāde
□ Pašvaldības aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Cits (lūdzu, norādiet) ■ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Cita (lūdzu, norādiet)
Pasūtītājs rīkojas citu pasūtītāju vārdā Jā □ Nē ■
II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS II.1)LĪGUMA NOSAUKUMS UN APJOMS
Rendas bibliotēkas rekonstrukcija: 1. Vispārējie būvdarbi - jumts, fasādes, logi, durvis, grīdas, sienas, griesti, kāpnes. 2 specializētie darbi: elektroniskie , ūdensvads, kanalizācija, apkure, gaisa dzēsēšana, ventilācija
II.2) LĪGUMA VEIDS UN BŪVDARBU VEIKŠANAS VIETA Nuts kodsLV003
Būvdarbi ■ Piegāde □ Pakalpojumi □
Galvenā būvdarbu veikšanas vietaRendas bibliotēka
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Vispārīgo vienošanos
□
II.3) IEPIRKUMA NOMENKLATŪRA (CPV)
Galvenais priekšmets
45000000-7 Papildus priekšmet-i
II.5) IEPIRKUMS IR SADALĪTS DAĻĀS JĀ □ NĒ ■
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.6) VAR IESNIEGT PIEDĀVĀJUMU VARIANTUS JĀ □ NĒ ■
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās 0 (no līguma noslēgšanas dienas)
vai no 21 / 04 / 2008 (dd/mm/gggg)
līdz 29 / 08 / 2008 (dd/mm/gggg)
II.8) IESPĒJAS (ja tādas paredzētas) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Atkārtotu līgumu slēgšana (ja ir paredzēta): 0
vai robežās: no 0 līdz 0
III SADAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA III.1) IEPIRKUMA PROCEDŪRAS VEIDS
Cenu aptauja □
Atklāts konkurss ■
Slēgts konkurss □
Paātrināts slēgts konkurss □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir zināmi Jā □ Nē ■
Ja jālūdzu, punktā III.12 norādiet zināmo kandidātu nosaukumu
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
III.2) PIEDĀVĀJUMA IZVĒLES KRITĒRIJS (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo (-os) kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums □ , kas izvērtēts saskaņā ar
□ zemāk minētajiem kritērijiem (ja iespējams, lūdzu, norādiet īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja pamatotu iemeslu dēļ īpatsvaru norādīt nav iespējams)
□ kritēriji, kas minēti nolikumā, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas vai citos dokumentos
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
Cenas noteikšanas rādītāji (ja piemēro cenu aptauju)
Piedāvājums ar viszemāko līgumcenu
III.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
III.4) Priviliģētie līgumi (ja tādi paredzēti) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai pretendentiem, kas galvenokārt nodarbina invalīdus □
III.5) IDENTIFIKĀCIJAS NUMURS, KO IEPIRKUMAM PIEŠĶĪRIS PASŪTĪTĀJS RPP2008/01
III.6) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Paziņojuma publikācijas datums Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Iepriekš izsludinātā iepirkuma (ja tāds bijis) identifikācijas Nr. (ja piemēro sarunu procedūru)
III.7) NOSACĪJUMI, LAI SAŅEMTU NOLIKUMU UN CITU DOKUMENTĀCIJU (izņemot DIS)
Nolikumu un citu dokumentāciju var saņemt līdz
Datums 25 / 03 / 2008 (dd/mm/gggg) Darba laiks8.00 - 16.00
Dokumentus izsniedz par samaksu JĀ ■ NĒ □
Ja jā, cena (tikai cipariem)10,00 Valūta LVL
Maksājuma noteikumi un veidsskaidrā naudā maksājot pašvaldības kasē
III.8) VALODA(-AS), KURU(-AS) VAR IZMANTOT PIEDĀVĀJUMĀ VAI DALĪBAS PIETEIKUMĀ
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
III.9) IEROBEŽOJUMI ATTIECĪBĀ UZ KANDIDĀTU SKAITU, KURI TIKS UZAICINĀTI IESNIEGT PIEDĀVĀJUMUS VAI PIEDALĪTIES (slēgts konkurss, sarunu procedūra)
Paredzētais kandidātu skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, (ja tāds noteikts) , maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu
III.10) TERMIŅŠ, LĪDZ KURAM IESNIEDZAMI PIEDĀVĀJUMI VAI PIETEIKUMI 25 / 03 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 16.00
III.11) Piedāvājumu atvēršana 25 / 03 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 16.00
Vieta Rendas pagasta padome, "Vīgneri", Rendas pagasts, Kuldīgas rajons
III.12)PAPILDU INFORMĀCIJA(ja nepieciešams)
VI.4)ŠĪ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 21 / 01 / 2008 (dd/mm/gggg)
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Izmantojams informācijas sniegšanai saskaņā ar
Publisko iepirkumu likumu, ja paredzamā līgumcena publiskajiem
piegādes un pakalpojumu līgumiem ir mazāka par 92169 latiem, bet
publiskajiem būvdarbu līgumiem - mazāka par 3550844 latiem latu
I SADAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPERSONA(-AS)
Pilns nosaukums Rendas pagasta padome
(arī reģistrācijas numurs)LV90000003662
Pasta adrese "Vīgneri", Rendas pagasts, Kuldīgas rajons
Pilsēta: Pasta indekss: LV-3319 ValstsLV
Kontaktpersona(-as)Inta Freiberga Telefons 3347188, 26423852
E-pasts:pagasts@renda.lv Fakss:3347188
Interneta adrese (-es)(ja nepieciešams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL)www.renda.lv
Pircēja profila adrese (URL):
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija Jā □ Nē ■
Nolikumu un citu dokumentāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Piedāvājumi un pieteikumi jāiesniedz
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)
□ Ministrija vai jebkura cita valsts iestāde (arī tās reģionālās apakšnodaļas)
□ Valsts aģentūra/birojs
■ Pašvaldības iestāde
□ Pašvaldības aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Cits (lūdzu, norādiet) ■ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Cita (lūdzu, norādiet)
Pasūtītājs rīkojas citu pasūtītāju vārdā Jā □ Nē ■
II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS II.1)LĪGUMA NOSAUKUMS UN APJOMS
Rendas bibliotēkas rekonstrukcija: 1. Vispārējie būvdarbi - jumts, fasādes, logi, durvis, grīdas, sienas, griesti, kāpnes. 2 specializētie darbi: elektroniskie , ūdensvads, kanalizācija, apkure, gaisa dzēsēšana, ventilācija
II.2) LĪGUMA VEIDS UN BŪVDARBU VEIKŠANAS VIETA Nuts kodsLV003
Būvdarbi ■ Piegāde □ Pakalpojumi □
Galvenā būvdarbu veikšanas vietaRendas bibliotēka
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Vispārīgo vienošanos
□
II.3) IEPIRKUMA NOMENKLATŪRA (CPV)
Galvenais priekšmets
45000000-7 Papildus priekšmet-i
II.5) IEPIRKUMS IR SADALĪTS DAĻĀS JĀ □ NĒ ■
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.6) VAR IESNIEGT PIEDĀVĀJUMU VARIANTUS JĀ □ NĒ ■
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās 0 (no līguma noslēgšanas dienas)
vai no 21 / 04 / 2008 (dd/mm/gggg)
līdz 29 / 08 / 2008 (dd/mm/gggg)
II.8) IESPĒJAS (ja tādas paredzētas) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Atkārtotu līgumu slēgšana (ja ir paredzēta): 0
vai robežās: no 0 līdz 0
III SADAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA III.1) IEPIRKUMA PROCEDŪRAS VEIDS
Cenu aptauja □
Atklāts konkurss ■
Slēgts konkurss □
Paātrināts slēgts konkurss □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir zināmi Jā □ Nē ■
Ja jālūdzu, punktā III.12 norādiet zināmo kandidātu nosaukumu
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
III.2) PIEDĀVĀJUMA IZVĒLES KRITĒRIJS (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo (-os) kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums □ , kas izvērtēts saskaņā ar
□ zemāk minētajiem kritērijiem (ja iespējams, lūdzu, norādiet īpatsvaru vai kritērijus dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja pamatotu iemeslu dēļ īpatsvaru norādīt nav iespējams)
□ kritēriji, kas minēti nolikumā, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas vai citos dokumentos
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
Cenas noteikšanas rādītāji (ja piemēro cenu aptauju)
Piedāvājums ar viszemāko līgumcenu
III.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
III.4) Priviliģētie līgumi (ja tādi paredzēti) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai pretendentiem, kas galvenokārt nodarbina invalīdus □
III.5) IDENTIFIKĀCIJAS NUMURS, KO IEPIRKUMAM PIEŠĶĪRIS PASŪTĪTĀJS RPP2008/01
III.6) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Paziņojuma publikācijas datums Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Iepriekš izsludinātā iepirkuma (ja tāds bijis) identifikācijas Nr. (ja piemēro sarunu procedūru)
III.7) NOSACĪJUMI, LAI SAŅEMTU NOLIKUMU UN CITU DOKUMENTĀCIJU (izņemot DIS)
Nolikumu un citu dokumentāciju var saņemt līdz
Datums 25 / 03 / 2008 (dd/mm/gggg) Darba laiks8.00 - 16.00
Dokumentus izsniedz par samaksu JĀ ■ NĒ □
Ja jā, cena (tikai cipariem)10,00 Valūta LVL
Maksājuma noteikumi un veidsskaidrā naudā maksājot pašvaldības kasē
III.8) VALODA(-AS), KURU(-AS) VAR IZMANTOT PIEDĀVĀJUMĀ VAI DALĪBAS PIETEIKUMĀ
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
III.9) IEROBEŽOJUMI ATTIECĪBĀ UZ KANDIDĀTU SKAITU, KURI TIKS UZAICINĀTI IESNIEGT PIEDĀVĀJUMUS VAI PIEDALĪTIES (slēgts konkurss, sarunu procedūra)
Paredzētais kandidātu skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, (ja tāds noteikts) , maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu
III.10) TERMIŅŠ, LĪDZ KURAM IESNIEDZAMI PIEDĀVĀJUMI VAI PIETEIKUMI 25 / 03 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 16.00
III.11) Piedāvājumu atvēršana 25 / 03 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 16.00
Vieta Rendas pagasta padome, "Vīgneri", Rendas pagasts, Kuldīgas rajons
III.12)PAPILDU INFORMĀCIJA(ja nepieciešams)
VI.4)ŠĪ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 21 / 01 / 2008 (dd/mm/gggg)