Rīdzinieki vairāk atbalsta Ziemeļu tuneļa, nevis Dienvidu tilta celtniecību
Lai gan Rīgas iedzīvotāju vidū nav vienprātības par to, kurš no Daugavas šķērsojumiem - Dienvidu tilts vai Ziemeļu tunelis - būtu būvējams pirmais, tomēr vairāk rīdzinieku uzskata, ka vispirms būtu jābūvē Ziemeļu tilts, liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra "SKDS" novembra vidū veiktās rīdzinieku aptaujas rezultāti.
Lai gan Rīgas iedzīvotāju vidū nav vienprātības par to, kurš no Daugavas šķērsojumiem - Dienvidu tilts vai Ziemeļu tunelis - būtu būvējams pirmais, tomēr vairāk rīdzinieku uzskata, ka vispirms būtu jābūvē Ziemeļu tilts, liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra "SKDS" novembra vidū veiktās rīdzinieku aptaujas rezultāti.
Ziemeļu šķērsojuma būvniecību par primāro uzskata 47,2% rīdzinieku, bet 37% uzskata, ka vispirms būtu jābūvē Dienvidu tilts. Savukārt 15,7% Rīgas iedzīvotāju nav viedokļa šajā jautājumā.
Kā ziņots, Rīgas dome iepriekšējā sasaukuma laikā pieņēma lēmumu par Daugavas jaunā šķērsojuma - Ziemeļu tuneļa celtniecību. Tomēr pēc pašvaldību vēlēšanām šā gada martā Rīgas jaunā vadība, paužot, ka Ziemeļu tuneļa celtniecība salīdzinājumā ar otra šķērsojuma - Dienvidu tilta celtniecību ilgtu krietni ilgāk uz izmaksātu dārgāk, uzskata, ka vispirms būtu jārisina jautājums par Dienvidu tilta celtniecību.
Domes vadība, tai skaitā domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss, kurš ir viens no aktīvākajiem Dienvidu tilta būvniecības aizstāvjiem un to pasludinājis par savu uzdevumu, gan noliedz, ka dome būtu atmetusi ideju celt Ziemeļu tuneli, norādot, ka abi šķērsojumi viens otru neizslēdzot.
Šajā sakarā ir uzsākti jau pirmie darbi - dome novembra sākumā atbalstīja jaunā Daugavas šķērsojuma - Dienvidu tilta - pievedceļa no Daugavas līdz Vienības gatvei detālā plānojuma izstrādes uzsākšanu. Savukārt domes Finansu departaments ir izsludinājis izsoli par tiesībām veikt Daugavas jaunā šķērsojuma - Ziemeļu tuneļa projektēšanas uzdevuma izstrādi.
Andrejs Mēters LETA
Copyright © LETA
Ziemeļu šķērsojuma būvniecību par primāro uzskata 47,2% rīdzinieku, bet 37% uzskata, ka vispirms būtu jābūvē Dienvidu tilts. Savukārt 15,7% Rīgas iedzīvotāju nav viedokļa šajā jautājumā.
Kā ziņots, Rīgas dome iepriekšējā sasaukuma laikā pieņēma lēmumu par Daugavas jaunā šķērsojuma - Ziemeļu tuneļa celtniecību. Tomēr pēc pašvaldību vēlēšanām šā gada martā Rīgas jaunā vadība, paužot, ka Ziemeļu tuneļa celtniecība salīdzinājumā ar otra šķērsojuma - Dienvidu tilta celtniecību ilgtu krietni ilgāk uz izmaksātu dārgāk, uzskata, ka vispirms būtu jārisina jautājums par Dienvidu tilta celtniecību.
Domes vadība, tai skaitā domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Kreituss, kurš ir viens no aktīvākajiem Dienvidu tilta būvniecības aizstāvjiem un to pasludinājis par savu uzdevumu, gan noliedz, ka dome būtu atmetusi ideju celt Ziemeļu tuneli, norādot, ka abi šķērsojumi viens otru neizslēdzot.
Šajā sakarā ir uzsākti jau pirmie darbi - dome novembra sākumā atbalstīja jaunā Daugavas šķērsojuma - Dienvidu tilta - pievedceļa no Daugavas līdz Vienības gatvei detālā plānojuma izstrādes uzsākšanu. Savukārt domes Finansu departaments ir izsludinājis izsoli par tiesībām veikt Daugavas jaunā šķērsojuma - Ziemeļu tuneļa projektēšanas uzdevuma izstrādi.
Andrejs Mēters LETA
Copyright © LETA