building.lv skaitļos

Lietotāji online22
Aktīvie uzņēmumi19585
Nozares ziņas33011
Rīgas mērs iepazīsies ar Dienvidu tilta un estakāžu izbūvi : building.lv - par būvniecību Latvijā

Rīgas mērs iepazīsies ar Dienvidu tilta un estakāžu izbūvi

Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks (TB/LNNK) šodien plkst.12 apmeklēs Dienvidu tilta būvlaukumu, lai izvērtētu patlaban nozīmīgākā Rīgas satiksmes infrastruktūras attīstības projekta celtniecību, aģentūru LETA informēja Birka preses sekretāre Inga Spriņķe.

Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks (TB/LNNK) šodien plkst.12 apmeklēs Dienvidu tilta būvlaukumu, lai izvērtētu patlaban nozīmīgākā Rīgas satiksmes infrastruktūras attīstības projekta celtniecību, aģentūru LETA informēja Birka preses sekretāre Inga Spriņķe.

Pēc tilta apskates Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvji informēs pilsētas mēru par satiksmes organizāciju pēc Dienvidu tilta pabeigšanas 2008.gada nogalē, kā arī par plānoto pievedceļu izbūvi līdz 2012.gadam.

Paveikta vairāk nekā puse Dienvidu tilta un estakāžu izbūves, aģentūrai LETA pastāstīja AS "Dienvidu tilts" pārstāve sabiedrisko attiecību jautājumos Laima Pļaviņa.

Daugavas labajā krastā darbi rit pie estakāžu būvniecības pāri Krasta un Maskavas ielai. Darbi ietver estakāžu betonēšanu, uzbēruma izveidi un inženierkomunikāciju pārlikšanu: lietus un saimniecības kanalizācijas pārlikšanu, ūdensvada pārlikšanu, gāzes apgādi, elektroapgādi.

Jau ziņots, ka Dienvidu tilta trases realizācija iedalīta trīs kārtās - līdz 2008., 2010. un 2012.gadam.

Pirmā kārta - līdz 2008.gadam - ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums ir 2,5 kilometri. Tā ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielai līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai. Estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.

Otrajā kārtā - līdz 2010.gadam - paredzēta Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcija. Lai nevajadzētu pārtraukt transporta būves funkciju, vispirms uzbūvēs jaunu četru braukšanas joslu pārvadu. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, rekonstruēs pašreizējo pārvadu, vienlaikus veiks Slāvu rotācijas apļa trīs līmeņu estakādes būvniecību.

Trešajā kārtā - līdz 2012.gadam - plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai. Tajā veidos divu līmeņu krustojumus ar Ziepniekkalna un Bauskas ielu. Ziepniekkalna ielu veidos kā galveno iebraukšanas maģistrāli Rīgā no dienvidu virziena.

Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāds projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā.


Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.