building.lv skaitļos

Lietotāji online22
Aktīvie uzņēmumi19067
Nozares raksti32977
Rīgas pilsētas būvvaldes klientu apkalpošanas centra vadītāja ir konkursa "Klientu lepnums 2010" finālā : building.lv - par būvniecību Latvijā

Rīgas pilsētas būvvaldes klientu apkalpošanas centra vadītāja ir konkursa "Klientu lepnums 2010" finālā

Rīgas pilsētas būvvaldes klientu apkalpošanas centra vadītāja ir konkursa "Klientu lepnums 2010"  finālā

Šodien, 27.oktobrī, viesnīcas "Tallink Riga", Elizabetes ielā 24, konkursa "Klientu lepnums 2010" finālā par labākā klientu servisa speciālista titulu un cīnīsies Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centra vadītāja Vita Kokina.

autors: Rīgas pilsētas būvvaldes klientu apkalpošanas centra vadītāja ir konkursa "Klientu lepnums 2010"  finālā
Foto: Rīgas pilsētas būvvaldes klientu apkalpošanas centra vadītāja ir konkursa "Klientu lepnums 2010"  finālā; autors: Rīgas pilsētas būvvaldes klientu apkalpošanas centra vadītāja ir konkursa "Klientu lepnums 2010"  finālā
Šodien, 27.oktobrī, viesnīcas "Tallink Riga", Elizabetes ielā 24, konkursa "Klientu lepnums 2010" finālā par labākā klientu servisa speciālista titulu un cīnīsies Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centra vadītāja Vita Kokina.
Finālā pēc divām atlases kārtām, sniedzot divu problēmsituāciju risinājumus un atbildot uz jautājumiem telefonintervijā, ir iekļuvuši un par labākā klientu servisa titulu cīnīsies pieci labākie klientu servisa speciālisti: Vita Kokina no "Rīgas pilsētas būvvaldes", Vineta Šlautere no "Tele2", Solvita Petrovska no "Premium Medical", Karina Degtjarova no "Swedbankas", Ieva Plitniece no "Nordea Bankas". Kopumā savu dalību pieteica 118 klientu servisa speciālisti. Finālisti žūrijas un konferences "Laba Servisa Dienas X" skatītāju klātbūtnē demonstrēs savas profesionālās iemaņas, risinot dažādas klientu servisa konfliktsituācijas.
Vērtējot konkursam iesūtītos pieteikumus, tika ņemts vērā speciālistu radošums, komunikācijas prasmes, spēja ieklausīties klientā un spēja risināt situāciju, pieņemot objektīvu lēmumu. Finālā speciālistu atbildes vērtēs žūrijas komisija, kuras sastāvā ir Ingrīda Rone, SIA Lattelecom personāla vadības  direktore, Aldis Gulbis, Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības Kameras padomes loceklis un pakalpojumu padomes vadītājs, psiholoģe Jolanta Cihanoviča, Elīna Egle, Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektore, Ilze Kronberga, TNS Latvia lielo klientu direktore, Henriks Danusēvičs, Latvijas Tirgotāju asociācijas priekšsēdētājs.
Konkursa "Klientu Servisa Lepnums 2010" mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā, kā arī veicināt klientu servisa kvalitātes celšanu Latvijas uzņēmumos kopumā. Projekta galvenie partneri ir AS "Swedbank", SIA "Lattelecom" un Rīgas dome. Konkursu organizē www.labsserviss.lv konferences "Laba Servisa Dienas X" ietvaros.
Konkurss "Klientu Servisa Lepnums 2010" Latvijā notiek pirmo reizi, lielākais pieteikumu skaits iesniegts no Lattelecom, Swedbank, Nordea Bankas un Tele2 klientu apkalpošanas speciālistiem. Līdzās minētajiem uzņēmumiem, konkursa pirmajai kārtai saņemti pieteikumi arī no (alfabētiskā secībā): Baltijas apdrošināšanas Nams, BTA apdrošināšana, Čili Pica, Danske Bank, Discounter Clothing, DPD Latvija, Hotel Bergs & Rūmenes Muiža, Hotel Jūrmala SPA, Infopols, Interinfo Latvija, IT Latvija, KID restorāns, Point Transactions, PostService, Premium Medical, R&D apdrošināšanas brokers, Sportland, Steiku Haoss, Tallink Hotels, Sixt.

Rīgas pilsētas būvvaldes
Sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
tālr. 67105933,
kristine.petersone@riga.lv

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.