building.lv skaitļos

Lietotāji online19
Aktīvie uzņēmumi19830
Nozares ziņas33032
Rīgas satiksme projektēs un būvēs slēgtos tenisa kortus : building.lv - par būvniecību Latvijā

Rīgas satiksme projektēs un būvēs slēgtos tenisa kortus

Rīgas satiksme projektēs un būvēs slēgtos tenisa kortus
Foto: Rīgas satiksme projektēs un būvēs slēgtos tenisa kortus

Rīgas pilsētas būvvalde nolēmusi izsniegt plānošanas un arhitektūras uzdevumu SIA Rīgas satiksme sporta kompleksam Ezermalas ielā 30.

Rīgas pilsētas būvvalde nolēmusi izsniegt plānošanas un arhitektūras uzdevumu SIA Rīgas satiksme sporta kompleksam Ezermalas ielā 30.

Būvvaldes padomes sēdes protokolā ir runa par sporta kompleksa jaunbūvi Ezermalas ielā 30, kam skiču projektu izstrādājusi SIA 8.A.M.. konstatējusi nepieciešamību Publiskās apspriešanas procedūra nav nepieciešama, jo ēka būtiski nepasliktina iedzīvotāju sadzīves apstākļus, nesamazina nekustamā īpašuma vērtību un neietekmē vidi.

Būvvaldes padome nolēmusi izdot plānošanas un arhitektūras uzdevumu ar nosacījumu, ka ēkas fasādei jābūt atbildtošai apkārtējai videi. Vienlaidus apjoms jāsadala mazākās daļās, nav pieņemama vienlaidus fasādes struktūra. Projektu būvvaldes padome izskatīs vēlreiz, kad tas būs meta stadijā.

Šobrīd Ezermalas ielā 30 atrodas Rīgas satiksmei piederoši vaļējie tenisa korti, ko toreizējais Tramvaju un trolejbusu trests (TTT) uzbūvēja pagājušā gadsimta 50. gados.

Tolaik tie bijuši pirmie tenisa korti Rīgā, Db pastāstīja SIA Rīgas satiksme preses sekretāre Iluta Bērziņa. Vēlāk korti piederēta Tramvaju un trolejbusu pārvaldei (TTP), bet, apvienojoties uzņēmumiem, tie nonāca Rīgas satiksmes rīcībā. «Objektu izdevās paturēt RS rīcībā, neskatoties uz tā izdevīgo atrašanās vietu. Ir pieņemts konceptuāls lēmums par to, ka objekts tiks saglabāts tā sākotnējā statusā – kā sporta, t.i. tieši tenisa bāze,» izteicās I.Bērziņa.

Tenisa bāze pilnībā sevi atpelna šobrīd, pat gūst nedaudz lielākus ieņēmumus nekā ir tās apsaimniekošanas izdevumi. Apsaimniekošanu veic Rīgas satiksmes arodbiedrība. Taču, ņemot vērā īso sezonu vaļēju kortu izmantošanai, uzņēmums vēlas būvēt slēgtos kortus, kuru projektēšana varētu ilgt 3 — 4 gadus, tikai pēc tam varētu sākties būvniecība.

«Pilnīgi nav nekādas steigas attiecībā uz šo projektu un nav pamata domāt, ka to finansēs no Rīgas satiksmes budžeta. Tiks meklēts finansējuma modelis,» izteicās I.Bērziņa, gan tuvāk nepaskaidrojot, kāds tas varētu būt.


Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.