building.lv skaitļos

Lietotāji online52
Aktīvie uzņēmumi20301
Nozares ziņas33061
SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" sarūk parādnieku skaits, uzņēmumam ir attīstības vīzija : building.lv - par būvniecību Latvijā

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" sarūk parādnieku skaits, uzņēmumam ir attīstības vīzija

SIA
Foto: SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" sarūk parādnieku skaits, uzņēmumam ir attīstības vīzija

Rīgas domes Mājokļu un vides komiteja ceturtdien, 17. aprīlī, iepazinās ar SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) apkopotajiem datiem par uzņēmuma klientu parādiem, kā arī attīstības vīziju.


Uzņēmums plāno uzlabot gan pārvaldību, gan komunikāciju, gan arī rentabilitāti. RNP iecerējis veikt funkcionālo auditu, finanšu un likumības auditu, sagatavot procedūru rokasgrāmatu un ieviest kvalitātes vadības struktūrvienību. Tāpat ir plānots uzlabot komunikāciju, gan sniedzot atbildes iedzīvotājiem, gan izmantojot dažādus komunikācijas kanālus, gan sadarbību ar māju vecākajiem. Rentabilitātes palielināšanai tiks pilnveidots parādu atgūšanas process, paplašināts pakalpojumu apjoms un uzsāktas jaunas aktivitātes.

"Uzņēmuma vīzija rāda, ka tā vadība ir stabila un, nomainot valdes priekšsēdētāju, esam ieguvuši virkni jaunu ideju, kā uzlabot namu apsaimniekošanu. Tas ir gan jaunu dažādu iedzīvotājiem nepieciešamu pakalpojumu piedāvājums, gan iecere iesaistīties elektroenerģijas tirgū, un piedāvāt interneta un televīzijas pakalpojumus," saka Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas priekšsēdētājs Vjačeslavs Stepaņenko.

Gada laikā RNP ir samazinājies gan parādnieku skaits, gan parādu kopsumma. Ja 2012. gada 31. decembrī debitoru parāds par dzīvojamo māju pārvaldīšanu un saņemtajiem pakalpojumiem bija Ls 33,97 milj. apmērā, tad 2013. gada 31. decembrī tas bija samazinājies par Ls 3,7 milj. un sasniedza Ls 30,27 milj. Būtiski, ka neveidojās papildus uzkrājumi šaubīgajiem debitoru parādiem. Vienlaikus gada laikā ir samazinājies parādnieku skaits. 2012. gada 31. decembrī RNP parādā bija 40 192 klienti, savukārt 2013. gada 31. decembrī to skaits bija 36 158.

Pērn RNP, veicot mērķtiecīgu darbu ar parādniekiem, ir sasniegusi pozitīvas izmaiņas rēķinu apmaksas disciplīnā. Tas panākts daudzu mērķtiecīgi un saskaņoti veiktu darbību rezultātā, piemēram, piedāvājot klientiem tādus pakalpojumus kā atliktais maksājums jeb izlīgums, iespēju noslēgt pārvaldīšanas līgumu ar zemāku līgumsoda likmi – 0,1%, kā arī regulāri atgādinot par nenokārtotām parādsaistībām.

Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.