SIA "Gādība" plāno ņemt kredītu Daugavpils autotransporta mezgla būvniecībai
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbu turpināšanai SIA "Gādība" plāno ņemt ar valsts budžeta līdzekļiem garantētu kredītu aptuveni 500 000 latu apmērā, aģentūru LETA informēja SIA "Gādība" komercdirektors Jevgeņijs Vasiļjevs.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbu turpināšanai SIA "Gādība" plāno ņemt ar valsts budžeta līdzekļiem garantētu kredītu aptuveni 500 000 latu apmērā, aģentūru LETA informēja SIA "Gādība" komercdirektors Jevgeņijs Vasiļjevs.
Pēc Vasiļjeva teiktā, šāds lēmums pieņemts, lai SIA "Gādība" jau šogad veiktu maksimāli iespējamo būvdarbu apjomu.
Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, "Gādība" līdz šī gada beigām Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbu ietvaros plāno izpildīt celtniecības darbus par 780 000 latu. Līdz 1.novembrim veikti darbi par 510 000 latu. Kopējās autotransporta mezgla izbūves 1.kārtas izmaksas ir 1,3 miljoni latu, darbus plānots pabeigt nākamgad. Kopumā projektu paredzēts realizēt divos trijos gados.
Kā LETA jau ziņoja, neskatoties uz to, ka Daugavpils autotransporta mezgla pirmās kārtas būvdarbiem valsts piešķirtie līdzekļi jau ir apgūti, SIA "Gādība" turpina būvēt šo objektu uz parāda. Iepriekš Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla celtniecībai šogad piešķīra Ls 280 000 mērķdotāciju.
Papildu finansējums Daugavpils ceļu izbūvei Valsts autoceļu fondā (VAF) pagaidām nav paredzēts.
Jau vairākkārt ziņots, ka Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas ar esošajiem tiltiem rekonstrukcija.
Eksperti lēš, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA
Pēc Vasiļjeva teiktā, šāds lēmums pieņemts, lai SIA "Gādība" jau šogad veiktu maksimāli iespējamo būvdarbu apjomu.
Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, "Gādība" līdz šī gada beigām Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbu ietvaros plāno izpildīt celtniecības darbus par 780 000 latu. Līdz 1.novembrim veikti darbi par 510 000 latu. Kopējās autotransporta mezgla izbūves 1.kārtas izmaksas ir 1,3 miljoni latu, darbus plānots pabeigt nākamgad. Kopumā projektu paredzēts realizēt divos trijos gados.
Kā LETA jau ziņoja, neskatoties uz to, ka Daugavpils autotransporta mezgla pirmās kārtas būvdarbiem valsts piešķirtie līdzekļi jau ir apgūti, SIA "Gādība" turpina būvēt šo objektu uz parāda. Iepriekš Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla celtniecībai šogad piešķīra Ls 280 000 mērķdotāciju.
Papildu finansējums Daugavpils ceļu izbūvei Valsts autoceļu fondā (VAF) pagaidām nav paredzēts.
Jau vairākkārt ziņots, ka Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas ar esošajiem tiltiem rekonstrukcija.
Eksperti lēš, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA