SIA "Gādība" uz parāda turpina būvēt Daugavpils autotransporta mezglu
Neskatoties uz to, ka Daugavpils autotransporta mezgla pirmās kārtas būvdarbiem valsts piešķirtie līdzekļi jau ir apgūti, bet jauni vēl nav piešķirti, SIA "Gādība" uz parāda turpina būvēt šo objektu, aģentūru LETA informēja SIA "Gādība" komercdirektors Jevgēnijs Vasiļjevs.
Neskatoties uz to, ka Daugavpils autotransporta mezgla pirmās kārtas būvdarbiem valsts piešķirtie līdzekļi jau ir apgūti, bet jauni vēl nav piešķirti, SIA "Gādība" uz parāda turpina būvēt šo objektu, aģentūru LETA informēja SIA "Gādība" komercdirektors Jevgēnijs Vasiļjevs.
Parāds par izpildītajiem darbiem patlaban sasniedz 70 000 latu. Ja tuvākajā laikā netiks piešķirti papildu līdzekļi būvdarbu veikšanai, mēneša beigās parāda summa sasniegs 200 000 latu, skaidroja Vasiļjevs.
LETA jau informēja, ka Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla būvniecībai šogad piešķīra 280 000 latu lielu mērķdotāciju.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja Saeimas deputāts Jānis Lāčplēsis, patlaban valdībā tiek lemts par papildu finansējuma piešķiršanu minētajam projektam. Pēc Lāčplēša teiktā, gan satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs, gan Ministru prezidents Andris Bērziņš pret šo problēmu attiecas ar izpratni un ir izrādījuši vēlmi atrast autotransporta mezgla būvdarbu turpināšanai nepieciešamos līdzekļus. Lai gan pagaidām neesot īsti skaidrs, kur tos ņemt, Lāčplēsis pauda cerību, ka līdzekļi tomēr tiks atrasti.
Jau ziņots, ka autotransporta mezgls savienos Daugavpils centru ar Jaunās forštates mikrorajonu. Tā pirmās kārtas izmaksas ir aptuveni 1,3 miljoni latu.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas ar esošajiem tiltiem rekonstrukcija. Šos darbus plānots pabeigt līdz 31.oktobrim.
Eksperti prognozē, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA
Parāds par izpildītajiem darbiem patlaban sasniedz 70 000 latu. Ja tuvākajā laikā netiks piešķirti papildu līdzekļi būvdarbu veikšanai, mēneša beigās parāda summa sasniegs 200 000 latu, skaidroja Vasiļjevs.
LETA jau informēja, ka Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla būvniecībai šogad piešķīra 280 000 latu lielu mērķdotāciju.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja Saeimas deputāts Jānis Lāčplēsis, patlaban valdībā tiek lemts par papildu finansējuma piešķiršanu minētajam projektam. Pēc Lāčplēša teiktā, gan satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs, gan Ministru prezidents Andris Bērziņš pret šo problēmu attiecas ar izpratni un ir izrādījuši vēlmi atrast autotransporta mezgla būvdarbu turpināšanai nepieciešamos līdzekļus. Lai gan pagaidām neesot īsti skaidrs, kur tos ņemt, Lāčplēsis pauda cerību, ka līdzekļi tomēr tiks atrasti.
Jau ziņots, ka autotransporta mezgls savienos Daugavpils centru ar Jaunās forštates mikrorajonu. Tā pirmās kārtas izmaksas ir aptuveni 1,3 miljoni latu.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas ar esošajiem tiltiem rekonstrukcija. Šos darbus plānots pabeigt līdz 31.oktobrim.
Eksperti prognozē, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA