SIA "Nams": iedzīvotāji pozitīvi vērtē Dienvidu tilta pievadceļu projektu
Sabiedriskajā apspriešanā iedzīvotāji kopumā pozitīvi tika vērtējuši Dienvidu tilta Rīgā pievadceļu projektu, aģentūrai LETA apgalvoja pievadceļu projekta izstrādātāja, SIA "Nams" teritoriju plānotājs Andris Lācis.
Sabiedriskajā apspriešanā iedzīvotāji kopumā pozitīvi tika vērtējuši Dienvidu tilta Rīgā pievadceļu projektu, aģentūrai LETA apgalvoja pievadceļu projekta izstrādātāja, SIA "Nams" teritoriju plānotājs Andris Lācis.
Iedzīvotāji pauduši cerību, ka Dienvidu tilta būvniecība dos tiem iespēju pievienoties pilsētas komunikāciju tīkliem un saņemt izdevīgas kompensācijas, stāstīja Lācis.
Izbūvējot tilta pievadceļus, nāksies izmantot vairāku iedzīvotāju privātīpašumu - šī iedzīvotāju daļa cer, ka pašvaldība izmaksās tiem kompensāciju vai ierādīs zemi citā, izdevīgākā vietā. Līdz šim teritorija bijusi apzīmēta kā dabas pamatnes teritorija, kas nozīmē, ka apbūve šeit bijusi ierobežota, teica Lācis.
Kā stāstīja Lācis, sabiedriskās apspriešanas laikā iedzīvotāji interesējušies arī par to, vai līdz ar tilta uzcelšanu tiks ieviesti jauni sabiedriskā transporta maršruti.
Sabiedriskajā apspriešanā kopumā piedalījušies ap 60 iedzīvotāji.
Kā ziņots, 12.novembrī notika noslēguma sabiedriskā apspriešana par SIA "Nams" izstrādāto detālā plānojuma projektu Dienvidu tilta pār Daugavu pievadceļa posmam no Daugavas līdz Vienības gatvei.
Dienvidu tilta pār Daugavu celtniecībā paredzēts ieguldīt 85 119 393 latus. Konkursā par Dienvidu tilta pār Daugavu 1.kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību uzvarēja pilnsabiedrība "Dienvidu tilts". Šobrīd norit Dienvidu tilta pār Daugavu detālā plānojuma izstrāde.
Dienvidu tilta projektēšana un šķērsojuma būvniecība tiek plānota 2004.gadā. Estakādes būvniecība pāri Krasta un Maskavas ielai iecerēta 2005.gadā, bet estakādes būvniecība Slāvu rotācijas aplī un Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcija - 2006.gadā. Bauskas ielas posmu līdz Vienības gatvei un estakādi krustojumā ar Ziepniekkalna ielu plānots uzbūvēt 2007.gadā.
Iedzīvotāji pauduši cerību, ka Dienvidu tilta būvniecība dos tiem iespēju pievienoties pilsētas komunikāciju tīkliem un saņemt izdevīgas kompensācijas, stāstīja Lācis.
Izbūvējot tilta pievadceļus, nāksies izmantot vairāku iedzīvotāju privātīpašumu - šī iedzīvotāju daļa cer, ka pašvaldība izmaksās tiem kompensāciju vai ierādīs zemi citā, izdevīgākā vietā. Līdz šim teritorija bijusi apzīmēta kā dabas pamatnes teritorija, kas nozīmē, ka apbūve šeit bijusi ierobežota, teica Lācis.
Kā stāstīja Lācis, sabiedriskās apspriešanas laikā iedzīvotāji interesējušies arī par to, vai līdz ar tilta uzcelšanu tiks ieviesti jauni sabiedriskā transporta maršruti.
Sabiedriskajā apspriešanā kopumā piedalījušies ap 60 iedzīvotāji.
Kā ziņots, 12.novembrī notika noslēguma sabiedriskā apspriešana par SIA "Nams" izstrādāto detālā plānojuma projektu Dienvidu tilta pār Daugavu pievadceļa posmam no Daugavas līdz Vienības gatvei.
Dienvidu tilta pār Daugavu celtniecībā paredzēts ieguldīt 85 119 393 latus. Konkursā par Dienvidu tilta pār Daugavu 1.kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību uzvarēja pilnsabiedrība "Dienvidu tilts". Šobrīd norit Dienvidu tilta pār Daugavu detālā plānojuma izstrāde.
Dienvidu tilta projektēšana un šķērsojuma būvniecība tiek plānota 2004.gadā. Estakādes būvniecība pāri Krasta un Maskavas ielai iecerēta 2005.gadā, bet estakādes būvniecība Slāvu rotācijas aplī un Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcija - 2006.gadā. Bauskas ielas posmu līdz Vienības gatvei un estakādi krustojumā ar Ziepniekkalna ielu plānots uzbūvēt 2007.gadā.