building.lv skaitļos

Lietotāji online42
Aktīvie uzņēmumi19067
Nozares raksti32977
SIA VIVACOLOR apbalvo 10 gadu lielākos klientus reģionos : building.lv - par būvniecību Latvijā

SIA VIVACOLOR apbalvo 10 gadu lielākos klientus reģionos

Krāsu ražotne VIVACOLOR, atzīmējot uzņēmuma pastāvēšanas Latvijā 10 gadus, ir izvirzījusi un apbalvojusi ar VIVĀM Latvijas reģionu lielākos klientus.

Krāsu ražotne VIVACOLOR, atzīmējot uzņēmuma pastāvēšanas Latvijā 10 gadus, ir izvirzījusi un apbalvojusi ar VIVĀM Latvijas reģionu lielākos klientus. VIVACOLOR lielākais klients Kurzemē ir SIA Tirgonis ( Liepāja) Vidzemē- A/S SCO Centrs (Valmiera), Zemgalē- SIA Interjers A (Jelgava) un Latgalē- SIA K & R 2000 (Jēkabpils), kurš ieguva arī uzticamākā klienta balvu.

"10 gadu pastāvēšana laikā mūs panākumi lielā mērā ir bijuši atkarīgi no mūsu sadarbības partneriem, klientiem, kā arī reģionālajiem pārstāvjiem. Tādēļ, atzīmējot šo mūsu pastāvēšanas posmu, mēs vēlējāmies paust īpašu pateicību mūsu lielākajiem reģionālajiem klientiem, " uzsver Valentīns Kokorēvičs, SIA VIVACOLOR viceprezidents.

Kā uzņēmuma importētās produkcijas lielākie tirgotāji 10 gadu laikā tika sumināti: SIA Famar- Desi par Tikkurila produktu pārdošanu, SIA Nelss- veiksmīgākais Hammerite produktu tirgotājs, SIA Krāsu Serviss par Scanspac špakteļtepju tirgošanu, A/S Rautakesko par Johns Manville stikla šķiedru tapešu un SIA Saimnieks Serviss par ANZA profesionālo darbarīku izplatīšanu.

VIVACOLOR Latvija apgrozījums 10 gadu laikā ir pieaudzis no LVL 810 000 līdz LVL 4 192 000. VIVACOLOR aizņem 12,3% Latvijas krāsu tirgus, vērtējot pēc saražotās krāsas apjoma litros. Savukārt, Baltijā VIVACOLOR pieder 30% tirgus. SIA VIVACOLOR izvēlētā darbības stratēģija ir ļāvusi uzņēmuma kļūt par vienu no vadošajām krāsu ražotnēm Latvijā, apkopojot 10 gadu darbības rezultātus, ir secinājusi uzņēmuma vadība.

Kā liecina SIA VIVACOLOR novērojumi, būtiski ir mainījusies Latvijas patērētāju uzvedība. Krāsu patēriņš 10 gadu laikā no 2-3 litriem uz cilvēku gadā ir pieaudzis līdz 5-6 litriem, vēl arvien ievērojami atpaliekot no Skandināvijas valstu rādītājiem - 15-16 litri. Patērētājus kopumā raksturo divas iezīmes: krāsu tirgus ir cenu jūtīgs un galvenais krāsu izvēles faktors mazumpircējam ir cena. Vienlaikus Latvijas patērētāji, īpaši profesionāļu tirgus, pretstatā Skandināvijas patērētājiem, ir izveidojuši augstus darba un kvalitātes standartus un krāsošanas tradīcijas. Tādēļ Latvijas tirgu var raksturot kā tirgu ar ļoti augstiem krāsu kvalitātes standartiem.

Nākotnē SIA VIVACOLOR plāno veikt ievērojamas investīcijas krāsu ražotnes sagatavošanai ES normām, kas stāsies spēkā 2007-2010 gadā. Šis laika posms nesīs jaunas izmaiņas Latvijas krāsu tirgū, jo to būs spiestas pamest tās ražotnes, kuras neinvestēs savā attīstībā, kā arī lētās, importētās krāsas, kas neatbildīs ES kvalitātes normām.

SIA VIVACOLOR ir otrs lielākais krāsu ražotājs Latvijā un Baltijas vadošā krāsu ražotne. Uzņēmumam pirmajam Latvijā tika piešķirts kvalitātes sertifikāts ISO 14001, kas apzīmē videi draudzīgu ražošanas uzņēmumu un kas kalpo par augstu tehnoloģiju ražotnes apliecinātāju. Par vienu no sava darba posmiem, SIA VIVACOLOR uzskata tirgus izpēti un analīzi, kas sniedz informāciju par turpmākās darbības stratēģiju.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.