SIA būvfirma "Ceļi un Tilti" modernizēs asfaltbetona rūpnīcu Rēzeknes rajonā
SIA būvfirma "Ceļi un Tilti" iecerējusi modernizēt pirms aptuveni desmit gadiem izveidoto asfaltbetona rūpnīcu Rēzeknes rajona Burzovā.
SIA būvfirma "Ceļi un Tilti" iecerējusi modernizēt pirms aptuveni desmit gadiem izveidoto asfaltbetona rūpnīcu Rēzeknes rajona Burzovā.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja SIA "Ceļi un Tilti" tehniskais direktors Kārlis Driķis, patlaban tirgū vērojams liels asfalta pieprasījums, kas rada nepieciešamību paaugstināt ražotnes jaudu. Pēc rūpnīcas modernizācijas tās jauda palielinātos no 110 tonnām asfalta stundā - līdz vismaz 160 tonnām.
Uzņēmumā lēš, ka asfaltbetona rūpnīcas modernizācijas kopējās izmaksas sasniegs 1,5 miljonus eiro (1.05 miljoni latu). Driķis prognozē, ka uzņēmuma izstrādātais projekts gūs ES struktūrfondu atbalstu un ražotnes modernizācijai tiks piešķirts ES finansiālais atbalsts.
Plānots, ka būvniecības darbi jāpabeidz līdz 2007.gada 30.aprīlim.
SIA "Ceļi un Tilti" norādīja, ka būvfirmai šogad izdevies uzvarēt vairākos konkursos par objektu būvniecību. Tā uzņēmums rekonstruē 10 km garu ceļa Kārsava-Ludza-Ezernieki posmu, kā arī uzvarējusi konkursā par Greivuļu krustojuma apvedceļa izbūvi Rēzeknes rajonā, kas ir viens no Latvijas autoceļu "melnajiem punktiem". Uzņēmums iesaistījies arī Valsts Robežsardzes koledžas teritorijas labiekārtošanas darbos un rekonstruē 9 km ceļa Madona-Varakļāni posmu, kā arī strādā citos objektos.
SIA "Ceļi un Tilti" secina, ka šogad veikto būvdarbu apjoms varētu palielināties aptuveni 2 reizes.
Vidējā asfaltbetona cena SIA "Ceļi un Tilti" ir 30 lati par tonnu (plus PVN).
SIA būvfirma "Ceļi un Tilti" veic autoceļu būvi, remontu un labiekārtošanu, nodarbojas ar asfalta ražošanu, smilts-grants karjeru izstrādi.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja SIA "Ceļi un Tilti" tehniskais direktors Kārlis Driķis, patlaban tirgū vērojams liels asfalta pieprasījums, kas rada nepieciešamību paaugstināt ražotnes jaudu. Pēc rūpnīcas modernizācijas tās jauda palielinātos no 110 tonnām asfalta stundā - līdz vismaz 160 tonnām.
Uzņēmumā lēš, ka asfaltbetona rūpnīcas modernizācijas kopējās izmaksas sasniegs 1,5 miljonus eiro (1.05 miljoni latu). Driķis prognozē, ka uzņēmuma izstrādātais projekts gūs ES struktūrfondu atbalstu un ražotnes modernizācijai tiks piešķirts ES finansiālais atbalsts.
Plānots, ka būvniecības darbi jāpabeidz līdz 2007.gada 30.aprīlim.
SIA "Ceļi un Tilti" norādīja, ka būvfirmai šogad izdevies uzvarēt vairākos konkursos par objektu būvniecību. Tā uzņēmums rekonstruē 10 km garu ceļa Kārsava-Ludza-Ezernieki posmu, kā arī uzvarējusi konkursā par Greivuļu krustojuma apvedceļa izbūvi Rēzeknes rajonā, kas ir viens no Latvijas autoceļu "melnajiem punktiem". Uzņēmums iesaistījies arī Valsts Robežsardzes koledžas teritorijas labiekārtošanas darbos un rekonstruē 9 km ceļa Madona-Varakļāni posmu, kā arī strādā citos objektos.
SIA "Ceļi un Tilti" secina, ka šogad veikto būvdarbu apjoms varētu palielināties aptuveni 2 reizes.
Vidējā asfaltbetona cena SIA "Ceļi un Tilti" ir 30 lati par tonnu (plus PVN).
SIA būvfirma "Ceļi un Tilti" veic autoceļu būvi, remontu un labiekārtošanu, nodarbojas ar asfalta ražošanu, smilts-grants karjeru izstrādi.