Sāk Rīgas TEC-1 rekonstrukcijai nepieciešamo turbīnu piegādi
Šodien paredzēts sākt rekonstruējamai VAS "Latvenergo" Rīgas pirmajai termoelektrocentrālei (TEC-1) nepieciešamo turbīnu piegādi, kas kopumā ilgs trīs dienas. Iekārtu piegādei no Zviedrijas tiks izmantots Rīgas brīvostas industriālais biznesa parks "Vega".
Šodien paredzēts sākt rekonstruējamai VAS "Latvenergo" Rīgas pirmajai termoelektrocentrālei (TEC-1) nepieciešamo turbīnu piegādi, kas kopumā ilgs trīs dienas. Iekārtu piegādei no Zviedrijas tiks izmantots Rīgas brīvostas industriālais biznesa parks "Vega".
Kā uzsvēra parka viceprezidents Juris Ķirsis, šī ir diezgan reta kravas operācija. Lai turbīnas nogādātu Rīgas TEC-1, paredzēts demontēt daļu no industriālā parka žoga un vairākās vietās uz laiku noņemt tramvaju elektropiegādes vadus.
Turbīnu svars pārsniedz 100 tonnas. Gabarīta un svara ziņā milzīgās turbīnas tikšot pārvietotas ar speciāliem treileriem pa īpaši izstrādātu maršrutu tikai naktīs, lai netraucētu Rīgas satiksmi. Maršruts vairākās vietās šķērso tramvaja maršrutu, informēja Ķirsis.
Vakar industriālā parka darbinieki pārbaudīja un sagatavoja piestātni kuģa pietauvošanai. Piegādāšana no Zviedrijas un pārvietošanas process notiks sadarbībā ar loģistikas kompāniju "Kuehne&Nagel".
Kā ziņots, septembra sākumā bija pabeigta rekonstruējamās Rīgas TEC-1 pamatu izbūve un turpinājās galvenā korpusa, ķīmijas ceha ēku un iekārtu celtniecības un montāžas darbi, kā arī gāzes kompresoru stacijas, dīzeļdegvielas tvertnes un gāzes vada montāža.
Saskaņā ar pašreizējo Rīgas TEC-1 rekonstrukcijas plānu tās modernizācijā paredzēts ieguldīt aptuveni 70 miljonus latu. Tā kā TEC-1 iekārtas ir morāli un fiziski nolietojušās, rekonstrukcijas projektā paredzēts stacijas neapbūvētajā teritorijā izbūvēt jaunu videi draudzīgu energobloku. Rekonstrukciju plānots pabeigt 2005.gada rudenī.
Rekonstruējot Rīgas TEC-1, tiks palielināts siltumapgādes drošums Rīgas Daugavas labā krasta patērētājiem, kā arī tiks atrisināti vairāki ar vides prasībām saistīti jautājumi nākotnē.
Kā uzsvēra parka viceprezidents Juris Ķirsis, šī ir diezgan reta kravas operācija. Lai turbīnas nogādātu Rīgas TEC-1, paredzēts demontēt daļu no industriālā parka žoga un vairākās vietās uz laiku noņemt tramvaju elektropiegādes vadus.
Turbīnu svars pārsniedz 100 tonnas. Gabarīta un svara ziņā milzīgās turbīnas tikšot pārvietotas ar speciāliem treileriem pa īpaši izstrādātu maršrutu tikai naktīs, lai netraucētu Rīgas satiksmi. Maršruts vairākās vietās šķērso tramvaja maršrutu, informēja Ķirsis.
Vakar industriālā parka darbinieki pārbaudīja un sagatavoja piestātni kuģa pietauvošanai. Piegādāšana no Zviedrijas un pārvietošanas process notiks sadarbībā ar loģistikas kompāniju "Kuehne&Nagel".
Kā ziņots, septembra sākumā bija pabeigta rekonstruējamās Rīgas TEC-1 pamatu izbūve un turpinājās galvenā korpusa, ķīmijas ceha ēku un iekārtu celtniecības un montāžas darbi, kā arī gāzes kompresoru stacijas, dīzeļdegvielas tvertnes un gāzes vada montāža.
Saskaņā ar pašreizējo Rīgas TEC-1 rekonstrukcijas plānu tās modernizācijā paredzēts ieguldīt aptuveni 70 miljonus latu. Tā kā TEC-1 iekārtas ir morāli un fiziski nolietojušās, rekonstrukcijas projektā paredzēts stacijas neapbūvētajā teritorijā izbūvēt jaunu videi draudzīgu energobloku. Rekonstrukciju plānots pabeigt 2005.gada rudenī.
Rekonstruējot Rīgas TEC-1, tiks palielināts siltumapgādes drošums Rīgas Daugavas labā krasta patērētājiem, kā arī tiks atrisināti vairāki ar vides prasībām saistīti jautājumi nākotnē.