Sākas kampaņa "Uzslavē labu servisu!"
No šodienas līdz 31.martam Latvijā norisināsies kampaņa "Uzslavē labu servisu!", kurā piedalīsies vairāk nekā 500 klientu apkalpošanas servisu, tai skaitā pašvaldības, banku filiāles, veikalu ķēdes, sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi, kā arī veselības un skaistumkopšanas iestādes.
No šodienas līdz 31.martam Latvijā norisināsies kampaņa "Uzslavē labu servisu!", kurā piedalīsies vairāk nekā 500 klientu apkalpošanas servisu, tai skaitā pašvaldības, banku filiāles, veikalu ķēdes, sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi, kā arī veselības un skaistumkopšanas iestādes.
Projekta "labsserviss.lv" vadītāja Linda Liepiņa iepriekš aģentūru LETA informēja, ka kampaņas dalībniekus varēs pazīt pēc to telpās izvietotajiem kampaņas atribūtiem ar aicinājumu uzslavēt un novērtēt labo servisu.
Visvairāk kampaņas laikā uzslavētās kompānijas tiks apbalvotas konferencē "Laba servisa dienas V", kas notiks 3.aprīlī un 4.aprīlī viesnīcā "Reval Hotel Latvija".
Desmit visvairāk uzslavētās kompānijas saņems diplomus un speciālas durvju uzlīmes ar smaidošu sejiņu, kas liecina, ka klienti augstu novērtē šīs kompānijas servisa līmeni.
Pamanot labu servisu un lielisku apkalpošanu, kampaņas lakā var sniegt pozitīvas atsauksmes, piezvanot uz informatīvo tālruni 1180, sūtot e-pastu uz "info@labsserviss.lv" vai arī aizpildot anketu mājaslapā "www.labsserviss.lv".
Jau ziņots, ka kampaņā "Uzslavē labu servisu!" piedalīsies bankas "DNB Nord" un "Latvijas Hipotēku un zemes banka", sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi "Vēl vairāk saules", "Čili pica", "Double Coffee", informācijas tehnoloģiju uzņēmumi "Capital", "Copypro", "Birotech", skaistuma un veselības aprūpētāji "Bluebox", "Starptautiskā manikīra skola", "Vision Express Optika", automobiļu tirgotājs "Adam Auto", viesnīca "Grīziņš", "Saules aptieka", apdrošināšanas sabiedrība "Ergo", lauksaimniecības materiālu un tehnikas tirgotājs "SilJA", kā arī populāri tirdzniecības tīkli "Narvesen", "Jysk", "Dino", "K-Rauta".
Kampaņas mērķis ir mainīt un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā, mudināt kompānijas un organizācijas veidot, attīstīt un uzturēt attiecības ar klientiem, kā arī vērst uzmanību uz uzņēmuma klientu apkalpošanas darbinieku uzvedību.
Projekta "labsserviss.lv" vadītāja Linda Liepiņa iepriekš aģentūru LETA informēja, ka kampaņas dalībniekus varēs pazīt pēc to telpās izvietotajiem kampaņas atribūtiem ar aicinājumu uzslavēt un novērtēt labo servisu.
Visvairāk kampaņas laikā uzslavētās kompānijas tiks apbalvotas konferencē "Laba servisa dienas V", kas notiks 3.aprīlī un 4.aprīlī viesnīcā "Reval Hotel Latvija".
Desmit visvairāk uzslavētās kompānijas saņems diplomus un speciālas durvju uzlīmes ar smaidošu sejiņu, kas liecina, ka klienti augstu novērtē šīs kompānijas servisa līmeni.
Pamanot labu servisu un lielisku apkalpošanu, kampaņas lakā var sniegt pozitīvas atsauksmes, piezvanot uz informatīvo tālruni 1180, sūtot e-pastu uz "info@labsserviss.lv" vai arī aizpildot anketu mājaslapā "www.labsserviss.lv".
Jau ziņots, ka kampaņā "Uzslavē labu servisu!" piedalīsies bankas "DNB Nord" un "Latvijas Hipotēku un zemes banka", sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi "Vēl vairāk saules", "Čili pica", "Double Coffee", informācijas tehnoloģiju uzņēmumi "Capital", "Copypro", "Birotech", skaistuma un veselības aprūpētāji "Bluebox", "Starptautiskā manikīra skola", "Vision Express Optika", automobiļu tirgotājs "Adam Auto", viesnīca "Grīziņš", "Saules aptieka", apdrošināšanas sabiedrība "Ergo", lauksaimniecības materiālu un tehnikas tirgotājs "SilJA", kā arī populāri tirdzniecības tīkli "Narvesen", "Jysk", "Dino", "K-Rauta".
Kampaņas mērķis ir mainīt un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā, mudināt kompānijas un organizācijas veidot, attīstīt un uzturēt attiecības ar klientiem, kā arī vērst uzmanību uz uzņēmuma klientu apkalpošanas darbinieku uzvedību.