Sāks Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecību
Rīgas dome nolēma sākt Daugavas Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecību. Dienvidu tilta otrajā kārtā plānots uzbūvēt tilta posmu no Krasta ielas līdz Austrumu maģistrālei jeb pašreizējam rotācijas aplim pie Slāvu tilta
Rīgas dome nolēma sākt Daugavas Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecību.
Dienvidu tilta otrajā kārtā plānots uzbūvēt tilta posmu no Krasta ielas līdz Austrumu maģistrālei jeb pašreizējam rotācijas aplim pie Slāvu tilta.
Satiksmes departaments sadarbībā ar Pilsētas attīstības departamentu un Finanšu departamentu organizēs atklātu starptautisku konkursu par Dienvidu tilta otrās kārtas projektēšanu, būvniecību un finansēšanu.
Kā šodien preses konferencē žurnālistus informēja Rīgas mērs Aivars Aksenoks (JL), valdība izslēgusi no Eiropas Savienības programmām Dienvidu tilta būvniecībai paredzēto finansējumu aptuveni 70 miljonu eiro (49,2 miljonu latu) apmērā, tādējādi tas samazināts gandrīz divas reizes.
"Dienvidu tilts ir svarīgs objekts ne tikai pilsētai, bet arī visai Latvijai, un šobrīd sanācis, ka valsts šo projektu uzvēlusi uz pašvaldības pleciem," sacīja Aksenoks.
Trūkstošā finansējuma piesaistīšanai šos līdzekļus varētu iekļaut valsts nacionālajās programmās vai arī piedalīties konkursos finansējuma piesaistīšanai.
Būvniecības pirmo kārtu, kurā tiks uzcelts Dienvidu tilts, kā arī izbūvēti krustojumi ar Krasta un Bauskas ielu, iecerēts pabeigt līdz 2008.gada vasarai.
Tilta pirmo kārtu būvē AS "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas celtniecības kompānijas: SIA "Skonto būve", AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".
Rīgas dome budžeta grozījumos piešķīra 45 860 latus Dienvidu tilta otrās kārtas - posma no Krasta ielas līdz Austrumu maģistrālei - būvniecībai nepieciešamo sagatavošanas darbu samaksai.
Par šo summu plānots izstrādāt būvprojektēšanas pasūtītāja uzdevumu, līguma projektu un konkursa dokumentāciju, iespējamos finansēšanas un būves uzturēšanas modeļus.
Dienvidu tilta otrajā kārtā plānots uzbūvēt tilta posmu no Krasta ielas līdz Austrumu maģistrālei jeb pašreizējam rotācijas aplim pie Slāvu tilta.
Satiksmes departaments sadarbībā ar Pilsētas attīstības departamentu un Finanšu departamentu organizēs atklātu starptautisku konkursu par Dienvidu tilta otrās kārtas projektēšanu, būvniecību un finansēšanu.
Kā šodien preses konferencē žurnālistus informēja Rīgas mērs Aivars Aksenoks (JL), valdība izslēgusi no Eiropas Savienības programmām Dienvidu tilta būvniecībai paredzēto finansējumu aptuveni 70 miljonu eiro (49,2 miljonu latu) apmērā, tādējādi tas samazināts gandrīz divas reizes.
"Dienvidu tilts ir svarīgs objekts ne tikai pilsētai, bet arī visai Latvijai, un šobrīd sanācis, ka valsts šo projektu uzvēlusi uz pašvaldības pleciem," sacīja Aksenoks.
Trūkstošā finansējuma piesaistīšanai šos līdzekļus varētu iekļaut valsts nacionālajās programmās vai arī piedalīties konkursos finansējuma piesaistīšanai.
Būvniecības pirmo kārtu, kurā tiks uzcelts Dienvidu tilts, kā arī izbūvēti krustojumi ar Krasta un Bauskas ielu, iecerēts pabeigt līdz 2008.gada vasarai.
Tilta pirmo kārtu būvē AS "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas celtniecības kompānijas: SIA "Skonto būve", AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".
Rīgas dome budžeta grozījumos piešķīra 45 860 latus Dienvidu tilta otrās kārtas - posma no Krasta ielas līdz Austrumu maģistrālei - būvniecībai nepieciešamo sagatavošanas darbu samaksai.
Par šo summu plānots izstrādāt būvprojektēšanas pasūtītāja uzdevumu, līguma projektu un konkursa dokumentāciju, iespējamos finansēšanas un būves uzturēšanas modeļus.