Salu tilta kritiskākajā posmā pavasarī mainīs asfalta segumu
Ceturtdien, 31. janvārī, Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks bija sasaucis operatīvo sanāksmi par situāciju uz Salu tilta un Rīgas ielās.
Sanāksmē konstatēts, ka viskritiskākā situācija izveidojusies uz Salu tiltam blakus esošā Bieķensalas viadukta. Mazākas problēmas ir arī Deglava tilta un Zemitānu tilta sabiedriskā transporta joslās.
Ņemot vērā kritisko situāciju un satiksmes drošības apdraudējumus, tiltu un ielu uzturētājiem dots uzdevums strādāt diennakts avārijas režīmā un visas bedres operatīvi aizlāpīt. "Līdz pavasarim tas ir vienīgais risinājums. Tomēr mēs stingri kontrolēsim darbu kvalitāti, lai vakarā aizlāpīta bedre no rīta nav atkal vaļā. Ja darbi netiks pienācīgi veikti, tad "ripos galvas"," pēc sanāksmes uzsvēra Rīgas vicemērs Andris Ameriks.
Pavasarī tiks uzsākti vairāki remontdarbi, lai sakārtotu Rīgas tiltus - mainīts asfalta segums pašā kritiskākajā vietā uz Bieķensalas viadukta pie Salu tilta un Zemitānu tilta, sāksies Deglava tilta remonts un tiks rekonstruēts Kārļa Ulmaņa gatves satiksmes pārvads pār dzelzceļu. Tāpat Salu tiltam ir gatavs rekonstrukcijas projekts un nākamgad paredzēts uzsākt darbus.
"Šodien devu uzdevumu gatavot konkursus Bieķensalas viadukta un Zemitānu tilta asfalta segumu maiņas darbiem. Pavasarī, grozot Rīgas domes budžetu, piešķirsim šiem projektiem naudu. Drošība uz pilsētas ielām un tiltiem ir mūsu prioritāte," norāda Rīgas vicemērs Andris Ameriks.
Zemitānu tilta sabiedriskās transporta joslas remonts varētu izmaksāt aptuveni 60 tūkstošus latu, savukārt Bieķensalas viadukta remonta tāme varētu sasniegt aptuveni 200 tūkstošus latu. Šie remonti tiks pabeigti šogad un garantēs drošību uz četriem gadiem.